Morgen ( zondag ) gaan we weer en eindelijk hoeft Jo niet te werken dus die gaat ook mee .
Zo 2 x in de week staat mij ook aan en zal de vervolg lessen hier ook gaan doen .
In het seizoen valt er elk weekend wel iets leuks te beleven in het dorp , zo was er vandaag een roofvogelshow en omdat er veel campings hier in de buurt zijn komt er een hoop volk op af .
Dus zo gingen wij met Billie en Bero de menigte in, het is voor ons twee minuten lopen maar we namen toch de kar mee voor Billie.
Het was erg druk maar we schoten niet op, allemaal Oehhhh en ahhhhh wat een schatje nou jullie kennen dat wel .
Jo stelde voor om even een ijsje te halen die we ook lekker op een bankje opgepeuzeld hebben , naast ons zaten vier Duitse kinder van ik schat tussen de 12 en 16 jaar , ik hoorde ze in het Duits al praten over het puppy en ja hoor , het oudste kind vroeg in het Engels of haar zus je even het puppy mocht vast houden en er mee op de foto mocht voor op haar tijdlijn .
Ik vond het goed en haalde Billie uit het wagentje en eerst even voor gedaan hoe ze Billie vast moest houden , nou en dat dan vier keer , wat een schatjes van kinderen en wat beleefd , ze bedankte mij vriendelijk en gingen weer hun weg .
Later toen we bijna thuis waren hadden we Billie nog even op het grasveld bij het gemeentehuis neergezet , twee oude dames liepen langs waarvan 1 rennend op ons af kwam of ze aub even Billie mocht vast houden , jeetje ze liep krom van ouderdom maar kon toch nog een soort van sprintje trekken , zo grappig gezicht .
Ik gaf haar Billie in d'r armen en ahhhhh smelten , ze begon een beetje te huilen omdat ze vier maanden geleden haar hondje heeft moeten laten inslapen .
En net het moment dat ze d'r traantjes niet meer verder tegen kon houden duwde ze Billie in een keer terug in mijn armen en sprinte op de zelfde manier weer weg .
Ahhhh zielig . :