Vandaag mochten wij Lotje halen!!!!

Ze is nog zo een kleine kleine meid ten opzichte van haar kleine (?) lieve broer Timmie :wink2: .... In de auto

wist ze niet of ze moest slapen of angst moest hebben of nieuwsgierig moest zijn. Ik denk van alles een beetje .... Na een kleine stop onderweg was ze ineens veel rustiger
Thuis even bang in de hal, maar wij hebben haar met haar deken, die Jiske twee weken bij Moos en de kindertjes had, in haar puppyren gedaan. Dat vond ze blijkbaar heerlijk en viel meteen in slaap. Na een uurtje weer wakker, de tuin in een haar eerste plas gedaan

. Lotje was heel nieuwsgierig, ondernemend en helemaal niet bang. Meteen kennis gemaakt met de buurvrouw, die is ook lief. Vogels in de hemel - geweldig! "Maar hoe kom ik weer naar binnen

Er ligt een wat prikkende zwarte deurmat voor mensenvoeten. Maar ik heb hondenpoten, die zijn nog zacht" dacht ze wel. Met twee potjes durfte ze uiteindelijk wel - maar nee

meer is te veel. Dus maar liever optillen, de volgende keer misschien lukt het. Maar kleine meid is al weer moe, nu moet ze even slapen - tijd voor mij om een eerst berichtje te schrijven....
Moos, Jiske en Timmie - sterke met de eerste nacht zonder Lotje .....

.... en nogmaals bedankt voor alles

!! Wij weten, dat ze en fantastische start bij jouw heeft gehad!!