belevenissen van banjer
-
marcel
Re: belevenissen van banjer
deze topic wil ik tog een beetje blijven bijhouden wand ik bel ze wel eens zo af en toe dan zet ik het hier weer neer,ik vind het nog wel leuk om te blijven schrijven hier ik heb tegen hun gezecht dat er een forum is over de smous en dat ik ze dan hier ook beter kon gaan volgen......nou dat is dan aan hun.
nou banjer is hier op ongeveer 15:30 vertrokken het in de auto doen en tuigje om ja dat was banjer niet gewend natuurlijk,en hij dacht nou baasje heb zijn schoenen aan die gaat mee.nou dus niet dat vond hij vreemd hij blafte en sprong tegen het raam op ik gaf hem nog een aai over zijn hoofd en toen reden ze weg ze zijden dat ze buiten doesburg bajer nog ff uit haalde om te plassen dit hebben ze gedaan bij eerbeek.en hij ging er weer netjes in niets geen gestommel toen ze thuis waren was het meteen snuffelen en hebben ze een klein rondje gelopen,hij moest beneden slapen hoe dat is gegaan weet ik niet maar dat ga ik nog ff vragen wand bij mijn heeft hij op mijn slaapkamer geslapen
gr marcel
nou banjer is hier op ongeveer 15:30 vertrokken het in de auto doen en tuigje om ja dat was banjer niet gewend natuurlijk,en hij dacht nou baasje heb zijn schoenen aan die gaat mee.nou dus niet dat vond hij vreemd hij blafte en sprong tegen het raam op ik gaf hem nog een aai over zijn hoofd en toen reden ze weg ze zijden dat ze buiten doesburg bajer nog ff uit haalde om te plassen dit hebben ze gedaan bij eerbeek.en hij ging er weer netjes in niets geen gestommel toen ze thuis waren was het meteen snuffelen en hebben ze een klein rondje gelopen,hij moest beneden slapen hoe dat is gegaan weet ik niet maar dat ga ik nog ff vragen wand bij mijn heeft hij op mijn slaapkamer geslapen
gr marcel
Het zal wel even flink wennen zijn voor jou en voor Banjer, maar het komt vast goed, hè. Het heeft wel even wat tijd nodig.
Het zal fijn zijn als we hem hier nog kunnen volgen.
Het zal fijn zijn als we hem hier nog kunnen volgen.

Wat een veranderingen ineens Marcel...
Ik weet wat je doormaakt; ik heb het zelf helaas 2 jaar geleden ook bij Diesel moeten doen... Maar hartstikke goed van je dat je aan Banjers welzijn hebt gedacht; de hele dag alleen is niet fijn voor hem.
Ik weet wat je doormaakt; ik heb het zelf helaas 2 jaar geleden ook bij Diesel moeten doen... Maar hartstikke goed van je dat je aan Banjers welzijn hebt gedacht; de hele dag alleen is niet fijn voor hem.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Poeh poeh....wat een moeilijk afscheid.
Maar het is natuurlijk het allerbeste, al maakt dat dit verdriet niet minder.
Leuk om af en toe iets van hem te horen Marcel.
Maar het is natuurlijk het allerbeste, al maakt dat dit verdriet niet minder.
Leuk om af en toe iets van hem te horen Marcel.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Goed gedaan Marcel! Zo'n moeilijk besluit nemen is niet niks.
Fijn dat je van tijd tot tijd nog iets over hem wilt schrijven. Dat hij niet meer bij je woont betekent niet dat je niet meer aan hem denkt en over hem schrijven helpt vast ook een beetje om zijn herinnering levend te houden en zijn nieuwe leven te volgen.
Fijn dat je van tijd tot tijd nog iets over hem wilt schrijven. Dat hij niet meer bij je woont betekent niet dat je niet meer aan hem denkt en over hem schrijven helpt vast ook een beetje om zijn herinnering levend te houden en zijn nieuwe leven te volgen.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Moedig besluit Marcel, moeilijk om hem te zien vertrekken.
Goed dat we hier nog af en toe iets over hem kunnen lezen.
Van harte gefeliciteerd met je baan, top.
Goed dat we hier nog af en toe iets over hem kunnen lezen.
