Boester.
Re: Boester.
Leuke verhalen weer. Niets merken van de prik bij de dierenarts 
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dat klinkt weer helemaal 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Ik ben trots op 'mijn' Boester.
Hij hangt sinds vorige week ook bij de trimster in de kapsalon. Precies boven de tafel. Ereplaatsje.
Ik heb hem nog niet kunnen bewonderen, want Phoebe heeft niet genoeg ondervacht om haar te kunnen plukken of strippen. Balen, want haar vacht is echt wel plukrijp. Maar het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen.
Bij een evt volgend nestje kan ik weer op de verloskundige hulp van Phoebe's trimster rekenen.
Hij hangt sinds vorige week ook bij de trimster in de kapsalon. Precies boven de tafel. Ereplaatsje.
Ik heb hem nog niet kunnen bewonderen, want Phoebe heeft niet genoeg ondervacht om haar te kunnen plukken of strippen. Balen, want haar vacht is echt wel plukrijp. Maar het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen.
Bij een evt volgend nestje kan ik weer op de verloskundige hulp van Phoebe's trimster rekenen.
Dat is heel fijn om te weten
Nog eventjes wachten hoor Renate
Nog eventjes wachten hoor Renate
-
Alma
Gisteren weer naar puppycursus.
Boester vindt alles leuk en is dan wel erg opgewonden. Het is ook de kleinste soort op cursus (zouden alle mensen met een ienemienie ras denken dat opvoeden niet nodig is of kunnen ze het allemaal zelf?)..
Hij piept en springt maar als ik zeg dat hij zit moet dan doet hij dat ook wel in 8 van de 10 keer.
Hij moest o.a. door de tunnel naar mij toe lopen, ik kan je wel vertellen dat hij er zo doorheen zat terwijl de grotere allemaal dachten van wat ga ik doen, help me!
Volgens mij was hij bij Renate al gewend aan dat ding.
Voor de tweede keer stond hij gewoon te piepen dat hij ook weer wilde, toen moest hij na de tunnel nog een stukje op naam met mij meelopen en daarna zit en riem om en als beloning een brokje. Hij deed dat allemaal zo snel dat ik niet eens tijd had een brokje uit mijn zak te pulken. Die heb ik bijna nooit in mijn hand, hij let anders alleen maar met neus en oog op mijn hand.
Er waren dus ook wel een aantal met de opmerking: dat is een pittig ding.....
groetjes, Alma
Boester vindt alles leuk en is dan wel erg opgewonden. Het is ook de kleinste soort op cursus (zouden alle mensen met een ienemienie ras denken dat opvoeden niet nodig is of kunnen ze het allemaal zelf?)..
Hij piept en springt maar als ik zeg dat hij zit moet dan doet hij dat ook wel in 8 van de 10 keer.
Hij moest o.a. door de tunnel naar mij toe lopen, ik kan je wel vertellen dat hij er zo doorheen zat terwijl de grotere allemaal dachten van wat ga ik doen, help me!
Volgens mij was hij bij Renate al gewend aan dat ding.
Voor de tweede keer stond hij gewoon te piepen dat hij ook weer wilde, toen moest hij na de tunnel nog een stukje op naam met mij meelopen en daarna zit en riem om en als beloning een brokje. Hij deed dat allemaal zo snel dat ik niet eens tijd had een brokje uit mijn zak te pulken. Die heb ik bijna nooit in mijn hand, hij let anders alleen maar met neus en oog op mijn hand.
Er waren dus ook wel een aantal met de opmerking: dat is een pittig ding.....
groetjes, Alma
Lekker naast je schoenen 
-
Alma
Gaat het teveel stinken?
Net even boodschappen gedaan, Boester in de bench en toen ik thuis kwam heb ik hem laten zitten zodat hij niet denkt dat ie altijd er meteen uitmag.
Hij kijkt me na en draait zich om en slaapt weer verder, istie lief of niet?
Alma
Net even boodschappen gedaan, Boester in de bench en toen ik thuis kwam heb ik hem laten zitten zodat hij niet denkt dat ie altijd er meteen uitmag.
Hij kijkt me na en draait zich om en slaapt weer verder, istie lief of niet?
Alma
Boester heeft nu al grote 'vader' capaciteiten 
-
Alma
Nou ja......eigenlijk is het een superhondje!!! Hij is echt heel makkelijk, het enige tot nu toe waar ik me weleens aan kan ergeren
is dat ik hem heb uitgelaten en een kwartier na binnenkomst gaat ie gewoon weer verder met plassen........vaak is dat ook in een situatie met kat of drukte.
Maar in de bench is hij altijd schoon de hele nacht.
O,ja vanmiddag naar het bos: we zaten in de auto......er komt een bruine walm langs en Peter en ik zeiden tegen elkaar: dat komt van buiten
maar toen we het raampje opendeden roken we niets.......het was echt Boester in de achterbak
groetjes, Alma
Maar in de bench is hij altijd schoon de hele nacht.
O,ja vanmiddag naar het bos: we zaten in de auto......er komt een bruine walm langs en Peter en ik zeiden tegen elkaar: dat komt van buiten
groetjes, Alma
Ach, als het zo spannend is, dan is controle over je blaas ook nog wel erg moeilijk voor zo'n kereltje.
Hij is al een erg knap hondje hoor. En hij laat een frisse wind door jullie huishouden waaien
Hij is al een erg knap hondje hoor. En hij laat een frisse wind door jullie huishouden waaien
Boester is een model hondje, je kan echt nog niet van hem verlangen dat hij al zindelijk is. Komt vanzelf. In de auto poepen is weer eens wat anders. 
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dan zet je hem achter in de auto toch ook in de bench?!
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ja precies, mooi makkelijk, de hond de schuld geven. 
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Leek me ook alleen een frisse wind.
Niet te veel pensstaafjes voeren
Niet te veel pensstaafjes voeren
-
Alma
nee het was een gewone ordinaire bruine mooi opgekrulde......
Dus geen walm alleen......
Alma
Dus geen walm alleen......