Gefeliciteerd en veel voorpret gewenst.
hier alles over mijn
Re: hier alles over mijn
Zo...dat is flitsend gegaan!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
marcel
het ging zo geweldig mooi gisteren dit voelde een stuk beterder dan afgelopen jaar,dat wil zeggen ik heb mijn er beter nar toe gewerkt en veel over deze stad gelezen.maar ik ok ik gisteren dus op pad naar doesburg met de trein op naar amsterdam daar begon het al goed trein uitgevallen naar nijmegen dus overal info meren welk paron moet ik nu heen,je kon met een duitse trein mee naar utrecht maar je moest dan wel de candaktuur € 4 baten.dus niet gedaan weer zoeken wat een toestant is dat tog je wor er zo uit gezet en zoek het maar uit.maar opstot tocht de goede trein met 15 min vertraging op naar arnhem,daar snel naar de bus en lijn 29 gepakt richting doesburg ook dit duurde 20 min.en jawel hoor daar kwam opslot doesburg in zicht mijn adroline begon op te lopen,en wat een mooie omgeving ik keek me ogen uit en toen was ik bij de halte de straat waar ik moest zijn liep ik zo in.maar dit heb ik al uit gezoekt op google earth daar stond ik dan voor het huis waar ik in zou komen wand ik moest het eert nog zien nou ik aanbellen,hand gegeven en voor gesteld toen naar binnen en zag ik daar een pracht van een plafluizen vloer leggen ik was er helemaal weg van zo mooi.ze wil je ff een kopje koffie dou voor elkaar en wat een leuke meid ze was er zamen met der vader denk ik,heb ff heerlijk met ze gepraat hoe het op de buurd is en de mensen dit warenallemaal prima mensen ling en recht een man alleen.na de koffie et huis in de ronte 1ste naar boven schiterende kamertjes leuke doch en mooie overloop daarna naar beneden ze zecht ik heb nog een mooie ruimte de kelder onder de huiskamer vloer waar je helemaal recht op in kan staan.en toen op naar de keuken die word helemaal gerenofeert en toen de achtertuin een pracht zo groot helemaal dicht met tegels een klein stukje tuin erin.en voor ook een leuk tuin dit plekje wilde ik graag hebben we hebben nog het een en ander door gepraat wat ik wilde overnemen......OOOO00000 ja zonneschermen achter en voor heb ik ook overgenomen en om 11:15 waren we klaar met alles door bespreken en huis gezien ik wist zeker dat ik dat huis wilde hbben.nou en toen moest ik nog naar de woonstichting om een keuken uit te zoeken dat is ook prima gegaan daarne naar de manege voor een wandeling en daar weer terug naar doesburg de stad bekeken en om 16 uur weer naar huis 20:30 was ik weer thuis
zo nu weten juli genoeg nu de foto's nog die kan je bekijken in mijn map
gr marcel
zo nu weten juli genoeg nu de foto's nog die kan je bekijken in mijn map
gr marcel
Ziet er gezellig uit hoor Marcel. Nog even geduld en dan kan je de boel gaan opknappen en inpakken.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
marcel
ben vandaag naar de woningbouw geweest en alles afgesloten met hun 4 juni ga ik eruit de huur loopt door tot 7 juni maadag komt er iemand kijken hier wat ik wil houden en weg doe,en wat er nog moet worden verandert
gr
gr
Marcel is dit niet een huis op een hoek? Dat dacht eerder gezien te hebben.
Doesburg is een mooi plaatsje. Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben.
Zag op één foto nog een lekkageplek in een slaapkamer. Is dat verholpen?
Doesburg is een mooi plaatsje. Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben.
Zag op één foto nog een lekkageplek in een slaapkamer. Is dat verholpen?

-
marcel
dat was een fout van de woonstichtingMarcel is dit niet een huis op een hoek
volgens haar hebben ze er wat aan gedaan dacht ikZag op één foto nog een lekkageplek in een slaapkamer
Fijn dat je er blij mee bent Marcel, maar knap dat je door die troep heen het huis kon zien; wat een klerebende, sorry dat ik het zeg...(dan valt het bij mij dus toch wel heel erg mee
) Gelukkig ben jij een stuk netter dan zij en ik ben dan ook heel benieuwd naar de foto's als het af is en jij er in zit.
Ik las dat je de plavuizen hebt overgenomen. Lief van je maar hadden ze ze meegenomen als je ze niet had overgenomen; die zitten toch vast aan het huis?
Hoe doe je de verhuizing? Door een verhuisbedrijf of huur je een busje (met chauffeur)?
In elk geval heel veel plezier van je voorpret, zo te horen ben je er zielsgelukkig mee!
groet, Martine
Ik las dat je de plavuizen hebt overgenomen. Lief van je maar hadden ze ze meegenomen als je ze niet had overgenomen; die zitten toch vast aan het huis?
Hoe doe je de verhuizing? Door een verhuisbedrijf of huur je een busje (met chauffeur)?
In elk geval heel veel plezier van je voorpret, zo te horen ben je er zielsgelukkig mee!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
marcel
ze zij let niet op de rommel ik ben druk alles aan het inpakken ja dan mag het een rommel zijnmartine
maar knap dat je door die troep heen het huis kon zien
de tegels heeft zij erzelf in gedaan als ik ze nam moest zij ze eruit halen dat wilde ik haar niet aan doen,wand dat wort een dan een vlinke klus dus heb ik gezecht dat ik het over nam toevallig vond ik het erg mooi.Ik las dat je de plavuizen hebt overgenomen. Lief van je maar hadden ze ze meegenomen als je ze niet had overgenomen; die zitten toch vast aan het huis
nou ik pak alls zelf in dat is niet zo heel veel hoor maar dan moet ik wel dosen hebben bananedosen bij deen of deka hier.als ik er 3 a 4 heb kan ik beginnen en voor de rest ik weet echt niet hoe dit allemaal uitpakt heb het nog nooit gedaan wel spannent hoorHoe doe je de verhuizing
ik huur er 1 mijn beglijding reid we doen alles met zu'n 3enDoor een verhuisbedrijf of huur je een busje
en ja ik voel mijn supper gelukkig kan niet langer wacht tot ik er zin wat een leuke plaats en omgeving en het voeld ontzettent goed aan dat ik daar was het moet zo zijn he
Fijn dat je die verhuizing samen doet, Marcel.
Had je nou ook al contact gemaakt met de mensen van de manege daar?
Had je nou ook al contact gemaakt met de mensen van de manege daar?

