Bram van Babs en Jakko

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Jeanette

Re: Bram van Babs en Jakko

Bericht door Jeanette »

Heeft de DA nog een verklaring voor die besmetting kunnen geven Gerrie?
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Gerrie

Bericht door Gerrie »

Jeanette schreef:Heeft de DA nog een verklaring voor die besmetting kunnen geven Gerrie?
Sorry voor het late reagreren.
Ze had er geen verklaring voor behalve dat hij misschien niet de goede kuurtjes heeft gehad of onvoldoende

corrie

Bericht door corrie »

Fijn dat de wormen verdwenen zijn en dat Bram nu lekker groeit. Straks gaat hij zijn maatje nog voorbij.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam

Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje

Gerrie

Bericht door Gerrie »

Hallo allemaal
Oeps dat is een poos geleden.
Alles gaat prima met Bram. ik moet zeggen dat ik nog nooit zo een bewerkelijke pup heb gehad. Je hebt je handen er vol aan. gaat nu een stuk beter. Bijt in alles wat los en vast zit dus je kan hem niet alleen in de kamer laten. Het zindelijk worden gaat iets beter, moeilijker met de regenachtige dagen. Het is wel altijd opletten maar dat weet ik, geen probleem verder.

De tuin vind hij geweldig, zoveel hoekjes en planten die je moet proeven , ook de slakken en het water uit de vijver, er ligt wel gaas over maar daar loopt hij gewoon over heen.
Eerst had ik alles afgezet maar dat helpt nu niet meer, hij kruipt en springt over alles heen en onder door.

Bram kan al wat langer alleen in de bench zodat ik naar boven achter de computer kan.
Ook kan hij al bijna 2 uurtjes alleen thuis, Moest wel want mijn zoon heeft een wervel in zijn rug gebroken dus wilde ik ook daar zijn en wat helpen. Dus ik ben blij dat we het al zo ver hebben getraind. Misschien kan hij wel langer alleen maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
het trainen gaat prima, Bram doet heel veel voor een brokje, zit af, pootje geven, tantjes kijken en op zijn rug liggen en betasten. Ik ga wel regelmatig alleen met hem wandelen, met Harrie er bij en mijn man heeft hij weinig aandacht voor mij.

Verder bezorgt hij Harrie grijze haren haha. Maar die kan lekker naar boven naar zijn eigen plekje als hij dat wil. Bram is soms erg vel en moet ik in grijpen, dan veranderd hij in een kleine duivel, kijk maar naar de foto, het straalt er van af. haha. Ik hoop dat dat niet erger wordt. Gelukkig kan ik zijn gedrag straks met de puppencursus goed in de gaten houden.
Laatst gewijzigd door Gerrie op 29 sep 2011, 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.

Gerrie

Bericht door Gerrie »

corrie schreef:Fijn dat de wormen verdwenen zijn en dat Bram nu lekker groeit. Straks gaat hij zijn maatje nog voorbij.
Hij heeft afgelopen donderdag weer een kuurtje gehad en gisteren zag ik er nog 1tje. Dus over 3 weken weer een kuurtje.
Hij is flink gegroeid maar Billie blijft een stuk groter

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Zo..hij houdt je lekker bezig!
Bloemetje is nu ook al een stuk rustiger. Dat gaat best snel.
Nog even een paar maandjes geduld. :grijns:

yvonne

Bericht door yvonne »

Het is een snoepie hoor!

Dat felle herken ik wel. Had je gisteren Lieveke en Senna samen moeten zien.
:hihi:
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Lekker duveltje is Bram.
hoop dat het met de rug van je zoon niet heel ernstig is, toch hopelijk geen uitvalverschijnselen. jammer dat je geen auto hebt, anders zou je Bram en de bench mee kunnen nemen als je langer wil helpen. misschien kan je daar tijdelijk ook een bench neerzetten. misschien heeft iemand er nog eentje te leen voor je.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Gerrie

Bericht door Gerrie »

Jeanette schreef:Zo..hij houdt je lekker bezig!
Bloemetje is nu ook al een stuk rustiger. Dat gaat best snel.
Nog even een paar maandjes geduld. :grijns:
Ik weet het,
Als het te gek wordt help hoofd en nek massage goed
Wordt hij heel kalm van :gaap:

Gerrie

Bericht door Gerrie »

Erna schreef:Lekker duveltje is Bram.
hoop dat het met de rug van je zoon niet heel ernstig is, toch hopelijk geen uitvalverschijnselen. jammer dat je geen auto hebt, anders zou je Bram en de bench mee kunnen nemen als je langer wil helpen. misschien kan je daar tijdelijk ook een bench neerzetten. misschien heeft iemand er nog eentje te leen voor je.
Ze hebben zelf een auto en wij mogen die van onze buren lenen als het nodig is.
mijn man bleef zondag thuis dus dat was geen probleem. Zijn vrouw heeft zorg verlof nu hij weer thuis is.
vrijdag heeft ze nog een slaapdiens en dan slaapt mijn kleinzoon hier.

