Teun

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Trix

Re: Teun

Bericht door Trix »

e kuilboer schreef:Aaah Jeanette, ja dat is ook weer zoiets :shy: Het leven gaat gewoon door he, ach gossie, nou ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo denkt hihi :fluit:
Heb net Maarten weer gebeld... (ben de tel kwijt haha) maar hij ligt lekker te pitten op de hond in zn bench. Slaap inhalen denk ik :wink2:
Lekker Trix, zo lang de tijd hebben/nemen. Bij ons is Maarten thuis dus die keuze was al gemaakt. Als Maarten weer aan onze boot gaat werken gaat Teun mee, die kan in de salon spelen. Dat gaan we oefenen, leuk :ja: En maar hopen dat hij de boot ook leuk vindt :hihi:
Als Teun de boot niet ziet zitten , heb ik wel een oplossing......... Mee naar Noordwijkerhout :hihi:
Jolanda en Trix

Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017

Trix

Bericht door Trix »

Vandaag heerlijk Teun geknuffeld bij Ellen en Maarten,
Wat een heerlijk ding is die Teun.
Wij kunnen er weer even tegen , en wachten rustig door ............
Jolanda en Trix

Maureen

Bericht door Maureen »

:thumbsup:
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )

e kuilboer

Bericht door e kuilboer »

Was leuk dat jullie er waren :thumbsup: gaan we vaker doen :ja: Teun ligt voor Pampus op een plekje waar onze andere honden nooit mochten komen... Lekker tussen ons in op de bank :hihi:
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)

Barbara

Bericht door Barbara »

Leuk Trix dat jij en Jolanda bij Maarten en Ellen zijn geweest om Teun te knuffelen! Wat zijn puppies ook zo schattig!!!

Zijn genoeg nestjes is de maak, kan voor jullie echt niet lang meer duren!!

e kuilboer

Gister weer met Teun naar de DA geweest. Hij is daar zo vrolijk en rent de hele kamer door :hihi: De jongens daar zijn helemaal gek van hem haha. Hij moest voor zn prikje en de DA gaf hem een paar puppybrokjes. Van die hele prik helemaal niets meegekregen hihi. Hij wordt steeds steviger en als hij daar op die grote weegschaal staat geloof ik het pas... hij groeit echt. :fluit:
En zo trots op hem: zo goed als zindelijk. Ik ga het ritueel nu aanpassen, van de tuin naar de voordeur :roll2: Kijken wat hij daar van maakt. Een rondje buiten lopen is nu alleen maar een leuk spelletje.

Maureen

Bericht door Maureen »

Hij heeft het nieuwe ritueel vast heel snel door......
Grote vent hoor bij de DA! :)
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )

e kuilboer

Vandaag heerlijk in de tuin gewerkt, samen met Teun. Het gaat met n vrolijke pup niet zo snel als anders :hihi: zo onwijs nieuwsgierig. Heb ik een plant verplaatst, loopt hij er bijna weer mee weg, haha! Maar wat is het toch een gezellig vrolijk ventje. Gek op de tuinslang, aarde en alles wat rond dwarrelt. Gek op mensen, groot en klein. Eigenlijk gek op alles. En wij gek op hem :hug2:

Maureen

Bericht door Maureen »

Heerlijk toch, zo'n hulp in de tuin. :hihi: Hij houdt je lekker bezig en dat alles met Liefde met een hoofdletter...Nu hebben jullie (net als alle Smouseigenaren met tuin) de mooiste tuin van Nederland :smile:
Maureen

Barbara

Bericht door Barbara »

Het gaat zo te lezen prima met Teun!!! Heerlijk dat hij op de bank mag tussen jullie! Volgens mij mogen de meeste smouzen dat! Moet er wel aan denken als we ergens op bezoek zijn met Tara dat ze daar niet opeens op de bank springt :grijns: !

