hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
Jeanette

Re: hier alles over mijn

Bericht door Jeanette »

Beter ons, dan zijn servies... :fluit:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Mary

Bericht door Mary »

Jeanette schreef:Beter ons, dan zijn servies... :fluit:
Zou het? Nieuw servies is misschien wel voordeliger dan meeverhuizen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

marcel

Bericht door marcel »

nou hier ben ik weer sorry dat ik juli zo lang liet wachten voor weer wat nieuws,ik heb hier al veel ingepakt er staan nu 24 dosen klaar ik heb nog een klein beetje in te pakken.wat kleding en moet nog wat latjes leeg halen en in mijn keuken het bestek en borden,mijn financie is ook geregeldnuon de bank unive en nog wat andressen door gegeven.er is ook bekent wie er in mijn huis komt dit is een bekende uit het dorp,ook wel leuk dat ik diegene ken het is een zij en ze heeft hier een paar dagen geleden alles op gemeten.ze wilde niet mijn coniveren hebben en er zaten sierlajes op mijn 2 deuren deze 2 dingen moet ik veranderen deuren moeten opnieuw worden geschildert en mijn coniveren moeten mijn tuin uit,hier ga ik morgen aan beginnen een tering klus maar het moet nu eenmaal geburen dit zal wat tijd in beslag nemen maar morgen ga ik,alle takken eraf halen en dinsdag morgen komt er een trekker die ze er dan uitschuurt en dan moet ik alles binden en afvoeren of oplaten halen.ik heb ook mijn achterbuurvrouw ontmoet via hyves ze staat nu ook in mijn msn lijst via haar heb ik contakt hoe het daar gaat,lekker makelijk is dat he ze heeft mijn vrijdag verteld dat de bewoners eruit zijn.dus ik denk dat de woningbouw er morgen wel in gaan om de keuek te renoveren,dus het begind al dicht bij te komen 3 juni kan ik de sleutels halen en 4 juni over in 1 x hoop ik nou juli zijn weer helemaal op de hoogte
gr marcel

Mary

Bericht door Mary »

Zo Marcel, je gaat als een speer. Lekker handig, die nieuwe buurvrouw.
Kan ze je mooi op de hoogte houden over de vorderingen daar.

loes

Bericht door loes »

Je hebt het goed voor elkaar Marcel. Wat belachelijk dat je levende planten uit een tuin moet verwijderen, meestal maakt een nieuwe bewoner juist de afspraak dat als ze in het huis komen niet de hele tuin is leeggetrokken.
Succes met de laatste loodjes, we horen wel weer.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Wat leuk dat je al contact hebt met een buurvrouw op je nieuwe plek. :thumbsup:
Ja, wat een klus met die coniferen. Handig om een trekker te gebruiken, dat scheelt een heel stuk.
Sterkte met de klussen. Verhuizen is altijd een hele toestand, vind ik. Maar ik hoop dat je het straks goed naar je zin zult hebben.
Afbeelding

marcel

Bericht door marcel »

ik weet via mijn achterbuurvrouw wat mijn buurtjes zijn,lings van mijn op de hoek woond een man alleen maar die is erbijna nooit af en toe en rechts naast me woond een geschijde man weer daar naast woond een gezin met een dochter van een jaar of 16 en voor de rest schijnd het een rustig buurtje te zijn,ik heb er ontzettent veel zin aan maar ondangs dat ik hier nog veel bezig ben ontschiet je dan wel eens die mooi gedachten.maar staks als ik de verhuiswagen in stap dan heb ik in iedergeval veel achter me en begind mijn nieuwe leven.
gr marcel

Martine

Bericht door Martine »

Leuk allemaal Marcel! :thumbsup:
Hoe reageerde je moeder overigens op je grote nieuws van je verhuizing?
Het laatste wat ik van je hoorde was, dat je het ging vertellen; ik ben gewoon benieuwd...

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

marcel

Bericht door marcel »

ja mijn moeder vind het niet leuk maar dat is best te begrijpen,wand haar zoon gaat weg en al niet op het hoekje van de deur.maar dit moet ook een beetje wennnen voor haar als zij ziet dat het daar goed gaat dan komt het vanzelf wel goed denk ik ze is gewoon bezogt
gr marcel

Martine

Bericht door Martine »

Dat is een mooie uitdaging; ga haar maar bewijzen dat je de juiste beslissing hebt genomen! :thumbsup:

