Maureen schreef:Doen! Je maakt toch zelf uit hoe lang en hoe hard je zwemt.......
Maar het wordt mij nog afgeraden door de fysio.
Wel gaat het een stuk beter , ik heb het laserapparaat mee naar huis om dat de dame op vakantie is , ik gebruik hem om de dag en voel hele sterke verbetering .
Ik kan nog niet fietsen maar zit er nu dicht tegen aan .
Ik ruik m'n step al .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Maureen schreef:Doen! Je maakt toch zelf uit hoe lang en hoe hard je zwemt.......
Maar het wordt mij nog afgeraden door de fysio.
Wel gaat het een stuk beter , ik heb het laserapparaat mee naar huis om dat de dame op vakantie is , ik gebruik hem om de dag en voel hele sterke verbetering .
Ik kan nog niet fietsen maar zit er nu dicht tegen aan .
Ik ruik m'n step al .
Jammer Trix, dat het je nog afgeraden wordt. Toch nog maar even niet dan.... niks riskeren als de step nu eindelijk vlakbij begint te komen. Maar echt jammer.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Wat heerlijk Maureen dat je gezwommen hebt. Zeker een verlichting even zonder stokken. Ik kreeg heel veel last van mijn linker schouder, dat is nu gelukkig al weer minder. Jij loopt al langer met die stokken, valt niet mee.
Trix voor jou komt er nu ook schot in, bijna op de fiets en daarna de step.
Bij mij wordt het zwemmen ook ontraden, weet eigenlijk niet wanneer dat weer zou mogen. Nu ben ik zelf niet zo'n zwemmer, dus mis het niet zo gelukkig.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mogelijk is het mij niet ontraden omdat ik verschillende slagen kan combineren, waardoor ik al zwemmend de knie niet zal overbelasten...
Ik heb bij een reddingsbrigade gezwommen (jaren geleden) en weliswaar de conditie niet meer, maar nog wel de techniek... Desnoods zwem ik alleen met mijn armen of met een been erbij. Net zo makkelijk, dus geen risico.
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Omdat ik pijn blijf houden op de punten waar de plaat en schroeven in mijn been zitten, was ik vrijdag terug bij de chirurg. In maart was ik al geweest en was er een foto gemaakt. Alles zit netjes vast en op z'n plek. Maar het mag er pas na een jaar weer uit.
Dat is nu bijna en gisteren kreeg ik al een datum van het ziekenhuis: 3 juli.
Nu maar hopen dat het inderdaad helpt als het ijzerwerk er weer uit is.
Maureen
Fijn dat het ijzerwerk er uit gehaald wordt. Hoop voor jou dat de pijn dan ook verdwijnt.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)