Rosa
Re: Rosa
Zeker niet duur en een goeie nazorg van de dierenarts.
Lisa is ruim twee jaar geleden gesteriliseerd (ze heeft haar baarmoeder nog) en daar heb ik toen al 372.35 voor betaald.
Wie weet wat ik er nu voor zou moeten betalen.
Het maakt wel uit hoe zwaar de hond is. Des te zwaarder de hond, des te duurder i.v.m. de narcose.
Lisa weegt al jaren tussen de 9 en 9.5 kilo. Rosa weegt wat minder.
Lisa is ruim twee jaar geleden gesteriliseerd (ze heeft haar baarmoeder nog) en daar heb ik toen al 372.35 voor betaald.
Wie weet wat ik er nu voor zou moeten betalen.
Het maakt wel uit hoe zwaar de hond is. Des te zwaarder de hond, des te duurder i.v.m. de narcose.
Lisa weegt al jaren tussen de 9 en 9.5 kilo. Rosa weegt wat minder.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik weet niet precies hoe duur het bij onze DA is en had geen zin om te gaan shoppen
, maar Sylvia gaat met haar smousjes bij dezelfde groep, alleen andere vestiging, maar de operaties worden in "onze" vestiging gedaan en die had een bedrag van + € 400.00 opgekregen voor Nora, ook bepaald geen zwaargewicht.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
willemijn
mijn ervaringen met DA is zo, hoe meer bemoeienis en belangstelling hoe hoger de rekening, betaal je dus gewoon zelf.( uitzonderingen nagelaten natuurlijk)
Wij hebben een boerderij, en onze DA doet behalve groot vee, ook kleine huisdieren de prijzen zijn een stuk lager.
En mijn vorige honden miste ook de baarmoeder na de sterilisatie om later klachten te voorkomen, wat is het nut nog en de meerwaarde als hij blijft zitten
en inderdaad de sneetjes en hechttechnieken worden steeds kleiner en mooier dus geen losse hechtingen en losbijtpraktijken.
het blijft altijd een hele ingreep, maar wonderlijk hoe snel ze weer herstellen.
succes met de patient
Wij hebben een boerderij, en onze DA doet behalve groot vee, ook kleine huisdieren de prijzen zijn een stuk lager.
En mijn vorige honden miste ook de baarmoeder na de sterilisatie om later klachten te voorkomen, wat is het nut nog en de meerwaarde als hij blijft zitten
en inderdaad de sneetjes en hechttechnieken worden steeds kleiner en mooier dus geen losse hechtingen en losbijtpraktijken.
het blijft altijd een hele ingreep, maar wonderlijk hoe snel ze weer herstellen.
succes met de patient
Goed bericht! Fijn dat ze zo mooi op gewicht blijft! Onze Da ziet de honden liever iets te licht ls iets te zwaar.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Leuk! Is Anne fanatiek?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Behendigheid vond Boy ook helemaal geweldig.Alleen hebben we het examen niet gehaald omdat hij toen ziek werd
Wel doe ik tijdens het lopen nog wel eens pogingen om hem over een laag hekje of een plas te laten springen maar het zit er niet meer in.
Wel doe ik tijdens het lopen nog wel eens pogingen om hem over een laag hekje of een plas te laten springen maar het zit er niet meer in.