Sam
Sam
De fokster heeft hem net overhandigd. Het is geen schoothond, armen zitten vol krassen en hij werd niet rustig. Even eruit bij BP, en maar op de grond bij mijn voeten. Nu ligt die heerlijk te slapen onderweg naar huis!
Foto in mijn album.
Foto in mijn album.
16/6/2012 Pietje Bell = Sam (Rosey X Stas)
Re: Sam
Lief hoor.
Sam moet nog aan je wennen, er gebeurt nu zoveel met hem.
Lisa is overigens ook geen schoothond, al zal niemand dat denken van mijn overenthousiaste Lies. Het gebeurt maar een enkele keer dat zij op schoot wil.
Sam zal zijn draai nog moeten vinden, ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Ik wens jullie heel veel plezier met Sam, dat hij een fijn en lang leven bij jullie zal hebben.

Sam moet nog aan je wennen, er gebeurt nu zoveel met hem.
Lisa is overigens ook geen schoothond, al zal niemand dat denken van mijn overenthousiaste Lies. Het gebeurt maar een enkele keer dat zij op schoot wil.
Sam zal zijn draai nog moeten vinden, ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Ik wens jullie heel veel plezier met Sam, dat hij een fijn en lang leven bij jullie zal hebben.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
En Suske ligt dan weer nergens liever dan op schoot. Het liefst bij Gerrit, die heeft zo'n stoel die gekanteld kan worden. Stoel achterover en samen een middagdutje doen..... Ik ben er zelf niet zo dol op.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Veel plezier met Sam.
Onze honden zijn ook geen schoothonden maar dat hebben we ze ook niet aangewend. Op weg naar huis heeft Fija wel de hele tijd op mijn schoot gezeten.
Onze honden zijn ook geen schoothonden maar dat hebben we ze ook niet aangewend. Op weg naar huis heeft Fija wel de hele tijd op mijn schoot gezeten.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Veel geluk met Sam
Bickel is een schoothond tenminste hij ligt naast me en zijn kop schoot zelfs in de vakantie dan mist hij dat maar hij had de oplossing ik heb een voetstoel verlenger gekregen bij me camping stoel, ik vroeg me in de vakantie af wie het fijner vond ik of Bickel hij had er veel bekijkt mee tussen me benen liggen en alles bekijken. 

Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Fijn...Sam is thuis. :hug:
Onze honden gaan ook niet echt op schoot liggen, maar liever dicht tegen je aan.
Het grote avontuur kan beginnen.
Onze honden gaan ook niet echt op schoot liggen, maar liever dicht tegen je aan.
Het grote avontuur kan beginnen.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Gefeliciteerd met Sam!
Ik wens jullie een lang, leuk en gezond leven samen toe!
Mijn Bob ligt ook altijd met zijn hoofd op m'n knie tegen me aan. ...te wachten tot ik opsta; pikt hij gauw mijn plekje in...
Ik wens jullie een lang, leuk en gezond leven samen toe!
Mijn Bob ligt ook altijd met zijn hoofd op m'n knie tegen me aan. ...te wachten tot ik opsta; pikt hij gauw mijn plekje in...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wat komt mij dat verhaal bekent voor!Roos schreef:De fokster heeft hem net overhandigd. Het is geen schoothond, armen zitten vol krassen en hij werd niet rustig. Even eruit bij BP, en maar op de grond bij mijn voeten. Nu ligt die heerlijk te slapen onderweg naar huis!
Foto in mijn album.
Sub, een zus van Stas-Max (Sam's pa) deed dat ook onderweg naar huis.
Vond het helemaal niet leuk, en heeft de reis naar huis op de grond van de auto doorgebracht.
Heel veel plezier met dit kleinkind van Guusje en achterachterachterkleinkind van Finny.

Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Het is een voorbeeldige hond! Slaapt lekker, brengt zijn speeltjes naar de bench, ligt er in te slapen (ik doe af en toe deurtje dicht dan blijft die lekker slapen). Het gaat super, vannacht zet ik hem langs het bed.
Klinkt goed Roos. Nu maar niet hopen dat het een 'nachthond' is 

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Heel veel geluk met Sam. Onze Sammy is een zus van de vader (Wim-Sjors) van Stas-Max dus zijn tante en onze Lieveke (dochtertje van onze Sammy) is een nichtje.
Geniet van de kleine man
José, Sammy& Lieveke

Geniet van de kleine man

José, Sammy& Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
De vader van Stas-Max is toch Siem. Of ben ik nu in de war.sammydesmous schreef:Heel veel geluk met Sam. Onze Sammy is een zus van de vader (Wim-Sjors) van Stas-Max dus zijn tante en onze Lieveke (dochtertje van onze Sammy) is een nichtje.
Geniet van de kleine man![]()
![]()
José, Sammy& Lieveke![]()
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik weet het niet :wink2:
Sam heeft een goede nacht gehad, af en toe een piepje. Om 4 uur moest hij plassen maar was ik net te laat. Om half 7 was hij wakker, dus geprobeerd met hem te gaan plassen, ik ben op de bank in slaap gevallen en na 5 minuten wilde hij bij mij liggen. En zo hebben we tot 9 uur nog geslapen...
Sam heeft een goede nacht gehad, af en toe een piepje. Om 4 uur moest hij plassen maar was ik net te laat. Om half 7 was hij wakker, dus geprobeerd met hem te gaan plassen, ik ben op de bank in slaap gevallen en na 5 minuten wilde hij bij mij liggen. En zo hebben we tot 9 uur nog geslapen...