Erna schreef:Ha, ha, Teun denkt daar heb je Lotje weer, gezellig.
Even off topic.
Lisa staat ook meteen bij de deur als de bel gaat.
Vanochtend deed de bel het niet, dus Pim kijkt hem na.
Even proberen, ja hij doet het. Lisa op drie poten blij naar de deur.
Pim probeert het nog een paar keer omdat de bel toch nog haperde.
Nu zag je Lisa denken, ja dag, blijf nu maar liggen op mijn kleed, er is toch niemand.
Ah gossie op 3 pootjes , maar met haar koppie is nix mis mee slimme meid die Lisa
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
karin73 schreef:
En zo zijn wij aan Fien gekomen. Daar kwam nog bij dat Suske tot het einde van de dracht geen enkel signaal van dracht heeft gegeven... tot ze begon met de bevalling.
als je dan maar geen andere plannen hebt heel toevallig ..... jeetje, tis wel een verassing zeg....
maar leuuuuuk !!!!!
Jaaaa. Dat was het zeker. Wij waren helemaal uitgegaan van een niet geslaagde dekking. Vertoonde geen tekenen van dracht... kort van te voren nog bij de jaarvergadering geweest, waarbij de "experts" nog aangaven dat het zo jammer was dat het weer niet was gelukt (2e keer) en nog geen week voor de bevalling nog uren bij Fredie vd Giessen geweest (ze is de tante van mijn man) en niets gezien.
Tot mevrouw erg lag te kreunen en piepen op een zondag. De weekendarts wilde er niets mee, dus ik de volgende dag gewoon naar mijn werk en Gerrit met Suske naar de DA. Kwam er om 9 uur een berichtje, dat hij haar voor een keizersnede achter had gelaten.... uiteindelijk 1 dode en 1 levende pup en die ligt nu lekker tegen me aan op de bank.
Niets in huis natuurlijk, maar prima gered zonder werpkist en aanverwante artikelen...
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Erna schreef:Ha, ha, Teun denkt daar heb je Lotje weer, gezellig.
Even off topic.
Lisa staat ook meteen bij de deur als de bel gaat.
Vanochtend deed de bel het niet, dus Pim kijkt hem na.
Even proberen, ja hij doet het. Lisa op drie poten blij naar de deur.
Pim probeert het nog een paar keer omdat de bel toch nog haperde.
Nu zag je Lisa denken, ja dag, blijf nu maar liggen op mijn kleed, er is toch niemand.
Slimme Lisa!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Hahaha Maureen, ja hij is nog steeds gefixeerd op de bel. Vindt je het gek als je zo'n mooie meid op bezoek heb gehad
Gister is ie verwend door lieve vriendinnen van ons. Wij waren gezellig naar Boot Holland Gezellige, gemoedelijke beurs. Als we daar zijn geweest begint ons 'bootjaar' En Teun meenemen naar dat gekrioel... zien we niet zitten. En op deze manier is het allemaal win-win
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Tja... zo loop of scooter je over de beurs en zo lig je in het zkh
Teun loopt steeds naar de trap... komt de baas al naar beneden? Nee kereltje, die komt even niet. Die ligt in het zkh. Zware longontsteking en infectie van zijn nieren. En dat samen kon z'n lichaam niet aan. Afgelopen dinsdag weggebracht. Gaat gelukkig wel weer wat beter maar herstel gaat volgens de arts te langzaam. Hij mag nog niet naar huis. Teun en ik missen hem....
Vriendje mag lekker met me mee naar boven, dat dan weer wel. Maarten moest vreselijk lachen toen ik het opbiechtte nouja, straks de slaapkamer onder handen nemen en Teun weer braaf beneden, komt vast weer goed. Alles....
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
O jakkes wat een combinatie, Ellen. Geen wonder dat Maarten niet zo snel opknapt Die heeft het zwaar te verduren. Gelukkig heb je Teun als steun, maar hopelijk gaat het nou toch snel beter met Maarten en kan hij weer naar huis. Beterschap voor hem!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Potverdorrie , ahhh arme jj ên Teun , missen Maarten zo vreselijk,en dat kan ik zo goed begrijpenen .
Maar hij is nu in goede handen en jullie steunen elkaar door dik en dun .
Wat een pechvogel is Maarten toch , geef je hem een knuffel van ons El en jij en Teun ook heel veel sterkte .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Sterkte Ellen en Maarten natuurlijk.
Een bekend ziektebeeld voor mij, hoop dat de behandeling snel aanslaat.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wat heftig! Heel veel sterkte voor jou en Maarten. Hoop dat hij snel opknapt en weer naar huis mag. Tot die tijd houdt Teun jou gezelschap. Troostsmousje Teun.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)