Geniet ze lekker verder! :hug2:

e kuilboer

Kleine Teun wordt steeds meer een mannetje :hihi: vandaag heeft hij op een verjaardag de clown uitgehangen haha! Iedereen, en dan bedoel ik ook iedereen, was helemaal gek van hem. Wat zo'n hummel toch een blijdschap kan geven , top hoor. :thumbsup: gister was het een hele dag aan boord. Zwemvest aan en kijken wat ie uitspookt. Het starten van de motoren was even spannend maar het varen vond hij prachtig. Samen op het voordek gezeten. Koppie in de wind. Heerlijk. Met aanmeren even in de bench gedaan want ik moest m'n handen vrij hebben en hij moet nog leren dat hij niet in de weg mag lopen. Al met al een heleboel indrukken en hij is nu compleet van de wereld hihi.

Trix

Bericht door Trix »

Heerlijk , echte avonturen van Teun. Wat super dat hij het zo goed doet.
Weet je al of hij zwemmen leuk vindt ? :zwemmen: :zwemmen: :zwemmen:
Jolanda en Trix

e kuilboer

Hihi nee Trix geen idee. Tis nu ook nog een beetje te koud om samen het water in te lopen vind je niet :hihi: maar ik hou je op de hoogte. ;)

Erna

Bericht door Erna »

Heerlijk hondje jullie Teun, en wat maakt hij al leuke dingen mee.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Maureen

Bericht door Maureen »

Heerlijk hoor, lekker mee op de boot! En natuurlijk de pias op een feestje.
Daar heeft hij weer een hoop van bij te komen.... :)
Maureen

Barbara

Bericht door Barbara »

Wat leuk dat Teun al mee is wezen varen! Dat gaat helemaal goed komen! En echte schippershond! Dat beloofd wat! :smile:

e kuilboer

Teun heeft een weekend vol 'leermomentjes' achter de rug :hihi:
1: ik mag niet zomaar vanaf de boot op de kant springen als de baas zegt dat ik moet blijven. De sprong was een beetje te ver met een grote PLONS als gevolg. Gelukkig heeft Teun aan boord zijn vest om en bleef hij keurig drijven. Zwemmen deed hij overigens uitstekend :thumbsup:
2: Zwanen zijn niet om mee te spelen. En als ik niets doe doen ze mij ook niets :thumbsup:
3: Spelen met grote hondenjongens is erg leuk, maar als de baas me roept of fluit ren ik heel snel naar haar toe, dan kan me niets gebeuren :thumbsup:
3: Als er in de keuken gekookt wordt ga ik gewoon op 2 meter afstand zitten kijken, dan krijg ik vanzelf een koekje :thumbsup:
4: Als de baas toevallig met een bord op schoot op de bank zit, doe ik net of er niets aan de hand is en ga ik lekker op de grond op mn knaagbot kauwen. Als het bord op tafel wordt gezet klim ik gewoon weer op schoot :hihi:
Kortom: we genieten met volle teugen van ons heerlijke aandoenlijke vriendje! :klappen:

Maureen

Bericht door Maureen »

Heerlijk hoor, zo'n leerzaam weekend.
Dat is genieten van ieder moment :)
Maureen

Trix

Bericht door Trix »

Heerlijk Ellen , wat geweldig dat Teun zo lekker gaat . :thumbsup:
Jolanda en Trix

e kuilboer

Teun heeft weer heel veel geleerd afgelopen dagen :ja: Gister hadden we een open dag op de haven en ik was uitgenodigd om te komen met mijn spullen gemaakt van zeildoek. Een kleine kraam vol. Erg leuk, Maarten en Teun gingen natuurlijk gezellig mee. De reisbench ook, die kon mooi onder de tafel. Maar hij was niet nodig hoor. Teun gedroeg zich werkelijk voorbeeldig. We hebben wel een flink aantal biedingen moeten afslaan op :hihi: Iedereen wilde wel zo'n vrolijk hondje hebben. Teun genoot van al die aandacht.
Aansluitend hadden we de verjaardag van een vriendin. Bench weer mee voor in de tuin. Prima idee, Teun vertrok nadat hij iedereen gedag had gezegd en ging lekker in zijn bench liggen pitten. Tijdens het eten bleef hij er lekker in liggen en we hadden dus ook geen last van mensen die het zo leuk vinden om een hond te voeren. :thumbsup: Alles opruimen, meneertje weer wakker en spelen maar! Toppertje.

Gesloten