Afgelopen zondag zijn we naar een kerstmarkt voor honden geweest op de hondeschool.
Geweldig leuk was het en ik heb weer een hoop dingen gezien en gekocht.
Er was van alles te zien en te doen.
Van speelgoed tot kerstkleren voor honden ( daar hou ik niet van hoor
Ongelooflijk wat er allemaal te krijgen is.
Zelf heb ik een snuffelkleed van vilt, een puzzel, een speciale bal en een knuffel met z'n naam gekocht.
Oja en een klein lampje voor aan Kobus z'n riem.
Gisteren heeft Kobus ons erg laten schrikken.
Het was weer tijd voor mijn onderhoudskuurtje en m'n man ging Kobus vroeg uitlaten.
Toen hij weer binnen kwam begon Kobus heel erg te kokhalzen en was hij heel benauwd. We dachten echt dat hij zou stikken, maar er zat niets in z'n keel....
Onze dierenarts was er nog niet, dus zijn we naar Hellevoetsluis gereden.
Dat was een hele lange rit en Kobus was erg benauwd.
Nou eenmaal daar ging het weer prima met hem

en de dierenarts heeft hem goed onderzocht en gekeken of hij koorts had. Ze dacht aan kennelhoest en we zijn weer naar huis gestuurd met de mededeling hem goed in de gaten te houden.
We hebben hem meegenomen naar het ziekenhuis(in z'n bench) omdat we hem graag bij ons wilde houden. In d auto gaf hij over en thuis nog een keer.
Wij hadden al een idee dat hij iets gegeten had en nadat hij overgegeven had was het weer onze Kobus. We hadden al een idee dat het geen kennelhoest was.
Kobus eet alles wat hij vindt op straat, zelfs kauwgom dus we houden hem nu dubbel in de gaten.
Vannacht is m'n man nog beneden blijven slapen voor het geval dat, maar Kobus mankeert gelukkig niets meer.
Wel heel erg slecht voor m'n hart hoor