Kerst
-
marcel
Re: Kerst
overvecht is ook in hoorn ik heb eens gekeken of ik nog foto's van vorigjaar op mijn com had staan maar alles is weg.toen was de boom ook prachtig alles nieuw en in het rood donderdag ga ik terug naar overvecht wand vandaag heb ik alleen maar ff gekeken hoe duur alles is maar 40 €.....50 € dit zijn kleine bedragen maar het is leuk om te winkelen met een klein butjet.en dat vind ik mooi winkelen
Marcel je kan ook is bij leenbakker en kwamtum kijken en ook xenos is niet zo duur met deze spullen meestal goedkoper dan tuincentra's. 

Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Marcel het gaat niet om of je het geld heb of niet maar ik vind het een sport juist met weinig geld veel te doen en dan lijkt het net of je wel veel geld heb uitgegeven 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ik ben een grote fan van hergebruik en heb zaterdag bij de kringloop nog wat onbreekbare ballen gekocht. Die gaan op de plaatsen waar de katten er bij kunnen, want anders liggen er constant scherven in de kamer en dat is veel te gevaarlijk met alle dieren. We zijn al jaren op rood en goud en veel
:halo: , want ik ben gek op engeltjes.
Inmiddels zijn de lichtjes opgedoken uit de kelder en de lichtslang hangt nu. Morgen de lichtjes in de boom en dan kan ik de rest :kerstb1: .
Inmiddels zijn de lichtjes opgedoken uit de kelder en de lichtslang hangt nu. Morgen de lichtjes in de boom en dan kan ik de rest :kerstb1: .
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Mooie boom Marcel. En nu wordt hij nog groter, rood met zilver. Ik ben benieuwd.
Wij hebben altijd een zilveren boom. De eerste verlichting en een aantal ballen zijn inmiddels bijna 40 jaar. Onderin hangen de onbreekbare, net als bij Loes.
Lisa taalt gelukkig niet naar de boom, er hangen n.l. ook chocolade ballen in voor de kleinkinderen. :kerstb1:
Wij hebben altijd een zilveren boom. De eerste verlichting en een aantal ballen zijn inmiddels bijna 40 jaar. Onderin hangen de onbreekbare, net als bij Loes.
Lisa taalt gelukkig niet naar de boom, er hangen n.l. ook chocolade ballen in voor de kleinkinderen. :kerstb1:
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
We zijn hier al aan het oefenen voor een witte Kerst! Het sneeuwt flink door en het blijft zelfs liggen.
Ik heb zaterdag twee deurkransen gemaakt (niks bijzonders hoor), dus ik ben ook in de stemming.

Ik heb zaterdag twee deurkransen gemaakt (niks bijzonders hoor), dus ik ben ook in de stemming.

