Senna
Re: Senna
Ik zal de foto's nog een dag laten staan, daarna haal ik ze weer weg.
Op deze foto's zijn de pups net geboren, Pien-Elza moet nog geboren worden. Wij noemen smousjes vaak toverballetjes, ze veranderen nog heel erg. Lisa haar pups waren alle vier erg donker. Nu is denk ik Siem de donkerste (iets donkerder dan Lisa) Roef en Saar zijn ietsje lichter dan Lisa en Pien is de lichtste. Wat vacht betreft heeft Roef de hardste, maar ook de kortste vacht. Siem en Saar zullen elkaar niet veel ontlopen, en Pien heeft een erge zachte en wat lange vacht.
Je ziet dat er in één nestje best wel grote verschillen zijn.
Op deze foto's zijn de pups net geboren, Pien-Elza moet nog geboren worden. Wij noemen smousjes vaak toverballetjes, ze veranderen nog heel erg. Lisa haar pups waren alle vier erg donker. Nu is denk ik Siem de donkerste (iets donkerder dan Lisa) Roef en Saar zijn ietsje lichter dan Lisa en Pien is de lichtste. Wat vacht betreft heeft Roef de hardste, maar ook de kortste vacht. Siem en Saar zullen elkaar niet veel ontlopen, en Pien heeft een erge zachte en wat lange vacht.
Je ziet dat er in één nestje best wel grote verschillen zijn.
Laatst gewijzigd door Erna op 09 aug 2011, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Nou, met recht toverballetjes!
Volgens mij was Senna de lichtste van kleur uit het nest van Sammy, alhoewel Esther ook licht was. Dus ze zou zomaar eens donkerder kunnen worden dan de rest.
Ik heb ook geen idee wat er met die donkere streep op haar rug gaat gebeuren, die had Esther volgens mij ook.
Ik zit er aan te denken een maandelijkse foto van haar te maken, lijkt me leuk om de veranderingen dan zo vast te leggen.
Volgens mij was Senna de lichtste van kleur uit het nest van Sammy, alhoewel Esther ook licht was. Dus ze zou zomaar eens donkerder kunnen worden dan de rest.
Ik heb ook geen idee wat er met die donkere streep op haar rug gaat gebeuren, die had Esther volgens mij ook.
Ik zit er aan te denken een maandelijkse foto van haar te maken, lijkt me leuk om de veranderingen dan zo vast te leggen.

Grappig Renate, je kan er van te voren echt niet weten hoe de pups gaan worden.
Onze vorige smous had ook een donkere streep opver de rug. Is weggegaan.
Je moet niet vergeten dat de pups hun goeie vacht nog moeten krijgen, nu hebben ze nog veel nestharen.
Onze vorige smous had ook een donkere streep opver de rug. Is weggegaan.
Je moet niet vergeten dat de pups hun goeie vacht nog moeten krijgen, nu hebben ze nog veel nestharen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Bij Resultaten RITS op mijn website staan 7-weekse foto's en de foto's hoe de hondjes er later uitzagen
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
sammydesmous
Ha weer terug..Fijn dat de vakantie zo geslaagd is. Heerlijk genoten allemaal. Senna zalahet zeker naar haar zin gehad hebben. Al die nieuwe indrukken en vooral al die aandacht. Ja leuk is dat he.
Dat zwarte haar gaat er gewoon uit hoor. Sammy had ook zwart op haar rug. We vonden het leuk staan. Maar het is gewoon puppyvacht en verdwijnt uit zich zelf of bij de eerste puppyplukbeurt. Wij lieten het zo lang mogelijk zitten. Esther had veel meer zwart dan Sanne-Senna. Mariken was ook wat lichter net zo iets als Sanne in het begin. Werd later wat donkerder. De kleuren zullen nog regelmatig veranderen. Toverballen he.
Leuk Erna die foto van het nestje van Lisa.
Maandelijkse foto's zullen zeker leuk zijn. Zien hoe ze veranderd. Wij maken nog iedere dag foto's en de weekfoto wordt ook nog steeds gemaakt.
Dat zwarte haar gaat er gewoon uit hoor. Sammy had ook zwart op haar rug. We vonden het leuk staan. Maar het is gewoon puppyvacht en verdwijnt uit zich zelf of bij de eerste puppyplukbeurt. Wij lieten het zo lang mogelijk zitten. Esther had veel meer zwart dan Sanne-Senna. Mariken was ook wat lichter net zo iets als Sanne in het begin. Werd later wat donkerder. De kleuren zullen nog regelmatig veranderen. Toverballen he.
Maandelijkse foto's zullen zeker leuk zijn. Zien hoe ze veranderd. Wij maken nog iedere dag foto's en de weekfoto wordt ook nog steeds gemaakt.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Vandaag zei toevallig iemand tegen mij, nadat ze Senna twee weken niet had gezien, dat ze lichter van kleur is geworden. Dat zie je zelf dus helemaal niet!
Het lijkt me vooral zelf heel leuk om te zien wat er allemaal aan haar is veranderd, vandaar dat we besloten hebben om maandelijks een soortgelijke foto te gaan maken.
Er was ook iemand die zei dat ze niet zoveel gegroeid was. Misschien door het vers vlees? Vrijdag gaat ze naar de DA voor de laatste cocktail-inenting dus dan horen we het wel. Ze maakt i.i.g. geen groeispurt, dat zien we wel.
Het is een ongelooflijk lekker ding ( ik blijf maar lekker opscheppen over haar
) en we hebben zo genoten in de vakantie van haar!
Het lijkt me vooral zelf heel leuk om te zien wat er allemaal aan haar is veranderd, vandaar dat we besloten hebben om maandelijks een soortgelijke foto te gaan maken.
Er was ook iemand die zei dat ze niet zoveel gegroeid was. Misschien door het vers vlees? Vrijdag gaat ze naar de DA voor de laatste cocktail-inenting dus dan horen we het wel. Ze maakt i.i.g. geen groeispurt, dat zien we wel.
Het is een ongelooflijk lekker ding ( ik blijf maar lekker opscheppen over haar

