Sam
-
sammydesmous
Re: Sam
Nee Erna volgens mij ben ik in de war. Ik dacht even dat Stas-Max van Wim-Sjors was maar is niet zo. Stas-Max is uit het volgende nestje van Guusje samen met Siem. Stas-Max is een halfbroer van onze Sammy, dus is ze toch een tante van Pietje Bel-Sam.Erna schreef:De vader van Stas-Max is toch Siem. Of ben ik nu in de war.sammydesmous schreef:Heel veel geluk met Sam. Onze Sammy is een zus van de vader (Wim-Sjors) van Stas-Max dus zijn tante en onze Lieveke (dochtertje van onze Sammy) is een nichtje.
Geniet van de kleine man![]()
![]()
José, Sammy& Lieveke![]()
Stas-Max is een broer van Sef-Moos die altijd bij mij komt om zijn vacht te plukken. Als Stas-Max op zijn broer Sef-Moos lijkt dan is het een mooie jongen.
José, Sammy & Leveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 12 aug 2012, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Doe maar halfbroer, José. Stas-Max is de paps van PB-Sam.sammydesmous schreef:Stas-Max is een halfzus van onze Sammy,
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
sammydesmous
Charlotte schreef:Doe maar halfbroer, José. Stas-Max is de paps van PB-Sam.sammydesmous schreef:Stas-Max is een halfzus van onze Sammy,
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Heerlijk zo, dat wil hij vannacht wel weer op deze manier.Roos schreef:Ik weet het niet :wink2:
Siem is de opa van jouw Sam.
ik ben op de bank in slaap gevallen en na 5 minuten wilde hij bij mij liggen. En zo hebben we tot 9 uur nog geslapen...
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik moet nog wel even nadenken over de puppy cursus. Die is hier in de buurt op 2 hondenscholen op woensdag avond om half 8 en om kwart over 8. En een heel eind weg is die op zondag ochtend vroeg...
Ik weet dus nog niet naar welke ik ga.
Ik weet dus nog niet naar welke ik ga.
16/6/2012 Pietje Bell = Sam (Rosey X Stas)
Model hondje is Sam, lang slapen en de bench nog droog. En dan ook nog alles buiten gedaan.
Ga eens kijken welke hondenschool het beste bij je past. Hoever is een heel eind rijden bij jou vandaan?
Ga eens kijken welke hondenschool het beste bij je past. Hoever is een heel eind rijden bij jou vandaan?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Even van te voren de sfeer voelen is nooit weg.
Wij hebben er ook wel eens flink naast gezeten.
Maar mazzelaar....de voor ons goede school is op 10 min. rijden.
In september/oktober gaan we daar 'speuren'.
Wij hebben er ook wel eens flink naast gezeten.
Maar mazzelaar....de voor ons goede school is op 10 min. rijden.
In september/oktober gaan we daar 'speuren'.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dat snap ik Eva, maar de hondenschool waar Jeroen op zat met zijn hond, daar gaan we waarschijnlijk voor! Is in de buurt, en een leuke/goede school. Alleen is de pup klas om 20:15. Maar goed nu heeft hij dan ook genoeg energie, hij moet gewoon veel slapen van te voren...
Maar de 2de en 3de en 4de keer niet hoor (plassen wel gelukkig, maar hij poeperd best veelErna schreef:Model hondje is Sam, lang slapen en de bench nog droog. En dan ook nog alles buiten gedaan.![]()
Ik moet ook regelmatig naar mijn ouders a 140 km enkele reis, ik heb 2 paarden en nog veel meer huisdieren. En ik ben een leerling 1ste jaar, dus ik verdien niet zo heel veel. Nu heb ik een erg goede spaarpot en een lieve vriend, maar daar hou ik dus wel een beetje rekening mee met de aantallen km's die ik ga rijden!
Wij hadden de puppycursus ook 's avonds van 20.15 tot 21.15 uur. Dat ging prima hoor, ik hield Senna altijd die middag rustig. En 's avonds had ze meer dan genoeg energie
Ze was wel de dag erna wat meer moe, maar dan sliep ze gewoon wat meer. Geen problemen mee gehad.

Sam doet het heel goed, is vanmorgen mee geweest honden gordel gekocht voor in de auto en mee naar paardenmarktje, is nu echt helemaal op ligt lekker te slapen in de bench. Heeft verplichte bench tijd, dan moet hij van ons slapen, piept soms 3x (meestal hoor je hem niet) en dan gaat hij ook slapen. Hij maakt zich erg druk, maar zo bewaak ik ook zijn grenzen!
Ik heb bij vers vlees voeding ook nog een vraagje, Sam weegt al wel 4 kg maar ik vind Royal Canin niet zo'n fijne voeding en Sam ook niet. Misschien willen jullie er even naar kijken voor mij!
http://www.smoushondenforum.nl/archief/ ... &start=240
Ik heb bij vers vlees voeding ook nog een vraagje, Sam weegt al wel 4 kg maar ik vind Royal Canin niet zo'n fijne voeding en Sam ook niet. Misschien willen jullie er even naar kijken voor mij!
Fijn dat Sam het zo goed doet!Roos schreef:Sam doet het heel goed, is vanmorgen mee geweest honden gordel gekocht voor in de auto en mee naar paardenmarktje, is nu echt helemaal op ligt lekker te slapen in de bench. Heeft verplichte bench tijd, dan moet hij van ons slapen, piept soms 3x (meestal hoor je hem niet) en dan gaat hij ook slapen. Hij maakt zich erg druk, maar zo bewaak ik ook zijn grenzen!
Ik heb geantwoord op je vraag over kvv.

Roos 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004