Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Loes op de valreep kan ik je nog even feliciteren. Dat we nog maar heel veel jaren op dezelfde dag mogen verjaren.
Allemaal bedankt voor de felicitaties.Ik heb een super gezellige en drukke dag achter de rug. Het klapstuk was toch wel de BBQ in de tuin met de voltallige club. En het mooiste kado de echo van onze dochter. ze is nu 12 weken zwanger. alles ziet er prima uit. We krijgen er in april een kleinkind bij!Ze trouwen met zijn 3tjes!
Wij weten al een aantal weken dat ze zwanger is , we zijn heel blij dat de eerste kritische weken achter de rug zijn.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Nienkes nieuws hoorde ik van Corrie op de clubmatch en nu Gerrie ook! Dat beide meiden maar een probleemloze fijne zwangerschap hebben. Lekker zo als de lente net goed op gang komt.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Corrie en Gerrie, Gefeliciteerd met de te verwachtten kleinkinderen. Heerlijk vooruitzicht. Zo kom je de winter wel door.
José, Wieske-Samm y& Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)