Wieske - Sammy & Pip
Re: Wieske - Sammy & Pip
Wat weer een heerlijk hoopje hond. 

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Morgen gaan we weer bij Noortje en haar zondagskindertjes kijken.
Ik had eigenlijk eerder willen gaan maar helaas is het me niet gelukt.
Ik zag net dat ik de namen nog niet vermeld heb. De 2 broertjes heten Floris en Freek en de zusjes Floortje, Fleurtje en Froukje.
Morgen zal ik weer foto's maken.
José Sammy & Lieveke

Ik zag net dat ik de namen nog niet vermeld heb. De 2 broertjes heten Floris en Freek en de zusjes Floortje, Fleurtje en Froukje.
Morgen zal ik weer foto's maken.
José Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Dat wordt weer genieten!!
Leuke namen. Daar wordt je ff blij van.
Leuke namen. Daar wordt je ff blij van.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
Weer terug van het bezoek. Het was inderdaad weer genieten.
Noortje was erg blij haar moeder weer te zien. Sammy mocht zelfs in de werpkist van Noortje om haar kinders te bewonderen. Sammy heeft er dan ook meerdere keren in gezeten en gecontroleerd of Noortje de kontjes wel goed schoonhoudt
Je bent oma of niet.
Lieveke heeft ze ook bekeken en de wacht gehouden bij de kist.
Wij hebben alle pupjes weer even vasthouden en geknuffeld. Wat zijn ze toch weer schattig.
Ze hebben allemaal de oogjes open en bij sommige gaan de oortjes al mooi in een driehoekje hangen.
Ik heb wat foto's gemaakt die ik vandaag of morgen naar Loes zal sturen.
José Sammy & Lieveke

Noortje was erg blij haar moeder weer te zien. Sammy mocht zelfs in de werpkist van Noortje om haar kinders te bewonderen. Sammy heeft er dan ook meerdere keren in gezeten en gecontroleerd of Noortje de kontjes wel goed schoonhoudt

Lieveke heeft ze ook bekeken en de wacht gehouden bij de kist.
Wij hebben alle pupjes weer even vasthouden en geknuffeld. Wat zijn ze toch weer schattig.

Ze hebben allemaal de oogjes open en bij sommige gaan de oortjes al mooi in een driehoekje hangen.
Ik heb wat foto's gemaakt die ik vandaag of morgen naar Loes zal sturen.
José Sammy & Lieveke

Laatst gewijzigd door sammydesmous op 06 aug 2017, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Heerlijk José!
Pupjes knuffelen is altijd al leuk, maar als het heuse kleinpups zijn is het extra bijzonder.
Pupjes knuffelen is altijd al leuk, maar als het heuse kleinpups zijn is het extra bijzonder.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Wat leuk zeg , we hebben in het Hooge Nest nest ook gezien hoe leuk en lief oma Beer voor de puppy's van Indy was .
jullie zullen vast hartstikke genoten hebben .
jullie zullen vast hartstikke genoten hebben .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
-
We zijn natuurlijk al verschillende keren bij Noortje en haar kinders gaan kijken maar afgelopen maandag mocht ik met Ellie mee naar de DA. We zijn met de smousmobiel van Charlotte gegaan. Het was maar zo'n 10 minuten lopen maar de kleintje hebben de hele weg druk gekakeld. Het leek wel alsof we met een kippenhok op stap waren. De DA was vol lof over de pups. Een voor een werden ze aan een grondige inspectie onderworpen en daarna kregen ze hun enting en zoals bij velen, de meisjes gaven geen kik en een van de jongens protesteerde toch even met een kikje. Op de terugweg waren ze heel rustig en we verwachtte dan ook dat ze thuis wel gelijk in de kist zouden gaan slapen. Moe van de indrukken en het prikje maar nee ze gingen gelijk de tuin in en er werden plasjes, poepjes gedaan en heerlijk gespeeld met elkaar, op schoot gezeten en toen uiteindelijk gingen er een paar toch maar een slaapje doen in de bench van moeder Noortje.
Noortje is trouwens een echt moedertje, ze deelt haar botjes met de pups, als ze er een krijgt brengt ze ze eerst naar haar kinders en als zij er mee uitgespeeld zijn begint ze er pas aan. Ook haar eigen maaltijd geeft ze op en laat haar kleintjes daarvan smullen.
De karaktertjes zijn al heel duidelijk zichtbaar en Ellie heeft dan ook al een goed beeld welk pupje bij welke nieuwe baasjes passen.
Volgende week vliegen ze alweer uit en ik denk niet dat ik ze voor hun vertrek nog zie. Wij, Sammy & Lieveke hebben ervan genoten om ze van zo dichtbij mee te maken.
Nieuwe foto's staan op de site.
En onderweg naar Loes
Jodsé, Sammy & Lieveke

Noortje is trouwens een echt moedertje, ze deelt haar botjes met de pups, als ze er een krijgt brengt ze ze eerst naar haar kinders en als zij er mee uitgespeeld zijn begint ze er pas aan. Ook haar eigen maaltijd geeft ze op en laat haar kleintjes daarvan smullen.
De karaktertjes zijn al heel duidelijk zichtbaar en Ellie heeft dan ook al een goed beeld welk pupje bij welke nieuwe baasjes passen.
Volgende week vliegen ze alweer uit en ik denk niet dat ik ze voor hun vertrek nog zie. Wij, Sammy & Lieveke hebben ervan genoten om ze van zo dichtbij mee te maken.
Nieuwe foto's staan op de site.
En onderweg naar Loes
Jodsé, Sammy & Lieveke

Gaaf José! 

Maureen
Leuk om zo te kunnen assisteren.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver