De avonturen van Kasper
Re: De avonturen van Kasper
Ja Stella we zijn met bekertjes bezig waar hij moet kijken waar een snoepje onderlicht.Dit vind hij super, een spelletje via internet of zoopplus heb ik nog niet gekocht ben er nog niet aan toe gekomen
druk met mijn moeder, op het werk je kent het wel, maar gaat goedkomen hoor
groetjes Alida 
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Aha...een slim ventje.
Ergens hadden we nog een links naar een site waar een aantal leuke spelletjes op staat die je zelf kunt maken.
Maar waar....
Ergens hadden we nog een links naar een site waar een aantal leuke spelletjes op staat die je zelf kunt maken.
Maar waar....
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Had Martine dacht ik in dit topic gezet.........Jeanette schreef:Aha...een slim ventje.
Maar waar....
Maureen
Deze? Onder Vuurwerk: http://service4dogs.nl/vuurwerkpakket-voor-je-hond/

Klopt dames,Martine heeft mij doorverwezen naar hersenwerk voor honden via facebook, daar ben ik ook lid van, zal is een kijkje nemen en Ariënne het klopt hoor daar is ook een topic over geweest i.v.m vuurwerk.En Stella hij vind het super om zo bezig te zijn.apporteren vind hij ook geweldig om te doen.zijn er ook forumleden lid van facebook? Altijd leuk om nieuwe vrienden toe te voegen.groetjes Alida 
Ja hoor... te vinden als Karin Bon-Jansen.
Wat Fien eindeloos kan bezighouden....: de deurmat.
Wij hebben in de achtertuin voor de deur zo'n rubberen deurmat liggen, met van die gaten. Ik strooi het voer daarin uit en dan is ze lang bezig. Of als spel, dezelfde mat met kleine beloninkjes en een lading oude golfballen erop....
Wat Fien eindeloos kan bezighouden....: de deurmat.
Wij hebben in de achtertuin voor de deur zo'n rubberen deurmat liggen, met van die gaten. Ik strooi het voer daarin uit en dan is ze lang bezig. Of als spel, dezelfde mat met kleine beloninkjes en een lading oude golfballen erop....
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Wat leuk Karin, de deurmat, had ik nog niet bedacht.Ach het kan zo simpel zijn.Oke ook op facebook.mag ik je uitnodigen? Groetjes Alida 
Leuk Alida, Kasper heeft vast veel plezier in zijn spellejes.
Die deurmat is ook een leuk idee Karin.
Ik zit niet op FB.
Die deurmat is ook een leuk idee Karin.
Ik zit niet op FB.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Net terug van de dierenarts, Kasper heeft al een paar dagen afwisselend goede poep en diaree( van papperig tot waterdun) maar omdat hij nog geen zieke indruk maakte, hij was nog lekker ontdeugend
hebben we het aangekeken, maar afgelopen nacht helemaal mis, hele bench eronder, pieperig en hijgerig, en constant in de poephouding zitten.hij heeft 39.9 koorts en een darminfectie,injectie in de poot gekregen, en tabletten voor een week meegekregen(Sulfatrim) twee keer daags een halve tablet.hij eet en drinkt gelukkig wel goed.Advies van de DA om gekookte kip 120 gram per dag te geven, maar moet ik dat wel doen? Als hij nog gewoon zijn brokken opeet en goed drinkt? Hij krijgt prins puppy en junior brokken voor de middel en grote rashond, gaan hierna over op de prins standaart fit. Was 41 euro kwijt. Vind het nog meevallen.Hij ligt nu heerlijk te slapen. Hopelijk snel weer de oude Kasper. Groetjes Alida 
Ik zou het advies van de DA maar opvolgen. Kip is licht verteerbaar. Als mijn honden wel eens diarree hadden gaf ik ze altijd kip met rijst.
Duur is jullie DA zeker niet. Alleen het bezoek kost dat al hier .
Duur is jullie DA zeker niet. Alleen het bezoek kost dat al hier .
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Oke dank je wel Loes,ga het toch maar doen, kip en rijst.41 euro voor alleen een bezoek
tjonge dat is zeker duur. De andere dierenkliniek hier in hoogeveen en zuidwolde zijn ook duurder, alleen de inentingen zijn daar weer goedkoper. Maar wij komen al jaren met onze dieren bij dezelfde praktijk, ook toen mijn ouders/ schoonouders nog dieren hadden.groetjes Alida 
Ach jeetje..het arme ventje.
Gelukkig lijdt zijn humeur er niet onder.
Gelukkig lijdt zijn humeur er niet onder.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Beterschap. 
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ahh
hopelijk knapt hij snel weer op! Hier kost alleen het bezoek al €47,50. Volgens mij is er een groot verschil tussen grote steden en bijvoorbeeld dorpen.
Beterschap, hoop dat hij snel is opgeknapt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
sammydesmous
Vervelend dat Kasper ziek is. Beterschap
. Kip met rijst is altijd goed als de darmen van slag zijn.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Dank jullie wel allemaal! Vanavond een klein beetje gekookte kip en een lepel rijst geven,en hij slaapt veel, zal ook wel door de injectie komen, zit altijd een beetje slaapmiddel in.het eerste halve tabletje zit erin, ging super. Vanavond de andere helft.hoop dat hij het weekend al weer wat is oogeknapt. Groetjes Alida 
Ach arme Kasper
verwen hem maar lekker met die kip
en nu maar hopen dat hij gauw weer opknapt