De avonturen van Kasper
Re: De avonturen van Kasper
Ha ahhhh die Kasper , mag niet de labrador ontmoeten voor een paar weekjes .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Dat zou erg leuk zijn.Alida schreef: hopelijk komt er toch nog een keer een mooi smouzenteefje op zijn pad, hij word al bijna weer 5 jaar. Groetjes Alida
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Zou ook makkelijker passen dan een labje 
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Jammer dat Kasper nog niet zijn bijdrage heeft mogen leveren.
Er gaan in mijn ogen veel te weinig teveneigenaren naar een reu.
Neemt niet weg dat Kaspers hormonen werken nu hij een loops gevalletje dicht in de buurt heeft.
Er gaan in mijn ogen veel te weinig teveneigenaren naar een reu.
Neemt niet weg dat Kaspers hormonen werken nu hij een loops gevalletje dicht in de buurt heeft.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ben het met je eens charlotte, je hebt wat belooft, maar elke keer een smoes..... verzin het maar. Wij hopen echt dat het nog een keer gaat gebeuren
maar we zijn ook eerlijk om te zeggen dat we een paar keer op het punt hebben gestaan om hem te laten helpen, omdat hij buiten flink kan uithalen naar andere reuen. Maar gelukkig gaat de knop toch elke keer weer om bij ons.
Jammer dat er nog geen loops teefje bij Kasper langs is geweest. Hoop dat het er nog van gaat komen in de toekomst.
Abe Mozes, de vader van Lisa was bijna zes jaar toen hij het eerste nestje verwekte.
Abe Mozes, de vader van Lisa was bijna zes jaar toen hij het eerste nestje verwekte.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
aan Kasper liegt het iig niet, hij wil wel :wink2: Hopelijk krijgt je mooi mannetje nog een kans!!
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015 
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018

Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
- e kuilboer
Moeilijk he Alida... Je bent als reu eigenaar echt wel bezig met het TFP. Tenminste, ik wel en ik lees hier nog meer baasjes. Het is ook moeilijk omdat we niet weten of onze reuen op de deklijsten terecht komen. Van Teun weet ik dat omdat hij inmiddels dames op bezoek heeft gehad, maar tot dat moment was het echt een wazige wereld. Maar ik begrijp wat je bedoeld. Is het niet mogelijk om dat bij Fredie te vragen? Of Kasper al is aangeboden? Dat hij dan niet gekozen is, dat is een ander verhaal. Maar dan weet je wel dat hij 'in de running' is 
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
zeker moeilijk, zeker zijn wij bezig met het TFP we hebben aan alles voldaan, zelfs een gedragstest op zeer korte termijn( op dinsdag gebeld door Fredi en zaterdags al de test) en ook daar goed doorheen gekomen. Mischien dat Kasper wel op een deklijst heeft gestaan, ik heb geen idee. Ik denk niet dat Fredi zit te wachten op telefoontjes van reu eigenaren om antwoord te geven op deze vraag. Het is en blijft gewoon afwachten
Overigens heeft Kasper Bibi het labrador teefje tussen de middag ontmoet, was wel uitkijken, maar gelukkig bleef het bij een begroeting aan de voorkant
alhoewel Kasper wel probeerde aan de achterkant te komen
we zijn maar snel door gaan lopen.Maar daar was Kasper het niet zo mee eens
tjonge.. groetjes Alida 
Nou, dan moeten we ook maar even niet met zusje Dieuw langskomen, want die begint kerels, groot en klein, steeds leuker te vinden.
Best frustrerend Alida, goedgekeurd...test gedaan...tja...en dan.
Maar gelijk heb je, Fredie heeft wachtlijsters en loopse teef eigenaren genoeg schat ik zo in....