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
marcel
hier is het nu droog maar er is weer regen opkomst,dit vind ik zo onsmakelijk weer alle ziekte kiemen hankt in de lucht.en ik heb het dus opgelopen verkouden af en toe koud en dan weer warm.maar alles gaat gewoon door hier hond uitlaten en zelfs nog vanavond naar engelse les ik kan dit echt niet overslaan ik ben al blij dat ik het nu krijg en niet met kerst
-
inge
Wij hebben vieze natte sneeuw, alles glibbert. brrrrrrrrrrr
Marcel de action heeft ook vaak leuke kerstballen voor weinig. Beterschap
gewenst
Inmiddels staat onze boom ook, wij hebben rode (mat en glimmend), met
gouden ballen, nu maar hopen dat hij "Bram proof" is.
De kerststal hebben we dit jaar maar op zolder laten staan we durven
het risico niet aan.
Marcel de action heeft ook vaak leuke kerstballen voor weinig. Beterschap
gewenst
Inmiddels staat onze boom ook, wij hebben rode (mat en glimmend), met
gouden ballen, nu maar hopen dat hij "Bram proof" is.
De kerststal hebben we dit jaar maar op zolder laten staan we durven
het risico niet aan.
Guusje kregen wij ook vlak voor Kerst.
Dat vond ik eigenlijk wel handig. Kon ze gelijk leren om ook dáár vanaf te blijven.
Toch jatte ze vaak in het voorbij gaan een pluk watten (sneeuw) van het dak van de kerststal. Lekker opdondertje was ze toen....
Dat vond ik eigenlijk wel handig. Kon ze gelijk leren om ook dáár vanaf te blijven.
Toch jatte ze vaak in het voorbij gaan een pluk watten (sneeuw) van het dak van de kerststal. Lekker opdondertje was ze toen....
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Hier bij ons is het weer eigenlijk wel aardig...
Het motterde vanmorgen even maar daarna is het droog gebleven.
We hebben Bobbie en Fieke zelfs in een waterig zonnetje uitgelaten vanmiddag.
Voor bij ons op school hadden we een boomverzorgingsbedrijf (zijn kinderen zitten bij ons op school
) geregeld die een hele grote berk op het schoolplein zou komen versieren. Hij zou alleen komen als het niet regende, anders werd het voor hem te gevaarlijk, zo hoog in de boom. Gelukkig viel het hier dus mee. Samen met groep 8 hebben we enorme houten ornamenten gezaagd en geschilderd en die zijn zojuist, samen met een lichtslang van 60 meter in de boom aangebracht. Het ziet er prachtig uit en morgen om half 9 worden in het bijzijn van alle kinderen de kaarsjes ontstoken.
Natuurlijk hebben we geregeld dat er een stukje in de plaatselijke krant komt, en ik zal de begeleidende foto's maken.
Verder heb ik gevraagd aan de meesters van Coen en Thom of ze het leuk zouden vinden als we in de eerste week na de kerstvakantie langskomen met de pups. Dorien vond het ook een prima idee; zij showt ze ook op haar school, bij de kleuters.
Dat is hartstikke goed voor de pups, wennen aan kinderen. Daar werd positief op gereageerd, dus nu zal ik even kijken wanneer de speelzaal vrij is, zodat we daar met zijn allen in kunnen.
groet, Martine
Het motterde vanmorgen even maar daarna is het droog gebleven.
We hebben Bobbie en Fieke zelfs in een waterig zonnetje uitgelaten vanmiddag.
Voor bij ons op school hadden we een boomverzorgingsbedrijf (zijn kinderen zitten bij ons op school
Natuurlijk hebben we geregeld dat er een stukje in de plaatselijke krant komt, en ik zal de begeleidende foto's maken.
Verder heb ik gevraagd aan de meesters van Coen en Thom of ze het leuk zouden vinden als we in de eerste week na de kerstvakantie langskomen met de pups. Dorien vond het ook een prima idee; zij showt ze ook op haar school, bij de kleuters.
Dat is hartstikke goed voor de pups, wennen aan kinderen. Daar werd positief op gereageerd, dus nu zal ik even kijken wanneer de speelzaal vrij is, zodat we daar met zijn allen in kunnen.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Dat heb je eventjes prettig weten te regelen Martine
.
Charlotte
-
inge
Wat leuk Martine, school en kinderen geweldig.
Aangezien mijn twee kids nog op de basisschool zitten zal Bram daar
ook regelmatig te zien zijn. Verder wil ik hem zo nu en dan mee nemen
naar mijn werk en naar het verpleeghuis waar mijn schoonvader woont,
dementerenden en dieren gaan ook vaak goed samen.
Deze week hadden ze bij ons een "nep" hond, een hele grote welke
we op tafel hadden gezet, deze gaf pootjes en piepte op uur en tijd
deelnemers waren er erg van gecharmeerd
Aangezien mijn twee kids nog op de basisschool zitten zal Bram daar
ook regelmatig te zien zijn. Verder wil ik hem zo nu en dan mee nemen
naar mijn werk en naar het verpleeghuis waar mijn schoonvader woont,
dementerenden en dieren gaan ook vaak goed samen.
Deze week hadden ze bij ons een "nep" hond, een hele grote welke
we op tafel hadden gezet, deze gaf pootjes en piepte op uur en tijd
deelnemers waren er erg van gecharmeerd
Leuk Martine dat jullie met de pups naar de scholen gaan. Dat had ik vorig jaar ook zo graag willen doen, maar kreeg bij de twee scholen waar de kleinkinderen op zitten geen toestemming.
Vandaag naar een vriendin in Goor (Overijssel) Het sneeuwde daar ook, bleef niet echt liggen. Wel een beetje vieze drap.
Op de heenweg bijna 2.5 uur over gedaan
Op de terugweg waren we in vijf kwartier thuis. In de andere richting van de snelweg vanavond was de snelweg afgesloten omdat er vanmiddag een aantal vrachtwagens op elkaar waren gebotst. Iedereen moest de snelweg af, en je wil niet weten hoe lang de file was die daardoor is ontstaan.
Als je dat dan ziet denk je toch nog even aan de file die wij vanochtend hadden (ook door een ongeval veroorzaakt) en dat we er alleen maar hadden ingestaan, terwijl het voor een aantal andere mensen niet zo goed is afgelopen.
Sorry Ariënne
Vandaag naar een vriendin in Goor (Overijssel) Het sneeuwde daar ook, bleef niet echt liggen. Wel een beetje vieze drap.
Op de heenweg bijna 2.5 uur over gedaan
Op de terugweg waren we in vijf kwartier thuis. In de andere richting van de snelweg vanavond was de snelweg afgesloten omdat er vanmiddag een aantal vrachtwagens op elkaar waren gebotst. Iedereen moest de snelweg af, en je wil niet weten hoe lang de file was die daardoor is ontstaan.
Als je dat dan ziet denk je toch nog even aan de file die wij vanochtend hadden (ook door een ongeval veroorzaakt) en dat we er alleen maar hadden ingestaan, terwijl het voor een aantal andere mensen niet zo goed is afgelopen.
Sorry Ariënne
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.