De avonturen van Bero en Billie vh Hooge Nest.
Re: De avonturen van Bero en Billie vh Hooge Nest.
Mooi!!!
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Maureen schreef:Die zijn prachtig!![]()
De naam van de fotograaf komt me ook bekend voor. Hij heeft vast eerder Smouzen gefotografeerd.
Ja zeker , maar ook heel veel andere mooie dingen, het is een kunstenaar.
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
- jetwolrich
Ja jongens, die Groningse Smouzen, ze mogen er zijn hoor. 
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Niks boven Grunnenjetwolrich schreef:Ja jongens, die Groningse Smouzen, ze mogen er zijn hoor.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Ja, dat is wel te zien! Al is het onderwerp natuurlijk ook heel niet misTrix schreef:Maureen schreef:Die zijn prachtig!![]()
De naam van de fotograaf komt me ook bekend voor. Hij heeft vast eerder Smouzen gefotografeerd.
Ja zeker , maar ook heel veel andere mooie dingen, het is een kunstenaar.
Maureen
Mooie foto's Trix en wat een beauties zijn het hè?
Dorus heeft zijn eigen Instagram.
Dorus (Fake Freek) van Katoen, 21-01-2017 (Dieuwertje Bloem van Katoen X Boef)
Dorus (Fake Freek) van Katoen, 21-01-2017 (Dieuwertje Bloem van Katoen X Boef)
Ah dank je wel , ben zeker zeer blij met deze foto's .
Gisteren zijn we weer naar Hellum geweest , dit omdat we straks als ik geopereerd wordt Billie en Bero daar voor twee weekjes naar toe brengen .
Ik moet rekening houden met 5 a 10 dagen opname .
Omdat ik helemaal in Nijmegen geopereerd wordt is het voor Jo niet te doen.
Zo kan Jo gewoon naar d'r werk en mijn zus en vriendin uit de buurt van Nijmegen komen mij elke dag bezoeken . Mijn zus Gerie zit daarom 2,5 kilometer bij de kliniek vandaan in een hotelletje .
Zo kan Jolanda haar zorgverlof bewaren totdat ik weer thuis ben .
Het bezoek gisteren aan Jet was dus om Billie nog vertrouwder met de roedel te krijgen .
Uiteraard is dit gisteren goed gelukt .
Moeder Indy verwelkomt Billie met een paar smauwtjes en Bil kent direct haar plek , dat doet het kleine ding heel goed , ze leest de taal en past zich goed aan .
Dus geen zorgen daarover.
Verder hebben we weer een heerlijke wandeling gemaakt waardoor BenB nog steeds voor Pampus liggen .
Nadat we een heerlijke zelf gemaakte pizza hadden gegeten zijn we weer huiswaarts gegaan , BenB lagen voor Jaffa twee en een half uur lang in de auto ,nadat we weer om 23.30 uur thuis waren hebben we ze nog even uitgelaten en zijn met ze alle moe maar voldaan in slaap gevallen.
Dankjewel lieve Jet en Chiel , we hebben weer genoten .
Gisteren zijn we weer naar Hellum geweest , dit omdat we straks als ik geopereerd wordt Billie en Bero daar voor twee weekjes naar toe brengen .
Ik moet rekening houden met 5 a 10 dagen opname .
Omdat ik helemaal in Nijmegen geopereerd wordt is het voor Jo niet te doen.
Zo kan Jo gewoon naar d'r werk en mijn zus en vriendin uit de buurt van Nijmegen komen mij elke dag bezoeken . Mijn zus Gerie zit daarom 2,5 kilometer bij de kliniek vandaan in een hotelletje .
Zo kan Jolanda haar zorgverlof bewaren totdat ik weer thuis ben .
Het bezoek gisteren aan Jet was dus om Billie nog vertrouwder met de roedel te krijgen .
Uiteraard is dit gisteren goed gelukt .
Moeder Indy verwelkomt Billie met een paar smauwtjes en Bil kent direct haar plek , dat doet het kleine ding heel goed , ze leest de taal en past zich goed aan .
Dus geen zorgen daarover.
Verder hebben we weer een heerlijke wandeling gemaakt waardoor BenB nog steeds voor Pampus liggen .
Nadat we een heerlijke zelf gemaakte pizza hadden gegeten zijn we weer huiswaarts gegaan , BenB lagen voor Jaffa twee en een half uur lang in de auto ,nadat we weer om 23.30 uur thuis waren hebben we ze nog even uitgelaten en zijn met ze alle moe maar voldaan in slaap gevallen.
Dankjewel lieve Jet en Chiel , we hebben weer genoten .
Jolanda en Trix
Een hele constructie voor straks als je onder het mes gaat. Maar dan is alles ook goed geregeld en hoef je daar geen zorgen over te hebben. Dat scheelt al een heel stuk
Het blijft toch spannend...