Nee gelukkig geen uitval verschijnselen, er zitten 2 brueken in de 7e wervel en er zit een deuk in. De zijkanten zijn nog mooi recht dus geen risico voor een dwars leasy gelukkig. Stomme trampolienes, hij was niet eens gevallen of verkeerd terecht gekomen. De onderkant van zijn lijf ging al weer omhoog terwijl de bovenkant nog naar beneden ging.

Erna

Bericht door Erna »

Zo, een ongeluk zit vaak in een klein hoekje, hij zal zich waarschijnlijk nooit meer op zo'n ding begeven.
Het voornaamste is dat het helemaal goed komt, gelukkig ziet het daar naar uit. beterschap voor je zoon.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Brr.....dat is een naar ongeluk geweest. Je schrikt je gek!!
Fijn dat het er 'mooi' gebroken uitziet.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Poeh! Sterkte en beterschap!
Afbeelding

Gerrie

Bericht door Gerrie »

:thumbsup: Dank jullie wel

Mirjam1962

Bericht door Mirjam1962 »

Die oogjes staan op donderen, ja. :roll2:
Ach, je maakt zo nog eens wat mee.
Die gebroken wervel van je zoon is wel erg, zeg! Laat hij het goed behandelen.
Mijn moeder heeft het 16 jaar geleden opgelopen en(eigenwijs als ze is) niet naar het ziekenhuis gegaan. (mijn vader kwam ook net uit het ziekenhuis na drie maanden) Ze heeft er nog dagelijks last van.
Veel sterkte voor je zoon!

corrie

Bericht door corrie »

Sterkte en beterschap voor je zoon. Ik kan me goed indenken dat je hem een beetje wilt bijstaan nu.
Met Bram komt het goed. Al die smousjes zijn ondeugende en ondernemende hondjes. Om later te veranderen in een soort suffe doos(Hieke)
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam

Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Zo, een gebroken wervel opgelopen met trampoline springen...
Beterschap met hem.
Over een jaar weet je al die puppyfratsen al bijna niet meer.
Maar een suffe doos, dat kan ik van die van ons niet zeggen.
Laatst gewijzigd door Charlotte op 02 sep 2011, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Martine

Bericht door Martine »

Beterschap voor je zoon. :boeketje:

Ook hier is nog geen spoortje sufheid te bespeuren hoor! Qua energie heb ik het vaak over "de eeuwige puber".
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Mirjam1962

Bericht door Mirjam1962 »

Hoe gaat het nu met je zoon?

Gerrie

Bericht door Gerrie »

Dank jullie wel voor het medeleven.
Met de rug van mijn zoon gaat het steeds beter, ziet er goed uit zeiden ze. hij krijgt nu gips met klitteband. Kan hij weer even lekker onder het genalen water. Hij moet wel gewassen worden en zittend. Vind hij wel griezelig allemaal.

Met Bram gaat het prima. Al zijn entingen gehad. Bram was 13 weken en woog en woog 5 kilo. dat is nu een week terug. Toch noh weer een spoelworm gevonden na zijn keurtje, gelukkig maar eentje. Dus volgende week weer een pilletje halen.
De dierenarts zei dat we wel geluk gehad hebben, doordat er zoveel waren hadden zijn darmen verstopt kunnen raken. Moet er niet aan denken. Ondertussen heeft hij de pampusgras gesloopt, LOL, heb hem maar even geholpen, die bladeren zijn zo scherp.
Nu komt hij met hele plukken van de pol binnen rennen, lekker rottend gras.

We hebben de inschrijving van de nieuwe cursus gehad en je snapt niet waar al die honden vandaan komen, we zitten weer vol. eerst zondag een theorieles en dan mag ik met Bram aan de slag.

Af en toe ga ik met Yvette en Billie aan de wandel. Zodra ze los zijn komen we niet verder. Liggen ze alleen maar te rollebollen.
Het alleen thuis blijven gaat steeds beter. Zindelijk worden ook maar als het regent rent Bram snel weer naar binnen om het vervolgens netjes voor de deur te doen. Komt wel goed.

Zo geen we steeds verder met het genieten van deze deugniet.
Laatst gewijzigd door Gerrie op 23 jan 2012, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten