hier alles over mijn
-
marcel
Re: hier alles over mijn
nee dat denk ik ook wel niet maar als met zijn 2en ben gaat dat wat makelijker de 1 houd hem vast en de ander doet het zalfje erop,je kan banjer niet als je hem zie denk je wel anders erg druk smousje hoor.....heeeeel druk en hou hem dan maar eens vast nee hoor zo mooi opgelost ze vonden het echt niet erg dat ze het ff wilde doen.
Ik zou toch nog maar eens gaan oefenen op dat komen als jij roept... veel goedkoper dan antibiotica.
Jij moet zorgen dat je voor Banjer leuker bent dan zo'n vogel. Hier is laatst zo'n "onstuimige" (slecht luisterende) hond op een kind af gestuiterd, kind schrok en liep zo de straat op, waar toevallig net een fietser langsreed. met alle gevolgen van dien.
Jij moet zorgen dat je voor Banjer leuker bent dan zo'n vogel. Hier is laatst zo'n "onstuimige" (slecht luisterende) hond op een kind af gestuiterd, kind schrok en liep zo de straat op, waar toevallig net een fietser langsreed. met alle gevolgen van dien.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Nee, ik kan Banjer niet, maar vind wel dat je dit zelf hoort te kunnen. Straks heeft hij pilletjes nodig en dan kan je toch ook niet steeds anderen lastig vallen? Want geloof me, Banjer gaat zich ook verzetten tegen die pilletjes. ...en tegen nagels knippen, plukken, tanden poetsen enz... Bobbie vind dat ook niet leuk (heb ik ook weken lang moeten insmeren met piemelcrème; ook in de piemel. Niet fijn, maar gaat best hoor) en is ook druk, maar moet dan gewoon even meewerken omdat ik zijn baas ben en dat van hem eis.
Je moet echt zelf de baas over hem zijn...
Je moet echt zelf de baas over hem zijn...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Je hebt toch een verzekering Marcel, die zullen dit toch wel voor een groot deel vergoeden.marcel schreef:wel die antibiotica € 54 duure wandeling zo
Volgende keer zelf smeren hoor, is best te doen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
dat doet hij normaal ook..ok op de les ik doe niets ver xIk zou toch nog maar eens gaan oefenen op dat komen als jij roept
makelijk gezecht dan gedaanJij moet zorgen dat je voor Banjer leuker bent dan zo'n vogel
dat kan ik zelf welStraks heeft hij pilletjes nodig en dan kan je toch ook niet steeds anderen lastig vallen
doen ze bij het plukken algehele verzoring zit erbijnagels knippen
ja....maar hier hoef ik niet voor te betalen.Volgende keer zelf smeren hoor
Daar gaat niet om soms moet je bij Banjer dingen doen die hij niet fijn vind maar je bent zijn baas dus moet hij luisteren en jij moet het gewoon doen en niet bang zijn.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Wat mij gewoon irriteert is dat je steeds anderen voor je karretje spant. Dit is iets wat je nou makkelijk zelf kunt doen.andrea21 schreef:Daar gaat niet om soms moet je bij Banjer dingen doen die hij niet fijn vind maar je bent zijn baas dus moet hij luisteren en jij moet het gewoon doen en niet bang zijn.
En fijn om te zien dat je dus wel antwoord kan geven als je iets gevraagd wordt...
Erna schreef:Je hebt toch een verzekering Marcel, die zullen dit toch wel voor een groot deel vergoeden.marcel schreef:wel die antibiotica € 54 duure wandeling zo
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Erna schreef:Erna schreef:Je hebt toch een verzekering Marcel, die zullen dit toch wel voor een groot deel vergoeden.marcel schreef:wel die antibiotica € 54 duure wandeling zo![]()
Kom op... je kan het...!Martine schreef: En fijn om te zien dat je dus wel antwoord kan geven als je iets gevraagd wordt...
-
marcel
bij heel veel dingen doet hij dat wel maar bij dit net niet de ene x blijf hij wel bij me en bij de volgende x gaat hij er weer achteraan........en geloof me hij heeft proppen in zijn oren.je kan roepen wat je wil maar de smous heeft tot nu toe zijn eigen zin dus een goed punt voor de keuring.........op de cursus bij nevelhorst,heeft hij dat ook is niet bij de les en kan zoms dingen niet doen terwijl we die allang hebben gehad en andere honden doen dat wel.dan zecht diegene die ons les geeft dat smousen zo zijn die leren pas bij 3 jaar nou meschien is dan bij banjer net een tikkeltje langer.en ik lees hier wel meer dat sommige smousén niet goed luisteren die achter hertjes aan gaan of wat dan ook en ouder zijn dan banjer.je bent zijn baas dus moet hij luisteren
gr
Het jagen is niet altijd makkelijk af te leren. Verder luisteren smousen echt heel goed hoor, en zeker voor ze drie jaar zijn. Dus op de cursus moet het gewoon lukken.