Van harte gefeliciteerd met je baan, top.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
laaste nieuws
banjer heeft een goed nacht daar gehad en alles gaat bovenverwachting erg goed,ik mocht banjer ff roepen vanuit de tel hij ging meteen bij het raam kijken.zij moeten ff aan alles wennen ze hebben 9 jaar geleden smousen gehad en nu dan banjer maar het gaat goed ze komen over een,tijdje ook hier kijken op het forum en dan hoop ik dat ik deze manier banjer nog beter kan volgen.
gr marcel
banjer heeft een goed nacht daar gehad en alles gaat bovenverwachting erg goed,ik mocht banjer ff roepen vanuit de tel hij ging meteen bij het raam kijken.zij moeten ff aan alles wennen ze hebben 9 jaar geleden smousen gehad en nu dan banjer maar het gaat goed ze komen over een,tijdje ook hier kijken op het forum en dan hoop ik dat ik deze manier banjer nog beter kan volgen.
gr marcel
Fijn dat ze je zo op de hoogte houden Marcel!
Het is goed begonnen voor Banjer.
Het is goed begonnen voor Banjer.
Fijn Marcel! Dat was in ieder geval een goede start voor Banjer.
Zou echt leuk zijn als ze van tijd tot tijd iets op het forum laten weten over hem...
Zou echt leuk zijn als ze van tijd tot tijd iets op het forum laten weten over hem...
Maureen
-
marcel
ja echt ik hoop dat ze dan ook lid worden dat zou toch mooi zijn
Een moeilijk afscheid voor jou, maar gelukkig een goede start voor Banjer.
Sterkte!
Sterkte!
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
marcel
nou ik heb gisteren gebeld het ging heel goed met banjer luistert goed en ze zijn weer op cursus met heb,hij speeld goed met grote honden heeft hij geen problemen mee.ze zijn vorige week naar heiloo geweest en hebben heb ook daar op een losloop gebiet los gelaten ging ook prima,en als ze een x hier in de buurt zijn komen ze ff langs en ik ben nog steets welkom
gr
gr
Kijk eens aan..dat klinkt goed!!
-
sammydesmous
Fijn Marcel dat het goed gaat met Banjer. Voor jou weer een zorg minder.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Zo te horen heeft Banjer het prima. Een hele geruststelling toch.
Nu maar hopen dat ze een keertje bij jou in de buurt komen.
Nu maar hopen dat ze een keertje bij jou in de buurt komen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Zo is dat. En fijn dat je ook nog steeds welkom bent om hem een keertje te bezoeken.
Maureen
-
marcel
ik heb net ff gebeld naar de eigenaren van banjer.......een paar weken geleden had ik ze ook ff gebeld,maar toen had ik baas zelf een de telfoon.maar nu had ik zijn vrouw aan de telfoon die kon het mijn ff duidelijker vertellen....wand door mijn grote schrik
is banjer door een duitse herder ( politie hond ) aangevallen en slingerde hij banjer in de lucht...... (dit gebeurde dat er nog ijs in de sloot lag) en hij slingerde banjer zo naar de overkand van de sloot op het ijs en zakte erdoor.de baas is er meteen ingelopen en banjer eruit gehaald,en ze zijn toen meteen naar de dieren arts gegaan daar moest hij een operatie ondergaan van 2 uurtje en is een tijdje aan het infeus gegaan ze hadden hem goed te pakken gehad.maar is er weer goed bovenop gekomen de koste van dis alles heeft de medestichter betaald.en nu gaat alls weer prima met hem maar hij loopt nou niet zomaar naar die hond,die duitse herder was niet alleen ze hebben 2 honden banjer speelde veel met die ander hond.maar go het is toch allemaal goed gekomen,en dit vermeld ik ook maar meteen 14 mei ga ik er heen ik ga op de fiets
gr marcel
gr marcel
Jeetje wat een naar verhaal Marcel; wat zul je geschrokken zijn toen je het hoorde...
Leuk dat je hem snel weer even ziet!
Gaat het verder allemaal goed met je?
Leuk dat je hem snel weer even ziet!
Gaat het verder allemaal goed met je?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006