De tweede puppiecursus ging ook niet zo heel goed Sjarel wilt heel veel spelen met de andere puppie,s en hij is heel gauw afgeleid . We moesten een lekkere koek meenemen en dat voor hem leggen en dan al ze het wilden pakken moesten we duidelijk NEE zeggen en snel de koek wegpakken die oefening ging oké ...en een oefening het speeltje los laten thuis gaat dat super maar daar natuurlijk niet ha ha ...

vrijdag ben ik met Sjarel naar intrathuin geweest ik heb hem in de winkelwagen gezet hij was een heel klein beetje bang maar dat was al heel snel weer over . En ja hoor hij kreeg heel veel aandacht van mensen en bij de kassa kreeg hij ook snoepje,s waardoor hij vanuit de winkelwagen de toonbank opklom

zaterdag zijn we met vrienden naar mol het Zilvermeer geweest zij hebben twee kleine hondjes en Sjarel heeft er heel leuk mee gespeeld flink achter elkaar gerend

in de avond zijn we gaan Grieken Sjarel is onder de tafel in slaap gevallen met zijn kluifje

Zondag zijn we op bezoek naar mijn ouders gegaan en ook daar wordt hij weer helemaal suf geknuffeld mijn moeder heeft hem een balletje gekocht maar dat was al binnen een half uur kapot daarna heeft Sjarel stiekum mijn vaders schoen gepikt en ooojeeee ook gesneuveld we vonden hem al stil
In de avond had Sjarel een klein belletje in zijn bekje mijn moeder schrikte behoorlijk en probeerde het uit zijn bekje te pakken maar helaas hij heeft het afgeslikt jeetje dat is schrikken zeg. We hebben meteen een Dierenarst gebeld ze gaven als advies om vlees met peperkoek en kleine vliesjes make-up watjes eten te geven en meer voer dan normaal dat hij goed gaat poepen ...... Vanacht is Sjarel met bench weer bij ons op de slaapkamer komen slapen maar wat kan hij snurken zeg ! Om 07:00 vanmorgen hebben we zijn poepie in een vis netje gedouwd en warm water er over laten lopen maar nog geen rinkelbelletje pffff . Maar Sjarel wilde natuurlijk weer lekker eten en hij was opgewekt genoeg om 09:00 zijn we weer naar buiten gegaan en gelukkig moest hij weer poepen gauw weer spoelen daar zag ik het belletje in het netje liggen :

maar wat waren wij weer allemaal blij phoe