Maureen
- jetwolrich
Voor Trix en Jo komt er weer een spannende tijd aan.
Dan is het natuurlijk fijn als Bero en Billie weer "thuis" kunnen komen.
Zo leuk om te zien hoe die roedel weer snel op orde is, als B en B komen.
Indy had nu heel goed in de gaten dat Billie volwassener is. Na haar loopsheid is ze net even anders. Daar moest Indy wel even werk van maken. Ze liet Billie goed weten dat ze nog steeds niets te melden heeft in Huize Van het Hooge Nest.
Billie schikte zich snel en later lag ze ook heerlijk met Indy op een kleedje.
Bero is erg gesteld op Chiel. En Billie is net zo`n schoothond als Indy.
Het wordt vast en zeker gezellig.
Het was zaterdag weer een heerlijke dag, de Smouzen en wij hebben ons prima vermaakt.

Dan is het natuurlijk fijn als Bero en Billie weer "thuis" kunnen komen.
Zo leuk om te zien hoe die roedel weer snel op orde is, als B en B komen.
Indy had nu heel goed in de gaten dat Billie volwassener is. Na haar loopsheid is ze net even anders. Daar moest Indy wel even werk van maken. Ze liet Billie goed weten dat ze nog steeds niets te melden heeft in Huize Van het Hooge Nest.
Billie schikte zich snel en later lag ze ook heerlijk met Indy op een kleedje.
Bero is erg gesteld op Chiel. En Billie is net zo`n schoothond als Indy.
Het wordt vast en zeker gezellig.
Het was zaterdag weer een heerlijke dag, de Smouzen en wij hebben ons prima vermaakt.
Jet Wolrich
- e kuilboer
Mensen wat een heerlijkheid
Super om te weten dat de hondenfamilie bij elkaar kan kruipen in geval van 'nood'. Pfff meiden heel veel sterkte voor strakjes en een dikke knuffel van mijen mijn mannen 
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Heel fijn dat het zo kan!
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
sammydesmous
Fijn dat ze straks weer bij Jet terecht kunnen als je geopereerd wordt.
José Sammy & Lieveke

José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Jullie hebben wel iets bijzonders met elkaar, mensen en dieren, erg leuk om te lezen 
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015 
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018

Dank jullie wel , en ja, een hele bijzondere vriendschap ontstaan door de smousjes .
En idd zo vreselijk fijn dat ze naar Jet kunnen en mogen , het geeft een hoop rust , alhoewel Jo ze nu al mist :hug:
En idd zo vreselijk fijn dat ze naar Jet kunnen en mogen , het geeft een hoop rust , alhoewel Jo ze nu al mist :hug:
Jolanda en Trix
Wat fijn dat het zo geregeld kan worden. Voor jullie geen zorgen, de honden zullen het naar hun zin hebben. Jet en Giel leuk dat Bero en Billie komen logeren.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Re: De avonturen van Bero en Billie vh Hooge Nest
Vandaag de ritsdag , neeee niet voor ons Billie , zij is in juni aan de beurt .
Juist daarom was ik er vandaag met Bille, lekker even sfeer proeven .
Jolanda had qualitytime met Bero thuis en ik met Billie op de rits .
Volgens mij was de rits weer zeer geslaagd , wel erg veel lichte hondjes gezien dit keer .maar ook deze keer liep de dag weer gesmeerd .
Ik ben ook blij dat ik alvast met Billie dit had ondernomen , het was leerzaam voor haar en omdat ik met veel wachtlijsters heb gepraat is Billie ook erg bejubeld door vele kinderen , ik heb bijna alle kinderen even met snoepje in hun handje met Billie laten lopen , de wachtlijsters vonden het leuk en Billie had er ook schik in .
Later kwam Jet nog , zo grappig we liepen samen op en Billie had echt niet door dat het Jet was , na een paar meter stonden we stil en op ene had Billie het in de gaten en ging compleet uit haar dakje , ze liet Jet ook niet meer gaan . Later in de kantine wilde ze alleen maar bij Jet op schoot zitten , och wat een schat .
Een zeer leerzame maar ook vermoeiende dag voor Billie .
Oh ja , en nog een mooie smouswindwijzer gescoord .
Juist daarom was ik er vandaag met Bille, lekker even sfeer proeven .
Jolanda had qualitytime met Bero thuis en ik met Billie op de rits .
Volgens mij was de rits weer zeer geslaagd , wel erg veel lichte hondjes gezien dit keer .maar ook deze keer liep de dag weer gesmeerd .