Best frustrerend Alida, goedgekeurd...test gedaan...tja...en dan.
Maar gelijk heb je, Fredie heeft wachtlijsters en loopse teef eigenaren genoeg schat ik zo in....
Precies, gewoon geduld. En hij blijft natuurlijk toch een lekker stuk 
Maureen
Ja Alida, zo jammer het is toch een hartstikke leuke reu .
Je zou zo graag aan iets helpen opbouwen wat in de jaren 70 al gestart is .
Wij hadden de pech met Bero dat wij hem echt moesten laten castereren , maar als Billie straks in juni goed gekeurd wordt kan het alsnog en dat vind ik prachtig .
Misschien leuke foto's met een leuk verhaal in het clubblad plaatsen , even Kasper in de picture zetten .
Je zou zo graag aan iets helpen opbouwen wat in de jaren 70 al gestart is .
Wij hadden de pech met Bero dat wij hem echt moesten laten castereren , maar als Billie straks in juni goed gekeurd wordt kan het alsnog en dat vind ik prachtig .
Misschien leuke foto's met een leuk verhaal in het clubblad plaatsen , even Kasper in de picture zetten .
Jolanda en Trix
Zo werkt het niet bij de smous Trix. Straks krijg je voor Billie, als ze mag, ook 'gewoon' een paar reuen op een lijstje die stuk voor stuk heel goed zijn geselecteerd door de dames van het TFP.
Wat een hele klus voor de dames is. Maar ze doen het met kennis..en liefde voor onze smousjes.
Wat niet wil zeggen dat er niet een leuk stukje in het blad zou kunnen over Kasper en zijn avonturen.

Wat een hele klus voor de dames is. Maar ze doen het met kennis..en liefde voor onze smousjes.
Wat niet wil zeggen dat er niet een leuk stukje in het blad zou kunnen over Kasper en zijn avonturen.
Precies. Die reuen op dat lijstje zijn niet voor niks uitgekozen.
Voor Stijnkes eerste nestje hadden wij een reu in gedachten. Een heel leuke, lieve reu, waar Stijnke het ook goed mee kon vinden. Hij had ook al eens gedekt. We hebben toen gevraagd of hij op ons lijstje zou kunnen. Maar hij bleek te nauw verwant. En dan is het heerlijk dat de mensen van het TFP er zoveel vanaf weten. We gaan tenslotte voor een zo gezond mogelijk ras en alles voor een dekking uitzoeken is niet niks.
Voor Stijnkes eerste nestje hadden wij een reu in gedachten. Een heel leuke, lieve reu, waar Stijnke het ook goed mee kon vinden. Hij had ook al eens gedekt. We hebben toen gevraagd of hij op ons lijstje zou kunnen. Maar hij bleek te nauw verwant. En dan is het heerlijk dat de mensen van het TFP er zoveel vanaf weten. We gaan tenslotte voor een zo gezond mogelijk ras en alles voor een dekking uitzoeken is niet niks.
Maureen
...En mocht een teveneigenaar zich melden voor een dekking, is het goed dat de eigenaar van de reu dit even terugkoppelt naar het TFP, zodat ze zeker weten dat het een dame betreft die volgens de regels wordt ingezet.
Charlotte
Oh oeps , maar zo bedoel ik het ook niet en ik weet heel goed dat het niet zo werkt , zo van nou doe mij maar die
Nee ik dacht misschien dat een teefeigenaar dacht van wow dat is een leukerd , ik ga Fredie eens bellen of die op het lijstje zou kunnen.
Tja gelukkig gaan ze niet over een nacht ijs die dames van het TFP , anders hadden wij niet van die mooie , lieve en gezonde smousjes gehad .
Nee ik dacht misschien dat een teefeigenaar dacht van wow dat is een leukerd , ik ga Fredie eens bellen of die op het lijstje zou kunnen.
Tja gelukkig gaan ze niet over een nacht ijs die dames van het TFP , anders hadden wij niet van die mooie , lieve en gezonde smousjes gehad .
Jolanda en Trix
Goed dat je dit ook nog even aanhaalt , ten aller tijden via TFP.Charlotte schreef:...En mocht een teveneigenaar zich melden voor een dekking, is het goed dat de eigenaar van de reu dit even terugkoppelt naar het TFP, zodat ze zeker weten dat het een dame betreft die volgens de regels wordt ingezet.
Ik weet het , ik weet het , zo zie je maar hoe je iets goed bedoelt en toch fout kan over komen . Bbbbbrrrrrr moet er niet aan denken dat er maar raak gedaan wordt .
Nou ik kan altijd nog zeggen dat het de schuld van mijn narcose is.
Jolanda en Trix
Dat zal vast wel eens gebeuren..Trix schreef:Oh oeps , maar zo bedoel ik het ook niet en ik weet heel goed dat het niet zo werkt , zo van nou doe mij maar die![]()
Nee ik dacht misschien dat een teefeigenaar dacht van wow dat is een leukerd , ik ga Fredie eens bellen of die op het lijstje zou kunnen. .