De avonturen van Kasper

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Alida

Re: De avonturen van Kasper

Bericht door Alida »

Dank je wel Wubke :smile: ja was ook wel hilarisch!Kasper vond het maar niks zo'n grote hond er bovenop :hihi: volgens mij wist die man niet hoe hij het had :oops: een teefje :crazy: ja het is toch echt een reu :ja: en is ook duidelijk zichtbaar hahaha.groetjes Alida :smile:
Afbeelding

rini

Bericht door rini »

Onze 1e smous Barrel heeft nooit een poot op getild :nee: terwijl Boy de 1e x omviel en dat was echt om te lachen.

Maar het smouzenmeisje wat hier loopt tilt netjes haar achterpoot op om tegen een paal te plassen :hihi:
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Alida schreef:Dank je wel Wubke :smile: ja was ook wel hilarisch!Kasper vond het maar niks zo'n grote hond er bovenop :hihi: volgens mij wist die man niet hoe hij het had :oops: een teefje :crazy: ja het is toch echt een reu :ja: en is ook duidelijk zichtbaar hahaha.groetjes Alida :smile:
Kent hij natuurlijk ook geen rijdende teefjes. :fluit:
De meeste mensen denken dat het met sexdrift te maken heeft maar meestal is het gewoon dominantie.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Alida

Bericht door Alida »

Klopt Loes, het is idd dominantie negen van de tien keer.maar ik zie hem nog zo kijken dat Kasper een reu is en geen teefje :oops: Rini een dametje wat haar pootje optild? Daar heb ik nog niet van gehoord :oops: maar nou heb ik ook geen verstand van dametjeshonden :grijns: groetjes Alida :smile:
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Sommige vrouwtjes halen rare fratsen uit. :grijns: Ik zag er wel eens 1 met beide achterpootjes tegen een boom staan om maar zo hoog mogelijk te kunnen plassen :hihi:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

rini

Bericht door rini »

Als een meisje plast Missy nooit :nee: iedere paal is raak(als ze de kans krijgt) Ze neemt net als in alles een voorbeeld aan Boy :ja: :hihi:
Afbeelding

Alida

Bericht door Alida »

:hihi: groetjes Alida :smile:
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Guusje kan ook goed op 3 pootjes plassen.
Finny deed dat ook.
Stien (nog) niet.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

rini

Bericht door rini »

Missy is een nazaat van Finny :?: :fluit: kan dus ook niet missen Charlotte :hihi:
Afbeelding

Maureen

Bericht door Maureen »

loes schreef:Sommige vrouwtjes halen rare fratsen uit. :grijns: Ik zag er wel eens 1 met beide achterpootjes tegen een boom staan om maar zo hoog mogelijk te kunnen plassen :hihi:
Deed onze Mijntje ook Loes. Ze probeerde het nog net niet op 1 poot. Maar als ze daardoor hoger had kunnen mikken, had ze het vast gedaan :hihi:
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

Martine

Bericht door Martine »

Fieke tilt ook haar poot op als ze plast; ze plast hoger dan Bobbie. Die tilt zijn poot wel op, maar daar zit geen kracht achter; het straaltje siepelt er zo'n beetje uit. Daar wordt een paal of muur niet nat van; het valt ervoor al op de grond. :hihi:

Ik weet niet of je op FB zit, maar ik ben daar lid van de groep: "hersenwerk voor de hond, de leukste hondenpuzzels maak je zelf" https://www.facebook.com/groups/hersenwerk/
Daar zitten heel leuke ideeën tussen, van snuffelkleed tot ingewikkelde zoekspelletjes; echt heel leuk en vaak erg betaalbaar.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Alida

Bericht door Alida »

Dank je wel Martine, ja ik ben lid van facebook, zal is een kijkje nemen.groetjes Alida :smile:
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Leuk, het ventje laat zijn hersens straks kraken. :klappen:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Alida

Bericht door Alida »