MARCEL HEB JE EEN VERZEKERING VOOR BANJER, DAN KRIJG JE EEN GROOT DEEL VAN DE GEMAAKTE KOSTEN TERUG VAN DE VERZEKERING.
MARCEL HEB JE EEN VERZEKERING VOOR BANJER, DAN KRIJG JE EEN GROOT DEEL VAN DE GEMAAKTE KOSTEN TERUG VAN DE VERZEKERING.
Banjer is aan het puberen en hoort je heus wel. Een hondenpuber lijkt alles plotseling zomaar vergeten te zijn, maar dat is niet zo; hij is jou aan het uitproberen.
Hij is alleen te slim om te luisteren... ben jij echt leuker dan al het andere; waarom zou hij luisteren? Gewoon nog meer je best doen.
Je trainer weet duidelijk niets van Smousjes; nog nooit gehoord dat ze pas met 3 jaar luisteren. Dat ligt aan de opvoeding.
Banjer is echt niet anders dan onze smousjes hoor Marcel; de baasjes zijn anders, maar de hond niet...
Hij is alleen te slim om te luisteren... ben jij echt leuker dan al het andere; waarom zou hij luisteren? Gewoon nog meer je best doen.
Je trainer weet duidelijk niets van Smousjes; nog nooit gehoord dat ze pas met 3 jaar luisteren. Dat ligt aan de opvoeding.
Banjer is echt niet anders dan onze smousjes hoor Marcel; de baasjes zijn anders, maar de hond niet...
Erna schreef: MARCEL HEB JE EEN VERZEKERING VOOR BANJER, DAN KRIJG JE EEN GROOT DEEL VAN DE GEMAAKTE KOSTEN TERUG VAN DE VERZEKERING.
Laatst gewijzigd door Martine op 13 mar 2013, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
de fokster gaat het aan haar eigen dierenarts vragen of het moet ze doet het niet zomaar hoor eva.ja ik heb alles klaar staan en ben de tuin ook aan het opknappen zo dat hij straks lekker kan ravotte in de tuin,het is erg makelijk hier heb achter 100 4 kante meter tuin heel veel tegels + een stukje tuin.pupvlees krijgen we mee erg makelijk als je thuis kom.....en heb gezien wat je nog meer mee krijg een heel boekwerk over de smous wat ze wel/niet morgen eten een voerbon.oja ik heb de hondenverzekering ook klaar het word petplan ook dit sluit ik af als ik pup heb.en natuurlijk ga ik naar de pupcursus hier kijk ik ook naar uit.al met al ik ben er klaar voorMartine schreef:HALLOOOOOO!!!Erna schreef: MARCEL HEB JE EEN VERZEKERING VOOR BANJER, DAN KRIJG JE EEN GROOT DEEL VAN DE GEMAAKTE KOSTEN TERUG VAN DE VERZEKERING.
Marcel dit stukje schreef je vlak voor Banjer bij je kwam wonen.
Ik geef het op...
Ik mag hopen dat hij een verzekering heeft, want als Banjer een keer overkomt wat Bobbie afgelopen weekend overkomen is, dan ben ik heel bang dat Marcel Banjer niet zou laten helpen, omdat dit gewoon te duur is.
(Ik ben dus niet verzekerd en moest toch in een keer 512 en 45 daarna Euro ophoesten)
Maar ik wed dat je geen idee hebt waar ik het over heb hè Marcel...? 
Ik mag hopen dat hij een verzekering heeft, want als Banjer een keer overkomt wat Bobbie afgelopen weekend overkomen is, dan ben ik heel bang dat Marcel Banjer niet zou laten helpen, omdat dit gewoon te duur is.
(Ik ben dus niet verzekerd en moest toch in een keer 512 en 45 daarna Euro ophoesten)
Laatst gewijzigd door Martine op 13 mar 2013, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Onze Bickel heeft een pipi langkous opvoeding gehad maar hij luisterde en luisterd altijd hoor als ik roep komt hij en dat is ook omdat hij erg op ons gericht is en niet eens wil weg lopen.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Maar goed, allemaal dingen die zo de puppy-agenda in kunnen.
Schrijven is blijven zeg ik dan maar.
Schrijven is blijven zeg ik dan maar.
Mooi. En een agenda (schrift)?marcel schreef:ik heb een verz voor banjer