Misschien is het niet eenvoudig het juiste gewicht aan vlees te voeren zolang ze nog heel
jong zijn. Ben benieuwd naar de reactie van jullie DA. Ze zijn vaak niet enthousiast over
vlees voeren. Laat je niet van de wijs brengen.
jong zijn. Ben benieuwd naar de reactie van jullie DA. Ze zijn vaak niet enthousiast over
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Is dat zo, Mary, van die DA's? Lijkt me dan meer een kwestie van er niet bekend mee zijn.
Onze DA geeft haar NewFoundlander ook Carnibest. Daar zullen wel wet kilootjes mee gemoeid zijn.
Lijkt me ook wel lastig de juiste hoeveelheid te geven aan een pup. Ook maar voeren met de ogen dan.
Onze DA geeft haar NewFoundlander ook Carnibest. Daar zullen wel wet kilootjes mee gemoeid zijn.
Lijkt me ook wel lastig de juiste hoeveelheid te geven aan een pup. Ook maar voeren met de ogen dan.

Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik er van overtuigd raak dat dit het beste voor Senna is.Mary schreef: Ben benieuwd naar de reactie van jullie DA. Ze zijn vaak niet enthousiast over
Ze heeft totaal geen moeite gehad met de overgang naar vers vlees en haar buikje voelt zacht aan. Ze is actief, eet met smaak en heeft minder ontlasting.
Ach, ik lag vroeger al vaak genoeg in de clinch met het consultatiebureau
Ik heb altijd m'n gevoel gevolgd en dat bevalt me steeds het beste

Ik hou gewoon de dosering aan die op de verpakking staat. Voor drachtige, zogende, jonge honden en pups 40-60 gram voer per kg lichaamsgewicht per dag.Mary schreef:Misschien is het niet eenvoudig het juiste gewicht aan vlees te voeren zolang ze nog heel
jong zijn.
(Carnibest)

Pim is schoon, slank en aktief. Het vlees is volgens mij de eerste oplossing,
het weglaten van alle hondonvriendelijke stoffen is de tweede.
Het gaat veel beter met hem dan ik had durven hopen.
Ben begonnen met Carnibest, daarna overgegaan naar Carnivoer en in de
vakantie heb ik hem ook Smuldier glutenvrij gevoerd. Dat kost trouwens
aanmerkelijk minder en werd wel graag gegeten.
het weglaten van alle hondonvriendelijke stoffen is de tweede.
Het gaat veel beter met hem dan ik had durven hopen.
Ben begonnen met Carnibest, daarna overgegaan naar Carnivoer en in de
vakantie heb ik hem ook Smuldier glutenvrij gevoerd. Dat kost trouwens
aanmerkelijk minder en werd wel graag gegeten.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Ik ben nu vooral op verschillende forums aan het lezen wat de ervaringen van mensen zijn. Dat doe ik meestal als ik ergens wat over wil weten. Dat zegt mij meer dan de informatieve sites.
Tot nu toe ben ik alleen maar positieve reacties tegen gekomen. Ik zal echt niet de brokkenindustrie gaan lopen afkraken. Onze vorige hond at alleen maar brokken en was goed gezond en actief.
Maar het hele verhaal erachter spreekt mij gewoon aan. Geen kunstmatige toevoegingen (die zijn nooit goed voor je) en een goede spijsvertering. Ook het feit dat ze nu enzymen en bacteriën binnenkrijgt die goed voor haar gestel zijn.
In het geval van Senna ging het gewoon niet lekker met de brokjes. Ze dronk erg veel en at niet door.
Tot nu toe ben ik alleen maar positieve reacties tegen gekomen. Ik zal echt niet de brokkenindustrie gaan lopen afkraken. Onze vorige hond at alleen maar brokken en was goed gezond en actief.
Maar het hele verhaal erachter spreekt mij gewoon aan. Geen kunstmatige toevoegingen (die zijn nooit goed voor je) en een goede spijsvertering. Ook het feit dat ze nu enzymen en bacteriën binnenkrijgt die goed voor haar gestel zijn.
In het geval van Senna ging het gewoon niet lekker met de brokjes. Ze dronk erg veel en at niet door.

Niet alleen een bezem is leuk, ook voor het eerst kennis maken met een wortel......
http://www.youtube.com/watch?v=QdAfWcpwwFg
http://www.youtube.com/watch?v=QdAfWcpwwFg