Klets-topic
Re: Klets-topic
Niet iets van Arnica erop ??? 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ach, kusje moet ook kunnen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Uit je schoenen gefietst door een klein jochie, is wel even schrikken. Je zal morgen wel spierpijn hebben.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Alma
Balen, daar kan je echt rare dingen mee beleven met kleine fietsjes en vallen.
Hopen dat de blauwe plekken en spierpijnen mee gaan vallen!!
gr, Alma
Hopen dat de blauwe plekken en spierpijnen mee gaan vallen!!
gr, Alma
Kinderen, schatjes zijn het. Langs het water aan de overkant bij ons staat een grote boom. Daar spelen altijd kinderen in. Ze slingeren aan de takken, klimmen tot bijna bovenin. Hangen boven het water, enz. Ik heb er nog nooit eentje uit zien vallen. Vanochtend liep ik er weer langs met Lisa. Moest ineens op de brug erg goed kijken waar ik mijn voeten en Lisa haar poten neer zette, want er was een bus gele verf over de weg en stoep gegaan. En naast die brug staat de bewuste boom. De hele stam en hier en daar een tak was knal roze geschilderd. Hoop dat de boom het gaat redden, volgens mij kan de bast niet meer ademen met die verflaag.
En naast die boom lag een driewieler, vlak langs de waterkant.
Wie laat er nu kinderen met bussen verf sjouwen, het had ook in het water terecht kunnen komen. En wie laat nu een klein kind dat nog op een driewieler fietst een eind van huis gaan. Om bij die boom te komen moeten ze vanaf onze kant een weg en de brug over, en vanaf de andere kant een weg en de busbaan oversteken. Niemand heeft vanuit zijn huis zicht op de boom.
En naast die boom lag een driewieler, vlak langs de waterkant.
Wie laat er nu kinderen met bussen verf sjouwen, het had ook in het water terecht kunnen komen. En wie laat nu een klein kind dat nog op een driewieler fietst een eind van huis gaan. Om bij die boom te komen moeten ze vanaf onze kant een weg en de brug over, en vanaf de andere kant een weg en de busbaan oversteken. Niemand heeft vanuit zijn huis zicht op de boom.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Tja, bij sommige kinderen moet je ogen in je rug hebben.
Ik vond het best een klus, van kleine mannetjes zelfstandige volwassenen
maken. Soms lijkt het of het nu allemaal vanzelf moet gaan.
Ik vond het best een klus, van kleine mannetjes zelfstandige volwassenen
maken. Soms lijkt het of het nu allemaal vanzelf moet gaan.
Niet te geloven. Je kunt soms echt verbaasd staan hoe mensen hun kleine kinderen maar laten rommelen. Een driewieler bij de waterkant...
Mary, dat is me ook wat! Van je sokken gefietst! Hoe gaat het inmiddels??
Mary, dat is me ook wat! Van je sokken gefietst! Hoe gaat het inmiddels??

Niets opgelopen wat lang moet duren, gelukkig.
Gelukkig maar, al zal de schrik er wel ingezeten hebben. Zoiets zie je meestal niet aankomen.Mary schreef:Niets opgelopen wat lang moet duren, gelukkig.
-
Alma
Vrijdag kregen we bericht dat mijn schoonma binnen nu en 3 maanden aan de beurt is om naar het verzorgingshuis te verhuizen bij ons in de stad.
Dat zal weer een hoop georganiseer worden denk ik?
Andrea, heb jij nog tips? Jij heb toch ook pas zo'n verhuizing gehad met moeders?
Wel fijn voor haar, ze voelt zich zo eenzaam en haar dementie wordt per dag erger.
Ik zie er wel een beetje tegenop omdat wij het enige stel zijn die hier wonen, aan de andere kant .....nu moeten we steeds ruim een half uur rijden en dat is ook niet wat. Straks kan ik ffe snel op de fiets. En ze is rondom verzorgd natuurlijk.
Straks gaan we er weer eventjes naar toe, Peter en Inèz zijn op tiener en jeugdkamp van onze gemeente en komen in de loop van de dag thuis.
