Klets-topic
Re: Klets-topic
Leuke bank Martine en lekker praktisch met die hoezen, ik heb een leren bank van me moeder en idd je ziet hier daar de nagels in het leer maarja er moet ook geleefd worden in huis hoor. Ik vind leer wel makelijk dan stof je veegt makelijker de haren er vanavond en haalt er een natte doek over, Bert wilde nooit aan een leren bank maar nu het hebben vind die het toch gemakelijker.
jeetje Arienne het ziet er romantisch uit maar het is totaal niet romantisch als ik dat hoor, en ook de vorm is niet gemakelijk dus.
jeetje Arienne het ziet er romantisch uit maar het is totaal niet romantisch als ik dat hoor, en ook de vorm is niet gemakelijk dus.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Dus jullie zijn wel om wat leer betreft, Andrea.
Zoals het hier nu staat zitten we ook nooit samen op de bank voor tv, want dan zit je er te dicht bovenop. Dat vind ik ook zo ongezellig en niet-romantisch!
Zoals het hier nu staat zitten we ook nooit samen op de bank voor tv, want dan zit je er te dicht bovenop. Dat vind ik ook zo ongezellig en niet-romantisch!

Vanavond gaan we naar de honkbalwedstrijd Nederland-Venezuela hier in Haarlem.
We hebben er erg veel zin in en ik heb al een grote tas met stokbroodjes klaargemaakt. Nu nog even 4 handschoenen bij elkaar zoeken, 2 voor mijn jongens en 2 voor de kinderen van mijn vriendin met wie we samen gaan. (de kinderen dragen tijdens wedstrijden altijd hun handschoen op de tribune, je weet nooit of je de kans krijgt een bal te vangen, of -nog mooier- dat je er handtekeningen van het Nederlands team op kunt laten zetten!...)
Loes, was het nog gelukt om aan een kaartje te komen?
Vanmiddag ga ik even bij Dorien langs; even bijkletsen en kijken hoeveel Fieke is afgevallen. Het schijnt erg goed te gaan! Ze heeft trouwens jouw pup gezien, Loes. Bij haar in de directe buurt wonen nu (bijna) 4 smouzen. Vincent heeft een huis gekocht bij Dorien om de hoek; hij heeft ook een vd Liefelijke hondje. (ben een de naam vergeten
) Veel hè?
groet, Martine
groet, Martine
We hebben er erg veel zin in en ik heb al een grote tas met stokbroodjes klaargemaakt. Nu nog even 4 handschoenen bij elkaar zoeken, 2 voor mijn jongens en 2 voor de kinderen van mijn vriendin met wie we samen gaan. (de kinderen dragen tijdens wedstrijden altijd hun handschoen op de tribune, je weet nooit of je de kans krijgt een bal te vangen, of -nog mooier- dat je er handtekeningen van het Nederlands team op kunt laten zetten!...)
Loes, was het nog gelukt om aan een kaartje te komen?
Vanmiddag ga ik even bij Dorien langs; even bijkletsen en kijken hoeveel Fieke is afgevallen. Het schijnt erg goed te gaan! Ze heeft trouwens jouw pup gezien, Loes. Bij haar in de directe buurt wonen nu (bijna) 4 smouzen. Vincent heeft een huis gekocht bij Dorien om de hoek; hij heeft ook een vd Liefelijke hondje. (ben een de naam vergeten
groet, Martine
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Vincents smous heet Issey. Leuk, dat Dorien Isa eindelijk is tegengekomen. Er wonen idd behoorlijk wat smouzen in Haarlem eo, Isa zit op puples met 1 van de pups van TouTou, die in Zandvoort is terechtgekomen.
We hebben geen moeite meer gedaan voor kaarten, te vaak heb ik al verstek moeten laten gaan als we lang(er) van tevoren iets bestellen, zeker in september of maart. En maar goed ook. Zelfs nu zou het nog niet gaan. Veel plezier Martine en kids ! Wij hebben diverse keren ballen kunnen vangen/pakken (zonder handschoen), maar die gaan altijd gelijk door naar kinderen in de buurt.
