hier alles over mijn
Re: hier alles over mijn
Eindelijk! De tijd van genieten gaat nu pas echt beginnen. Welkom kleine Banjer! 

Banjer is thuis. Eindelijk Marcel, daar heb je lang op moeten wachten. Maar nu kan je gaan genieten van Banjer. Ik wens hem een heel lang en fijn leven toe bij jou.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ligt het aan mijn computer of klopt het dat ik je avatar niet meer zie, Marcel? 
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Veel gezelliger toch?
Ben je gestopt met FB? Ik zie geen nieuws meer na 24 augustus? Ik ben toch wel nieuwsgierig hoe het met Banjer gaat en dacht dat ik het daar kon volgen...marcel schreef:wie hie facebook heb kan het anders daar wel volgen.
-
marcel
Hé Marcel, dat ziet er prachtig uit!
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Mooi ding Marcel.
Wat is Banjer al een flinke knul geworden op de foto's bij de scooter!
Wat is Banjer al een flinke knul geworden op de foto's bij de scooter!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
marcel
1 x tot nu toeloes
Is je familie al wel eens bij je langs geweest?
-
marcel
1 kerstdag wil ik wel lekker eten.....maak ik dan zelf stoofpeertjes verse appelmoes aardappels biefstukje erbij en maar un lekker toetjeloes
Is er geen vriend of buur die gezellig een paar uurtjes komt buurten en waar je een lekker hapje en drankje voor kunt maken ?
2 kerstdag wil ik graag naar de sauna voor 13 uur € 10 intre nou ff een paar uurtjes genieten
Lekker!marcel schreef:2 kerstdag wil ik graag naar de sauna voor 13 uur € 10 intre nou ff een paar uurtjes genieten
Maar even een open deur intrappen: je laat Banjer toch niet al die tijd alleen hè?
-
marcel
op donderdag is hij ook 2 x alleen smiddags van 2 tot 5 dan ga ik eten zo rond 17:45 en,dan rond 18:30 wandelen en wor ik weer om 19:30 opgehaald en kom ik zo rond 22:30 weer thuis nou geen enkel brobleem dus gaat allemaal heel goed.
gr
gr
...ja, voor jou wel...
-
marcel
nou met banjer ook.....dat is echt zo maar dat geloofen juli tog niet
Ik wil je natuurlijk best geloven Marcel, en ik geloof ook echt dat jij dat gelooft.
(ik ben echt geen negatief rotmens)
Maar je hebt zoveel klachten over Banjer dat ik er gewoon van overtuigd ben dat jullie band nog niet optimaal is. En als die band zo zou zijn tussen mij en mijn hondje, zou ik hem nooit 2 x 3 uur op één dag aan zijn lot overlaten omdat dat mij nou eenmaal goed uitkwam... Ik ben gewoon bang dat hij het stiekem wel even lekker vindt dat je hem even met rust laat en dat is iets anders dan een hondje wat het jammer vindt dat je weg gaat maar vol vertrouwen rustig op je zit te wachten tot je weer thuis komt.
En wees nou eens niet boos op me dat ik dit schrijf, maar doe er iets mee, want ik heb het het beste met jou en Banjer voor. Ik hoop van harte ooit eens te mogen lezen dat je wèl blij met hem bent en ook wel eens moet lachen om zijn grappige puppen-streken. Een Smous is slim en heeft een eigen wil en dat zal je weten ook...
Als je hier de afgelopen jaren het forum goed had doorgelezen, had je dat toch kunnen weten. Je bent er in elk geval genoeg voor gewaarschuwd.
Maar je hebt zoveel klachten over Banjer dat ik er gewoon van overtuigd ben dat jullie band nog niet optimaal is. En als die band zo zou zijn tussen mij en mijn hondje, zou ik hem nooit 2 x 3 uur op één dag aan zijn lot overlaten omdat dat mij nou eenmaal goed uitkwam... Ik ben gewoon bang dat hij het stiekem wel even lekker vindt dat je hem even met rust laat en dat is iets anders dan een hondje wat het jammer vindt dat je weg gaat maar vol vertrouwen rustig op je zit te wachten tot je weer thuis komt.
En wees nou eens niet boos op me dat ik dit schrijf, maar doe er iets mee, want ik heb het het beste met jou en Banjer voor. Ik hoop van harte ooit eens te mogen lezen dat je wèl blij met hem bent en ook wel eens moet lachen om zijn grappige puppen-streken. Een Smous is slim en heeft een eigen wil en dat zal je weten ook...
Als je hier de afgelopen jaren het forum goed had doorgelezen, had je dat toch kunnen weten. Je bent er in elk geval genoeg voor gewaarschuwd.
-
marcel
ben nu lid geworden van singel events wel een leuke site mooie uitje ook
http://singleactiviteiten.ning.com/
gr
http://singleactiviteiten.ning.com/
gr
-
marcel
heb een stel mensen ontmoet net met me wandeling die ook een smous hebben gehad ze heten krol......ze wilde wel eens op banjer bassen nou leuk tog.en ik zag nog een vrouw die zij dat ze aan sparen was voor de smous ze was ook al lid
gr
gr