Ze hebben geluk gehad met het weer alleen Inèz moest kamperen en heeft het 's nachts vreselijk koud gehad.......Gisteren moest ze even van het kamp gehaald omdat ze een concert had van de continentalkids....dus een druk weekendje.
zo, ik stop....de andere berichtjes lees ik later in de week, ga nu snel douchen aankleden en met Boester een flinke ronde lopen zodat ie lekker moe is als we naar schoonma gaan.
groetjes, Alma
Dat zal weer een hoop georganiseer worden denk ik?
Andrea, heb jij nog tips? Jij heb toch ook pas zo'n verhuizing gehad met moeders?
Wel fijn voor haar, ze voelt zich zo eenzaam en haar dementie wordt per dag erger.
Ik zie er wel een beetje tegenop omdat wij het enige stel zijn die hier wonen, aan de andere kant .....nu moeten we steeds ruim een half uur rijden en dat is ook niet wat. Straks kan ik ffe snel op de fiets. En ze is rondom verzorgd natuurlijk.
Straks gaan we er weer eventjes naar toe, Peter en Inèz zijn op tiener en jeugdkamp van onze gemeente en komen in de loop van de dag thuis.
Ze hebben geluk gehad met het weer alleen Inèz moest kamperen en heeft het 's nachts vreselijk koud gehad.......Gisteren moest ze even van het kamp gehaald omdat ze een concert had van de continentalkids....dus een druk weekendje.
zo, ik stop....de andere berichtjes lees ik later in de week, ga nu snel douchen aankleden en met Boester een flinke ronde lopen zodat ie lekker moe is als we naar schoonma gaan.
groetjes, Alma
Wat al een tijdje in de lucht hing is nu gebeurt een giga ruzie met mijn schoondochter .Heel vervelend allemaal want het gaat ons allemaal aan.Aan de ene kant dat het er allemaal uit is maar aan de andere kant.............
Er is heel veel gezegd waaronder ook verkeerde dingen natuurlijk.Het resultaat zal zijn dat ik mijn zoon en kleindochters voorlopig en misschien nooit meer zal zien
Het is dan maar zo maar doet wel veel pijn.
Er komt nu heel veel op mij af en moet veel verwerken.Kan het nu ook ff niet opbrengen om met jullie mee te teuten op het forum.
Dus jullie begrip voor mijn afwezigheid en zal proberen gauw weer terug tekomen.
Er is heel veel gezegd waaronder ook verkeerde dingen natuurlijk.Het resultaat zal zijn dat ik mijn zoon en kleindochters voorlopig en misschien nooit meer zal zien
Er komt nu heel veel op mij af en moet veel verwerken.Kan het nu ook ff niet opbrengen om met jullie mee te teuten op het forum.
Dus jullie begrip voor mijn afwezigheid en zal proberen gauw weer terug tekomen.

Hoi Alma fijn dat ze daar terrecht kan zijn jullie er al wezen kijken met haar hoe het daar is of jullie alleen dat heb ik met me moeder wel gedaan van te voren, ik moet zeggen dat het echt aan de ene kant een zorg minder is maar de andere kant vind ik me moeder daar nog harder achteruit gaat en dus krijg je daar wel zorg om maar je kan het wel meer los laten vind ik je weet dat ze goed verzorgt zijn. De verhuizing tja dat is natuurlijk of ze een eigen kamer krijgt of niet, mijn moeder zit in een bejaarden tehuis op een meerzorg afdeling voor mensen met lichte dementie de bedoeling is dat ze geen gesloten afdeling hebben maar wel veel structuur en verzorging. Ze eten met zijn allen in de 2 huiskamers die er zijn en doen daar activieteiten met ze.
Ik heb met me moeder van te voren wat dingen ingepakt die ze graag mee wilde hebben en de rest wat ze mee nam hebben we op de dag zelf ingepakt en daar naar toe gebracht en toen me moeder daarna toe gebracht, we hebben haar huis een maand huur aangehouden en toen zijn we met ons gezin gaan opruimen, je werkt vooral in stapels een stapel voor de tweede hands winkel een stapel voor grof vuil en de rest heb ik verdeelt wat de anderen wilde hebben. Ik vond het een klus hoor, ik heb ook leverings maatschapijen op gebelt en uitgelegd en alles afrekingen op ons adres laten zetten.