Dank je wel dames, ben een beetje meer wijzer geworden over teefjes :hihi: Ik wist het echt niet dat teefjes dat ook deden :oops: ja Jeanette, dit mannetje gaat nog slim worden :hihi: we hebben het idee dat hij door verveling zo is s'morgens, hij blaft om aandacht te krijgen en begint ook aan de kleren te trekken, maar daar trekt hij zich niks van aan. Koffie drinken ho maar ik wil aandacht, een broodje eten nee hoor ik wil eerst aandacht enz enz.en hij is waaks, postbode is blaffen, lopen er honden voorbij is blaffen, staat de buurman even te praten is blaffen pfffff. Dus we dachten een spelletje waar hij echt voor moet werken brengt wat afleiding. We gaan het proberen.groetjes Alida :smile:
Afbeelding

KarinB

Bericht door KarinB »

:wave:
Alida schreef:Gisteravond even een poosje gewandeld met Kasper, komen we een oudere heer tegen met een drentshe patrijs.Wil de drentshe patrijs telkens boven op Kasper :bibbers: Kasper liet dat niet toe :thumbsup: vroeg meneer: is uw teefje mischien loops :crazy: ehhhhhh :scratch: nou ehhhhh het is een reutje :hihi: ooooo ik wist niet dat reutjes dat ook bij elkaar deden :grijns:Kasper liep naar dat we gedag zeiden gewoon weer verder of dat er niks gebeurd was. Tja verder gaat het super met onze man.S' morgens kunnen we hem echt wel achter het behang plakken, druk druk druk.s' middags wandel ik altijd even op de dijk, daar mogen ze ook los.sinds een paar dagen gaat het pootje omhoog(soms). Ook doen we het spelletje met drie bekers en onder 1 stop ik een beloningssnoepje,hij weet waar het snoepje ligt, maar krijgt de beker niet op z'n kop :hihi: dus schuift de beker de hele kamer door :hihi: maar uiteindelijk lukt het hem dan om het snoepje te pakken.geweldig.ik wil binnenkort een spelletje via internet bestellen, tips zijn welkom welk spelletje geschikt is er zijn er zoveel.Kasper is ook waaks ja ja de glazenwasser stond bij ons achter het huis en ik had niks door, hij begint mij daar te blaffen tja daar ben ik natuurlijk wel blij mee.er word veel in auto's inbebroken s'nachts :bibbers: die van ons is twee jaar geleden het doelwit geweest :cry: zo even weer een update van mij. Ik schrijf niet zoveel, ben druk met mijn moeder( gaat achteruit :cry: ) maar probeer zoveel mogelijk te lezen en hier en daar te schrijven. Groetjes Alida
Leuk dat pootje omhoog. Gijs is er vroeg bij want heb hem er al 4x op betrapt. Ik heb voor gijs doggie brain train van zooplus. Mooi prijsje ook. De voor en achterkant zijn beide een apart spel. De ene kant schuifjes en de andere kant pionnen. Gijs ksn ze inmiddels allebei maar vindt het heel leuk om te doen.

Sterkte met je moeder :(:)

Alida

Bericht door Alida »

Dank je wel Karin! Ik ga ook even een kijkje nemen op zoopplus voor spelletjes.groetjes Alida :smile:
Afbeelding

Alida

Bericht door Alida »

Even de avatar veranderd, zo ziet Kasper er nu uit. Het is een hele lieve hond, gek op kinderen, vindt alles leuk. Maar.... Nog steeds héél vervelend 's morgens :hihi: Verder gaat alles goed met ons mannetje :) Wij wandelen elke dag een uur.

Groetjes Alida :smile:
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Het is een mooi kereltje Alida.
Tja...als iedereen is uitgeslapen, is hij aan de beurt. :grijns:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Alida

Bericht door Alida »

:grijns: Jeanette helemaal waar, gaat vanzelf over. Groetjes Alida :smile:
Afbeelding

Maureen

Bericht door Maureen »

Een prachtig ventje is hij geworden, Alida!
Doe je ook nog steeds hersenkrakers met hem?
Stijnke en Baukje blijven dat leuk vinden en dan heb je net even tijd vooreen slok koffie of twee :hihi:
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

Gesloten