Hoi allemaal,
tot vervelends toe weer eens een klein berichtje over Boester.
Wat is het toch een heerlijk hondje en zo makkelijk.
De twee diepe gaten in het gras niet meegerekend dan......Dick had er ffe niet opgelet......
Sinds 2 dagen heeft Boester niets meer in huis gedaan en alles braaf opgehouden totdat we gingen wandelen of de tuindeur opendeden.
De plassen worden ook groter en dat is duidelijk een teken dat hij het goed gaat beheersen.....de techniek van de sluitspieren aantrekken....
Vanavond hadden we weer een soort van mijlpaal......we kwamen allemaal thuis van verschillende dingen en net om 22.30 uur kwam de kat op de bank liggen bij Inèz en mijzelf....wij lagen nogal onderuit gezakt...... Boester bedenkt zich geen moment, springt op Inèz haar dijbeen en gaat daar heerlijk liggen maar schuift steeds verder richting Feline........Feline blijft liggen en ze hebben met een paar centimers neusafstand zeker een minuut of 7 gelegen.....toen werd het Feline te gortig en verdween weer......foto's volgen dit weekend!!!
Trouwens jullie lezen het goed, dat hele kleine ienemienerige kleine smousje heeft het na nog geen 4 weken voor elkaar om gewoon op de bank te liggen, we zijn verder erg streng tegen hem (nee, Boester GEEN pizza uit de vuilnisbak eten......) maar hier kunnen we gewoon geen weerstand aan bieden...(sorry, Renate...

) Ook mijn ma vond het blijkbaar goed toen zij vanavond op Rhodé en Boester paste.......Hij lag gewoon in de grootste stoel.....
O,ja gisteren ben ik vol op Boester gaan staan met mijn schoenen en mijn heeeele gewicht, het was echt vreselijk. Wat een gepiep en geschreeuw en zijn pootje hing helemaal slap........Gelukkig knapte het na één uurtje weer op en liep hij toen niet mank meer.....

groetjes, Alma