Het wordt prima weer, dus kan het spul lekker veel naar buiten.
Suske en Fien
Re: Suske
Gaat vast heel goed.

Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Vanmiddag is Jippie "geland". Op zich gaat het prima, Suske hing in het begin veel in zijn snor, maar nu gaan ze meer hun eigen gang. Wat wel opvallend is, is dat we in huis al twee keer een plasje hebben gevonden. Terwijl dat echt supergoed ging.
Jippie is van nature een heel onrustige hond. Hij loopt voortdurend achter ons aan. Het is een ontzettende lieverd, die graag op schoot ligt, net als Suske. Soms staan ze alletwee voor me...
Wel grappig om te zien, dat Suske Jippie duidelijk laat merken dat het haar huis is. Ze probeert dominant gedrag te laten zien... en Jippie vindt alles best.
Jippie is van nature een heel onrustige hond. Hij loopt voortdurend achter ons aan. Het is een ontzettende lieverd, die graag op schoot ligt, net als Suske. Soms staan ze alletwee voor me...
Wel grappig om te zien, dat Suske Jippie duidelijk laat merken dat het haar huis is. Ze probeert dominant gedrag te laten zien... en Jippie vindt alles best.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ja, heel leuk twee honden.... wie weet ooit.
Nu is Jippie op de helft van zijn logeerpartijtje. Suske is definitief de baas in huis, vriendelijk maar zeer resoluut. Als Jip met een speeltje van Suske in zijn bek loopt, wordt dat er vakkundig uitgehaald met haar bek of met een tik van een poot.
Voor een deel eten ze op verschillende tijden, Suske draait zich zo dat Jip niet bij haar voerbak kan. Andersom daarentegen....
Het kleed dat Jip mee had gekregen is vakkundig in beslag genomen en Jip ligt er naast op het laminaat.
Het enige was minder vlot gaat, is het uitlaten van twee honden tegelijk. Suske komt echt niet toe aan wat ze moet doen, zo dol wordt ze van het samen over straat gaan. Omdat het maar 2 1/2 dag is valt dat wel op te lossen. Soms loopt ik twee rondjes na elkaar, op andere momenten gaan Gerrit en ik gewoon een verschillende kant op.
Afgelopen nacht is er met waarschijnlijk een lawinepijl een vuilnisbak opgeblazen op 30 meter van ons huis. Zo rond twee uur een oorverdovende knal (gewoon vuurwerk blaast de bak eraf, weten we inmiddels uit ervaring, nu was ie aan flarden).
Jippie sloeg op hol, van Suske niets gehoord...
Nu is Jippie op de helft van zijn logeerpartijtje. Suske is definitief de baas in huis, vriendelijk maar zeer resoluut. Als Jip met een speeltje van Suske in zijn bek loopt, wordt dat er vakkundig uitgehaald met haar bek of met een tik van een poot.
Voor een deel eten ze op verschillende tijden, Suske draait zich zo dat Jip niet bij haar voerbak kan. Andersom daarentegen....
Het kleed dat Jip mee had gekregen is vakkundig in beslag genomen en Jip ligt er naast op het laminaat.
Het enige was minder vlot gaat, is het uitlaten van twee honden tegelijk. Suske komt echt niet toe aan wat ze moet doen, zo dol wordt ze van het samen over straat gaan. Omdat het maar 2 1/2 dag is valt dat wel op te lossen. Soms loopt ik twee rondjes na elkaar, op andere momenten gaan Gerrit en ik gewoon een verschillende kant op.
Afgelopen nacht is er met waarschijnlijk een lawinepijl een vuilnisbak opgeblazen op 30 meter van ons huis. Zo rond twee uur een oorverdovende knal (gewoon vuurwerk blaast de bak eraf, weten we inmiddels uit ervaring, nu was ie aan flarden).
Jippie sloeg op hol, van Suske niets gehoord...
groetjes, Karin
Tjonge...dat Suske haar zo in de poot heeft !!!!
Het is me er eentje.
Erg fijn dat de dame zo schokbestedig is
Het is me er eentje.
Erg fijn dat de dame zo schokbestedig is
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ja, schokbestendig hebben we wel geprobeerd de pups te maken, maar ik ben toch wel trots op ons wat verlegen meissie!
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Die Suske
, nog geen drie turven hoog, en dan al een volwassen Toller onder de knoet.
Charlotte
Vandaag heeft Suske voor het eerst met de kersverse pup van een vriendin gespeeld. Bickel is een cane corso pup van ongeveer 8 weken, hij is geboren op de dag dat wij Suske mochten ophalen bij Loes en Bert.
Nu zijn Suske en Bickel ongeveer even groot en is Bickeltje bijna dubbel zo breed. Suske vond het prachtig, maar ik vraag me af hoe lang dat echt leuk zal blijven...
Nu zijn Suske en Bickel ongeveer even groot en is Bickeltje bijna dubbel zo breed. Suske vond het prachtig, maar ik vraag me af hoe lang dat echt leuk zal blijven...
groetjes, Karin
Stapper speelt samen met de wandel Cane Corso, takjes trekken. Dat gaat heel prima!
Leuk hoor, lekker dollen voor Suske
Leuk hoor, lekker dollen voor Suske
Suske de baas over een Toller
bijdehand kaatje hoor.
Leuk dat Suske met Bickel heeft kennis gemaakt. Bickel kent straks zijn kracht niet, daar zal je voor op moeten passen.
Leuk dat Suske met Bickel heeft kennis gemaakt. Bickel kent straks zijn kracht niet, daar zal je voor op moeten passen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het zou me niets verbazen als Suske eerdaags gaat wisselen, ze zet echt overal haar tanden in. Met een grote voorkeur voor hout.
We zijn er inmiddels achter dat ze dingen van de tuintafel kan halen, dus Sterre is een barbie armer, daar speelde ze toch al bijna nooit mee. :twisted: Met name afstandsbedieningen zijn leuk. Nu wordt het echt opletten..... dat we niets laten slingeren.
We zijn er inmiddels achter dat ze dingen van de tuintafel kan halen, dus Sterre is een barbie armer, daar speelde ze toch al bijna nooit mee. :twisted: Met name afstandsbedieningen zijn leuk. Nu wordt het echt opletten..... dat we niets laten slingeren.
groetjes, Karin
Tja, haar moeder was (en is nog een beetje) een ware jatmoos, dus dat het er -enigszins- in zit, is niet zo gek.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Slim! Maar ook maar goed opruimen denk ik.... De gelegenheid maakt de dief tenslotte.
groetjes, Karin
Sommige dingen zijn blijkbaar te lekker !!!
Stapper snaait de appelschillen uit de schapenvoerbak...tja...die ligt dan ook niet op de rand van de tafel...m.a.w. sommige dingen zijn misschien nauwelijks trainbaar...
Maar je kunt er altijd een goed plan op los laten, wie weet...
Stapper snaait de appelschillen uit de schapenvoerbak...tja...die ligt dan ook niet op de rand van de tafel...m.a.w. sommige dingen zijn misschien nauwelijks trainbaar...
Maar je kunt er altijd een goed plan op los laten, wie weet...

Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.