Eergisteren, op derde kerstdag, hebben wij Tommy opgehaald, en wat een schatje is het! De eerste nacht was wel moeilijk voor hem, ik was lekker beneden bij hem gaan liggen, en we hebben wel een paar uurtjes geslapen maar hij was toch wel verdrietig en miste zijn nestgenootjes denk ik. Gelukkig ging het afgelopen nacht al veel beter! Tommy heeft al heel wat plasjes en poepjes buiten gedaan, erg voorspelbaar direct na het slapen

. Natuurlijk ook wel een paar ongelukjes binnen, maar dat zal we beter worden, geduld!!We hebben al een paar keer een stukje buiten aan de lijn gelopen, dat vindt hij wel leuk, niet te ver, dat is nog spannend, en misschien ook wel koud?
Hij heeft ook uitgebreid kennis gemaakt met de kat, die vindt hem nog niet zo heel leuk, maar de kat rent niet weg, dus dat komt wel goed in de toekomst. Tommy wil wel graag spelen maar dat vindt ze echt niet nodig Haha.
Ik heb wel al direct een vraag, hij trilt soms als we hem oppakken of als hij op schoot ligt. Wij zitten dan zelf ook op de grond, dus niet heel hoog en hij komt ook regelmatig zelf op schoot, dus ik weet niet of het dan spanning is? Zou hij het toch eng vinden ookal kiest hij er dan zelf voor? Hij valt wel snel in slaap op schoot, dat doet een bang hondje toch niet? Of heb ik het verkeerd ingeschat?