Lijkt me inderdaad hartstikke vervelend, dat gebijt van Bero.Waterstier schreef:Kleine update-
Bero knapte gisteravond in een keer op , begon onwijs bijtaanvallen in te zetten , was niet leuk.
Mijn conclusie was dan ook dat dit door de honger veroorzaakt werdt.
Omdat de 24 uur verstreken waren en de beschuitjes en water er in waren gebleven heb ik hem rijst met gekookte kip gegeven ( heel klein beetje ) dit werd met bak en al bijna opgegeten . Direct daarna gingen de bijtaanvallen weer verder , moedeloosheid werd ik ervan .al kwispelend de ene aanval na de andere .
Dit duurde ongeveer een half uur, het was inmiddels bedtijd maar Bero had vanaf het moment dat hij aan de diarree ging niet meer gepoept, ik deed nog een poging vannacht , maarniet gepoept .
Vanmorgen dacht ik , nou die zal wel poepen , want inmiddels de ene ruft na de andere ruft oeps en stinken , maar nee, het is nu acht uur en nog steeds niet gepoept .heb hem weer wat rijst gegeven en weer begon het bijten , welliswaar niet zo heftig en duurde ook maar even .
In een keer ging het lampje uit en nu ligt hij weer heel zielig ziek te zijn . Zijn antiebraakpilletje is inmiddels uitgewerkt en ben nu benieuwd of zijn eten erin blijft .
Maar dat bijten gisteravond en vanmorgen was echt niet leuk en ik snap niet dat hij dit zeer hard kwispelend doet .kan iemand mij dit uitleggen ?
Ik kan me niet herinneren dat Abel dat als pup ook heeft gedaan, wat ik wel weet dat die puppytandjes 'n soort naalden zijn, zo scherp!
Wij vonden de puppytijd meestal heel erg leuk, maar er waren eerlijk gezegd ook momenten dat ik die schattige pup wel achter het behang kon plakken!
Ik ben er vast van overtuigd dat als Bero eenmaal gewisseld heeft, dit gedrag ophoudt.
Nog even volhouden dus, komt goed!