Ik heb met me moeder van te voren wat dingen ingepakt die ze graag mee wilde hebben en de rest wat ze mee nam hebben we op de dag zelf ingepakt en daar naar toe gebracht en toen me moeder daarna toe gebracht, we hebben haar huis een maand huur aangehouden en toen zijn we met ons gezin gaan opruimen, je werkt vooral in stapels een stapel voor de tweede hands winkel een stapel voor grof vuil en de rest heb ik verdeelt wat de anderen wilde hebben. Ik vond het een klus hoor, ik heb ook leverings maatschapijen op gebelt en uitgelegd en alles afrekingen op ons adres laten zetten.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Vervelend Rini soms is het goed als iets de lucht klaart maar dit is wel heel vervelend, probeer afleiding te zoeken voor je zelf en ontspanning dan ziet er soms wat minder somber uit en afstand nemen van elkaar wil ook wel eens helpen.rini schreef:Wat al een tijdje in de lucht hing is nu gebeurt een giga ruzie met mijn schoondochter .Heel vervelend allemaal want het gaat ons allemaal aan.Aan de ene kant dat het er allemaal uit is maar aan de andere kant.............
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Rini, wat erg voor je!
Misschien dat een adempauze jullie allen goed zal doen en daarna, heel voorzichtig weer toenadering zoeken terwijl je de gevoelige onderwerpen voorlopig maar even moet vermijden.
Het lijkt me heel erg om mee te maken en ik hoop dat dit mij later ooit bespaard zal blijven. Mijn vader zegt altijd: je familie, daar kan je niets aan doen, maar je schoonfamilie, dat is je eigen schuld..." en ergens heeft hij natuurlijk gelijk; het is maar afwachten waar je zoon later mee thuiskomt en of het gaat klikken. Gelukkig gaat het in de meeste gevallen goed, maar overal zal wel eens wrijving zijn.
Ik wens je heel veel sterkte toe en als je je ei kwijt wilt, of het gewoon even van je af wilt praten, dan staan wij hier voor je klaar!
groet, Martine
Misschien dat een adempauze jullie allen goed zal doen en daarna, heel voorzichtig weer toenadering zoeken terwijl je de gevoelige onderwerpen voorlopig maar even moet vermijden.
Het lijkt me heel erg om mee te maken en ik hoop dat dit mij later ooit bespaard zal blijven. Mijn vader zegt altijd: je familie, daar kan je niets aan doen, maar je schoonfamilie, dat is je eigen schuld..." en ergens heeft hij natuurlijk gelijk; het is maar afwachten waar je zoon later mee thuiskomt en of het gaat klikken. Gelukkig gaat het in de meeste gevallen goed, maar overal zal wel eens wrijving zijn.
Ik wens je heel veel sterkte toe en als je je ei kwijt wilt, of het gewoon even van je af wilt praten, dan staan wij hier voor je klaar!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
@ Rini: 
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Rini: :hug:
en laat je niet kisten!
Waar €€ heerst is geen liefde.
Waar €€ heerst is geen liefde.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Loslaten Rini, teveel water bij de wijn maakt smakeloze toestand.

Het wordt hier met de minuut gezelliger
Na jarenlang vernederd te zijn,behandeld als een stuk vuil en gebruikt als sloofje
heb ik geprobeerd voor mij zelf op te komen en zie het resultaat
Het is dat ik de mogelijkheid niet heb en geen geld en ik wil mijn hondjes niet achterlaten anders was ik er vandoor gegaan.Al zou ik niet weten waarnaar toe.
Na jarenlang vernederd te zijn,behandeld als een stuk vuil en gebruikt als sloofje
heb ik geprobeerd voor mij zelf op te komen en zie het resultaat
Het is dat ik de mogelijkheid niet heb en geen geld en ik wil mijn hondjes niet achterlaten anders was ik er vandoor gegaan.Al zou ik niet weten waarnaar toe.