De 41e dag.
Sammy's buikje begint nu goed te groeien. Haar buikje wordt al lekker dik. Ze vindt het fijn om over haar buik geaaid te worden. Gisteren voelde ik wat bewegen onder mijn hand. Sammy voelde ook wat want ze keek mij gelijk aan. Morgen is ze alweer 6 weken. Wat vliegt de tijd.
Zaterdag gaan we de werpkist ophalen. Helaas zit er een ren bij die niet bij ons kan staan, veel te groot. Daar moeten we een oplossing voor zoeken of maar zonder ren doen. Er zitten ook geen doodligstangen in de kist. Dat wordt goed opletten voor ons.
Sammy eet deze dracht veel beter dan Tijdens haar vorige. De eerste paar weken was het allemaal wat minder maar nu eet ze behoorlijk. Ze krijgt nu ook al puppybrokken en puppymelk erbij. Ze is gek op kip met rijst en geweekte brokjes. Ze gaat ook weer graag mee wandelen en rent nog behoorlijk.
Omdat Sammy altijd zo'n heftig reageert op teken hebben we haar vorig jaar de Scaliborband omgedaan. Nagevraagd bij de DA en bij Scalibor zelf of ze deze weer mag dragen, op internet wordt namelijk tegenstrijdige berichten hierover gegeven maar zowel de DA als een medewerker van Scaliborband zelf raadde aan om in plaats daarvan Bravecto te gebruiken. Dit middel werkt 3 maanden en is veilig voor de pups. Iemand ervaring met dit middel?
José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)