Gisteren naar kennissen geweest , deze zitten op een prachtige Camping met eigen chalet in Norg , (pfff , 2.15 uur gereden ) ook zijn zij in het bezit van Twee smousjes Roya en Duco.
Die laatste is een look a like en inmiddels goed gekeurd als smous .
Het wachten is alleen nog steeds op de stamboom.
We hadden van te voren afgesproken dat ze bij de poort zouden staan om ons op te wachten zodat Bero ,Roya en Duco al wandelend aan elkaar konden wennen.
Oeps dat ging er pittig aan toe , Roya( een heel klein smousje) was een pittige dame , ze leek erg op zus Indy van Bero , klein maar heel pittig . aangekomen bij het chalet gingen we heerlijk aan de koffie en de honden vermaakte elkaar best , er was een tuin die helemaal afgezet was . Dus geen zorgen en heerlijk laten raggen met z'n drieën .
Wat een energie de hele middag hebben ze tikkertje gespeeld , dan verdwenen ze weer met drieën achter het chalet en kwamen aan de andere kant weer aangerend en wat zo grappig was dat elke keer een ander voorop rende.
Wat een genot , ik dank nog steeds de dag dat wij de smous ontdekte.
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Een geweldige dag! Wat zullen jullie én de Smousjes genoten hebben.
Gelukkig was het nog niet zo warm als vandaag, zodat ze zich echt helemaal konden uitleven
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Ha ha ik ken het gevoel ik heb er net vanmorgen ook over geschreven het springen naar de mensen tijdens het wandelen laats liep er een klein kindje met een hele grote suiker wafel Sjarel liep er rustig langs en ineens met een vaart wilde hij op het kindje springen en gromde speels ojee dat was wel even schrikken zeg ... Ik ga het ook eens proberen met stukjes worst dankjewel voor je tips
Gr Petra
Poot van Sjarel
jochie 02/04/2015 Op de Mookerhei
Vanmiddag stond Bero achter in de tuin , ik stond zeer trots naar hem te kijken en vind hem zo mooi .
Voor het eerst vond ik hem echt groot , dus even wegen en meten .
Morgen wordt hij 19 weken en is nu al 40 cm schofthoogte en 8.9 kilo.
Jolanda en Trix
Ik heb van de foto's die gestuurd zijn weer wat collages gemaakt en ja, die waar Bero languit ligt is het inderdaad een lange lummel, maar hij moet nog wel in model groeien.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
19 weken en nu al 40 cm.... Tsjonge, dat belooft wat!
Ik weet niet hoé graag je hem 'n nestje wilt laten maken, maar als die die supersnelle groei doorzet zou hij daar weleens te groot voor kunnen worden bevonden.
Maar wel leuk hoor, zo'n grote Smous.
Laatst gewijzigd door Jan&Willem op 04 aug 2015, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan & Willem
Onze Smous Abel - 22-05-2014 = Mees x Bauke
Onze Bengaalse katers Midas en Felix - 19-02-2012 = Fay-Rose x Bengalivo
Pagina Beestenboel: (foto's en video's van Abel en Midas & Felix) Klik op: http://smu.gs/1wrv4bu
Er is vast tegen die tijd een andere mooie meid voor hem te vinden.
(Of misschien wil de stichting hulphond nog wel een keer een kruising met een retreiver )
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
loes schreef:Ik heb van de foto's die gestuurd zijn weer wat collages gemaakt en ja, die waar Bero languit ligt is het inderdaad een lange lummel, maar hij moet nog wel in model groeien.
Ha , leuk gedaan Loes , dank je wel .
Jolanda en Trix