Erna Gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag toegewenst door ons. Geniet ervan.
Groetjes José en Wieske -Sammy op de Ruiver
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Het was zeker heerlijk weer, niet buiten gezeten, wel natuurlijk de hele dag de deur open gehad. Wij hebben geen zonnige tuin, in het voor en najaar jammer, in de zomer heerlijk.
Ik heb een hele leuke dag gehad, en ben aardig verwend.
Megan mocht vanmiddag om vijf uur afzwemmen voor C. Dit keer dus niet in een heel warm zwembad gezeten. Is wel altijd een feestje, met muziek en ballonnen erbij.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Allemaal heel hartelijk bedankt. Ik heb inderdaad niet vaak zulk mooi weer op mijn verjaardag. Fantastisch, ik heb heerlijk zitten genieten. Vanochtend flink verwend door man en zoon. Jeroen was zo lief bezig met mij allemaal cadeautjes, kusjes en knuffels te geven. Ik kan mij geen betere verjaardag wensen.
Groetjes van Annelies
Douwe (Douwe-Tamme van de Fries om utens) 01-10-2005 / 19-01-2016 (Kim Didi v. Karin's Nest x Toones) Didier 13-9-2009 (Sandy x Luca v.d. Burghoeven)
Fijn dat je verjaardag zo geslaagd is. Ook van mij nog
Groetjes
Jose en likjes van Wieske op de Ruiver- Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Het is maar hoe je het bekijkt. We zouden gisteren nog zijn gaan lunchen, maar dat is er niet van gekomen, dus zijn mijn man en ik vandaag nog lekker in Assen op het terras gaan lunchen. Had nog best een beetje een jarig gevoel.
Groetjes van Annelies
Douwe (Douwe-Tamme van de Fries om utens) 01-10-2005 / 19-01-2016 (Kim Didi v. Karin's Nest x Toones) Didier 13-9-2009 (Sandy x Luca v.d. Burghoeven)