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

marcel

Bericht door marcel »

ik zal laten zien dat ik buiten andre mensen om een neiuw leven op kan bouwen,tuurlijk weet ik zelf ook wel dat het niet makelijk is.maar ik zal mijn daar doorheen moeten worstelen tuurlijk kom ik mezelf tegen dat is normaal,wand ik sta nu op mijn zelf aan gewezen.maar ik weet van mijn zelf dat dit wel zal lukken ik heb 1 sterke kand en dat heb ik mee ik stap overal opaf ik blijf niets in een hoekje zitten,mijn moeder kwam hier vanmiddag met alleen maar negatievetijd je kan dat niet en dat niet wie helpt jou daar.ik zij maak je niet druk dat doe ik zelf ze zij dat ret jij nooit ik zij houw nu ff op zeg he,praat eens gewoon en dit vond ze denk ik een rare opmerking ze ging weg.en dit bedoel ik dus he ik wor behandeld als een klein kind die niets kan,deze stap zal voor mijn juist wel goed zijn denk ik zelf.ik heb er zo verschikkelijk veel zin aan en weet niet wat me te wachten staat dat vind ik nog het mooiste ze zijn vandaag in mijn nieuwe huis aan de gang gegaan juli mogen bij me kijken staks wand ik woon nu mooi centraal.
gr marcel

Mary

Bericht door Mary »

Ach Marcel, bij alles zit een gebruiksaanwijzing.
Neem de tijd om dat te lezen. Een mens kan echt meer dan hijzelf of anderen
denken. Een stap tegelijk, dan komt het dik voor elkaar.

Mary

Bericht door Mary »

En Marcel, alles goed gegaan met de coniferen?

Erna

Bericht door Erna »

Natuurlijk vindt je moeder het jammer. Maar als ze merkt dat je jezelf goed red zal ze wel geruster worden. Heb je een logeerkamertje zodat je moeder af en toe een paar dagen bij je kan komen logeren?
Je hebt er heel veel zin in om aan een nieuw hoofdstuk van je leven te beginnen, is een mooie uitdaging. Je maakt zeker makkelijk kontakt met mensen, dat is een groot voordeel.
Wat een gedoe om al die coniferen uit de tuin te moeten slopen, veel werk en erg jammer van de bomen.
Succes.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Mary

Bericht door Mary »

Hoe is het Marcel? Zit je nieuwe keuken er al in?

marcel

Bericht door marcel »

ik zou het niet weten ik zal eens infomeren bij mijn nieuwe buurvrouw via msn,of ze nog bezig zijn met me huis in doesburg.hier schiet het al lekker op morgen haal ik het tapijt uit me slaapkamer,dinsdag gaat er een oude 27 mc attene van mijn gevel worden gehaald maar die staat nog wel vrij hoog 6 meter hoog maar gelukkig hoef ik het zelf niet te doen ik ben niet zo'n held.woensdag gaat mijn laminaat vloer eruit dan kan het donderdag meteen mee met grofvuil,nou vanaf dan heb ik tog al vrij kaal hokje he voor ruim 1 week.en dan vrijdag zaterdag en zondag dit zijn vrij rustige dagen.en dan ga ik de laaste week in maar tegen die tijd kom ik hier wel weer
gr marcel

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Fiets nog maar lekker rond in Westfriesland zolang het nog kan Marcel.
Nog even genieten.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Erna

Bericht door Erna »

Je schiet al lekker op. Fijn dat het geen race tegen de klok gaat worden.
Goed idee van Jeanette om nog een rondje West-Friesland te doen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Erna

Bericht door Erna »

Hoe is het nu Marcel. Lig je nog steeds op schema? Over een week ben je net verhuisd en aan een nieuw hoofdstuk in je leven begonnen.

marcel

Bericht door marcel »

hallo allemaal
nou hier ben ik dan weer eens met een neiuw bericht het begind nu wel heel dichtbij te komen,ik merk het aan me lijf ik wor wat gespanender wat zal het allemaal brengen he het nieuwe plekje.aan de omgeving zal het niet leggen volop natuur en cultuur lekker fietsen wandelen,en over een tijdje nog een leuk hondje :dog: over de vloer wand die komt er echt wel hoor.nou hier schiet het ook lekker op maar wat staat het dan tog vol met al die dosen,ik heb natuurlijk een klein huisje 2 kamers dus op een paar kleinere dingen na zit alles erin.ik heb al goede contakt met me nieuwe achterbuurvrouw en haar vriendin en heb nog was mensen waar ik niet zo heel veel mee praat,dus de contakten beginnen nu tog echt goed telopen vind ik zelf.vandaag ga ik nog ff op de fiets naar enkhuizen laaste ritje daarheen vanmiddag krijg ik koffie versite en vanavond ga ik nog wat mensen af,ben dus alles zo een beetje aan het afsluiten gisteren heb ik ook voor het laaste x paard gereden :flcam: s staan in me map.vanavond bij me moeder te eten blijf voor haar ook maar vreemd ze kan het nog niet erg bevatten maar dat komt vanzelf wel goed met de tijd,morgen ochtend koffie drinken bij iemand in de middag de laaste controle en sleutels inleveren en s avonds naar mijn broer's en sluit ik de computer af dus kom ik hier nog ff langs.en donderdag naar doesburg sleutel overhandiging en huisje kijken of alles naar wens is gegaan en vrijdag over
gr marcel

Gesloten