Zo, Moos is thuis hoor! Woezel en Jip gingen gister toch niet mee, dus alleen de drie van Fredie moesten er worden bijgepropt. Was natuurlijk geen probleem. Vooral Tika was erg lief voor Moos. Ze gaf erg veel likjes waardoor Moos ontzettend rustig werd tijdens haar eerste autoritje. Onderweg zijn we met het hele stel nog even in de Intratuin geweest om nieuw voer te halen (fokster was overgestapt op een ander merk). Dat vond Moos nog een beetje eng. In de auto viel ze als een blok in slaap en toen we iets in zo'n snelwegrestaurant aten, lag ze lekker te slapen in de puppytas (waar Tika erg graag bij wilde, maar alleen haar kop paste erin). De rest van de rit lag ze zelfs lekker relaxed op haar rug en liet me over haar buikje aaien.
Bij thuiskomst vloog ze meteen weer de puppytas in om te slapen. Ons laminaat vond (en vindt) ze nog steeds erg eng. De tuin vindt ze prachtig, ik vond haar alleen een stuk minder schattig toen ze met een naaktslag ging spelen en er ook aan likte
Het slapen in de bench ging erg goed vannacht. Ze ligt aan mijn kant en om 5 uur werd ik wakker en keek ik in twee grote open puppyogen, geen piepje gehoord. Plasje in de tuin gedaan en daar geen gezellig moment van gemaakt. Toen ik haar terug in de bench legde, viel ze meteen weer in slaap. Vanochtend om half 8 hebben we haar voor het eerst horen piepen dat ze echt uit moest. Een perfecte pup dus!
Verder eet, drinkt, speelt en knuffelt ze erg goed. Alleen dat laminaat blijft eng. Ze begint helemaal te piepen en te trillen als ik haar een paar stapjes probeer te laten lopen. Wel zet ze nu af en toe een pootje neer om duidelijk te maken dat ze bij ons wil komen, dus of we haar even willen komen ophalen. Wat dat betreft wil ik haar ook niet teveel haar zin geven... Moeilijk! Iemand anders dit probleem gehad?
Regen vindt ze ook niet fijn, dat komt mooi uit, haar baasje heeft er ook niets mee