Ik ben ook blij dat ik alvast met Billie dit had ondernomen , het was leerzaam voor haar en omdat ik met veel wachtlijsters heb gepraat is Billie ook erg bejubeld door vele kinderen , ik heb bijna alle kinderen even met snoepje in hun handje met Billie laten lopen , de wachtlijsters vonden het leuk en Billie had er ook schik in .
Later kwam Jet nog , zo grappig we liepen samen op en Billie had echt niet door dat het Jet was , na een paar meter stonden we stil en op ene had Billie het in de gaten en ging compleet uit haar dakje , ze liet Jet ook niet meer gaan . Later in de kantine wilde ze alleen maar bij Jet op schoot zitten , och wat een schat .
Een zeer leerzame maar ook vermoeiende dag voor Billie .
Oh ja , en nog een mooie smouswindwijzer gescoord .
Jolanda en Trix
Haha, die Billie. Het duurde even voor ze de geur van Jet had
maar toen ze het eenmaal door had, kon haar dag niet meer stuk. En dan ook nog al die wachtlijsterknuffels
Wat zal ze lekker slapen ..
Maureen
- jetwolrich
Het was heel leuk om weer eens een Ritsdag mee te maken. Ik kon met Gwen en Foeke meerijden. Dorus was met zijn broertjes Zwier en Mollis aan de beurt.
Moeder Dieuw was er natuurlijk en vader Boef. O, wat een fijne Smous is die Boef toch. Vriendelijk, rustig, niet vechtlustig, en wat een mooie vacht. De kleine Billie lijkt erg op Boef. Vooral de snuit. Dezelfde beharing en oortjes. Ook de iets vrolijke staart.
Die kleine Billie wil steeds maar bij mij op schoot. Dat wordt nog wat als ze over een paar weken komt logeren. Nummertjes trekken.
Beer en Indy zijn ook echte schootzitters. En Bero moet zijn draaistoel maar meenemen. De directeur heeft zijn eigen speciale plekje natuurlijk.
Ik vond de locatie ook best prettig. En het was heerlijk weer. Fijn voor de fotograaf en het spelletje.
Dus in juni weer op naar Hilversum, met Indy, Balder en Billie.
Ik heb er zin in!
Moeder Dieuw was er natuurlijk en vader Boef. O, wat een fijne Smous is die Boef toch. Vriendelijk, rustig, niet vechtlustig, en wat een mooie vacht. De kleine Billie lijkt erg op Boef. Vooral de snuit. Dezelfde beharing en oortjes. Ook de iets vrolijke staart.
Die kleine Billie wil steeds maar bij mij op schoot. Dat wordt nog wat als ze over een paar weken komt logeren. Nummertjes trekken.
Ik vond de locatie ook best prettig. En het was heerlijk weer. Fijn voor de fotograaf en het spelletje.
Dus in juni weer op naar Hilversum, met Indy, Balder en Billie.
Ik heb er zin in!
Jet Wolrich
Wat een verassing voor Billie zo onverwacht je te zien Jet (en niet door te hebben dat jij er was
- dat was lachen, hé)
Leuk idee Trix om de kinderen van wachtlijsters ff een rondje te laten lopen met Billie (en uiteraard ook leuk voor Billie
!!) Dat werd zeker afkicken voor de kids gisteren, dat maakt het wachten niet makkelijker
....maar de voorvreugde nog groter lijkt mij 
Leuk idee Trix om de kinderen van wachtlijsters ff een rondje te laten lopen met Billie (en uiteraard ook leuk voor Billie
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015 

Doordat ik in de fotohoek sta, ontmoet ik alle (bekende) eigenaren met hun aanwinst.
Jet had ik pas later in de gaten en Trix zag ik later vertrekken met haar windwijzer onder de arm.
Vandaag uitrusten, want het is toch hard werken, vooral op een nieuwe locatie.
Fijn om dan te horen dat anderen niets of weinig aan te merken hadden op de organisatie. Er zijn diverse complimenten uitgedeeld.
Toos en ik hadden inderdaad een heerlijk plekje in de zon, toch was het er erg rumoerig door al het voetbal minnend volk.
Veel honden hadden daar toch duidelijk last van waardoor het soms wat langer duurde om ze goed op de foto te krijgen.
Jet had ik pas later in de gaten en Trix zag ik later vertrekken met haar windwijzer onder de arm.
Vandaag uitrusten, want het is toch hard werken, vooral op een nieuwe locatie.
Fijn om dan te horen dat anderen niets of weinig aan te merken hadden op de organisatie. Er zijn diverse complimenten uitgedeeld.
Toos en ik hadden inderdaad een heerlijk plekje in de zon, toch was het er erg rumoerig door al het voetbal minnend volk.
Veel honden hadden daar toch duidelijk last van waardoor het soms wat langer duurde om ze goed op de foto te krijgen.
Charlotte