We hebben geen moeite meer gedaan voor kaarten, te vaak heb ik al verstek moeten laten gaan als we lang(er) van tevoren iets bestellen, zeker in september of maart. En maar goed ook. Zelfs nu zou het nog niet gaan. Veel plezier Martine en kids ! Wij hebben diverse keren ballen kunnen vangen/pakken (zonder handschoen), maar die gaan altijd gelijk door naar kinderen in de buurt.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
[quote="loes"]Vincents smous heet Issey. quote]
Ik weet het weer; zij heet Issey, maar ze noemen haar Sidney. Een heel lief, piepklein smousje van 6,5 kilo en 5 jaar oud! Zij waren er vanmiddag ook en we hebben een lekkere lange wandeling met ons allen gemaakt in Bloemendaal op het landgoed Caprera bij het Openluchttheater.
groet, Martine
Ik weet het weer; zij heet Issey, maar ze noemen haar Sidney. Een heel lief, piepklein smousje van 6,5 kilo en 5 jaar oud! Zij waren er vanmiddag ook en we hebben een lekkere lange wandeling met ons allen gemaakt in Bloemendaal op het landgoed Caprera bij het Openluchttheater.
groet, Martine
Veel plezier vanavond op de tribune.
Die Issy is een halfzus van Guusje.
Die Issy is een halfzus van Guusje.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Heel veel plezier !!!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
We zijn weer thuis en hebben een geweldige avond gehad!
Wat is honkbalpubliek toch eigenlijk leuk!
Tijdens de wedstrijd (die Nederland overigens met 8-5 gewonnen heeft
) hebben we heel veel met ons allen gezongen en ons allemaal heerlijk met de wedstrijd bemoeid.
De sfeer was erg goed en iedereen had zijn eigen eten meegenomen zonder dat daar moeilijk over gedaan werd. Koelboxen vol blikjes werden meegenomen en naast ons zat een heel gezin een meegebrachte, dampende nasi-schotel te eten.
Als je blikjes wilde kopen, dan werden die over de hele tribune heen naar je toegeworpen en het geld moest je dan doorgeven, dwars door het publiek heen, terug naar de verkoper. het vangen van de (soms meer dan 10) blikjes werd ook altijd beloond met gejuich van het publiek, echt lachen!
groet, Martine
Wat is honkbalpubliek toch eigenlijk leuk!
Tijdens de wedstrijd (die Nederland overigens met 8-5 gewonnen heeft
De sfeer was erg goed en iedereen had zijn eigen eten meegenomen zonder dat daar moeilijk over gedaan werd. Koelboxen vol blikjes werden meegenomen en naast ons zat een heel gezin een meegebrachte, dampende nasi-schotel te eten.
Als je blikjes wilde kopen, dan werden die over de hele tribune heen naar je toegeworpen en het geld moest je dan doorgeven, dwars door het publiek heen, terug naar de verkoper. het vangen van de (soms meer dan 10) blikjes werd ook altijd beloond met gejuich van het publiek, echt lachen!
groet, Martine
Daar kun je dan tenminste nog lekker met je jongens gaan zitten.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Zo kan het dus ook.
Daar kan menig voetbalsuporter zich een voorbeeld aan nemen.
Zoals jij die sfeer beschrijft...
Daar kan menig voetbalsuporter zich een voorbeeld aan nemen.
Zoals jij die sfeer beschrijft...
Charlotte
Zo gaat het meestal, maar ook bij Honkbal zijn er soms groepen supporters die naar een voetbalsupportersmentaliteit neigen helaas.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Dat klinkt gezellig Martine leuk voor de jongens om dit mee te maken zon wedstrijd. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Dat was ik trouwens helemaal vergeten te vertellen... Fieke is al een heleboel afgevallen!
groet, Martine
groet, Martine
Ik lag net languit op straat.
Aangereden door een klein mannetje, dat wel heel hard kon fietsen
maar nog niet remmen en sturen. Pffff.
Aangereden door een klein mannetje, dat wel heel hard kon fietsen
maar nog niet remmen en sturen. Pffff.
Ach gos.....wel een lieverdje hoop ik 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Hij heeft mooi rood haar, maar door het vallen werd zijn gezicht helemaal
paars. Dat stond toch minder.
paars. Dat stond toch minder.
Tja, dat kleurt niet bij elkaar... Jijzelf ook niet alle kleuren van de regenboog?
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Waarschijnlijk wel, maar dan morgen pas, op plaatsen die niemand ziet.