Lekker dat je je zo voelt!marcel schreef:de tegels heeft zij erzelf in gedaan als ik ze nam moest zij ze eruit halen dat wilde ik haar niet aan doen,wand dat wort een dan een vlinke klus dus heb ik gezecht dat ik het over nam toevallig vond ik het erg mooi.Ik las dat je de plavuizen hebt overgenomen. Lief van je maar hadden ze ze meegenomen als je ze niet had overgenomen; die zitten toch vast aan het huis
Dus als jij er ooit uit gaat, mag jij ze eruit slopen?
nou ik pak alls zelf in dat is niet zo heel veel hoor maar dan moet ik wel dosen hebben bananedosen bij deen of deka hier.als ik er 3 a 4 heb kan ik beginnen en voor de rest ik weet echt niet hoe dit allemaal uitpakt heb het nog nooit gedaan wel spannent hoorHoe doe je de verhuizing
3 à 4 dozen is wel een beetje optimistisch hoor; voor je het weet heb je er 50 gevuld (Vaak staan die dozen heel goedkoop op MP, echte verhuisdozen zijn wel zo makkelijk, want die kan je goed op elkaar stapelen zonder dat alles in elkaar stort. Na de verhuizing verkoop je ze gewoon weer op MP)
en ja ik voel mijn supper gelukkig kan niet langer wacht tot ik er zin wat een leuke plaats en omgeving en het voeld ontzettent goed aan dat ik daar was het moet zo zijn he
groet, Martine
-
marcel
ik heb niet zo veel rommel hoor martine wat weg kan gaat weg meteen opruimen anders kom je het weer tegen.die vloer tja wat zal ik zeggen vond dat wel moeilijk wand als ik had gezecht haal het er maar uit.dan had ik weer met mijn handen in me haar gezeten van hoe krijg ik me eigen vloer erin.laat ik nou net niet zo handig zijn,als ik op mijn gevoel af ga dan zit ik daar wel een tijdje mag ik hopen
Laat dat gevoel van jou zijn gang maar gaan; dan maak je nog eens wat mee!

Dat begrijp ik best... Maar heb je daar nou extra voor moeten betalen? Ze zal toch allang blij geweest zijn dat ze dat er niet zelf uit hoefde te halen?marcel schreef:die vloer tja wat zal ik zeggen vond dat wel moeilijk wand als ik had gezecht haal het er maar uit.dan had ik weer met mijn handen in me haar gezeten van hoe krijg ik me eigen vloer erin.laat ik nou net niet zo handig zijn,als ik op mijn gevoel af ga dan zit ik daar wel een tijdje mag ik hopen
Lief huis Marcel. Maak er maar je eigen paleisje van.
Ik hoop dat je er met veel plezier zult wonen
Ik hoop dat je er met veel plezier zult wonen
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
-
marcel
ik zal echt mijn uiterste best er voor doen om er echt wat van te maken,1ste moet hier door een wat moeilijke stap vertellen dat ik verhuis en dan niet om de deur.ik heb zelf zoiets van nou ik vertel het gewoon niet dan zien ze het,wel vanzelf wel in het plaazelijk krandje maar dat doe ik maar niet dat komt dan helemaal hard aan.de 1ste 4 bananendosen zijn binnen dus vanaf maandag kan ik een begin maken dan gaat het dus gebeuren spannent hoor maar ik heb er zo verschikkelijk veel zin aan,en ik denk dat ik zo nog dichter bij de smoushonden ben.hoi corrie
Maak er maar je eigen paleisje van.
gr marcel
Waarschijnlijk zit het toetsenbord alvast in een bananendoos.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Inmiddels de pc en het scherm ook?
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Jeetje Marcel, valt me toch een beetje van je tegen; je hebt ons zomaar laten vallen!
Heb je je internetaansluiting alvast maar opgezegd...?
Hoeveel dozen heb je inmiddels gevuld?
groet, Martine
Heb je je internetaansluiting alvast maar opgezegd...?
Hoeveel dozen heb je inmiddels gevuld?
groet, Martine