Boester.

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
Alma

Re: Boester.

Bericht door Alma »

ja.........Dick riep alweer: ik heb nog een oude in de aanbieding....nou was dat er net ééntje die Peter en Inèz verafschuwden (zo gaat dat, koelkastmodel werd er geroepen) dus in één koop ééntje met camara gedaan....
Ik moet zeggen, het is wel leuk om zon klein camaraatje bij je te hebben.....
Dat zou dan de enige reden zijn, het boeit me verder helemaal niets hoe zon ding eruit ziet, als ik maar kan bellen en smsen.

Maar idd.....leuk voor Boester foto's......
Vandaag is hij weer erg lief, hoor!

Iedereen smelt ook echt voor dat koppie, op één of andere manier denken ze toch ook weer dat hij heel klein blijft....dat irriteert mij dan wel..... :boos:
Het wordt gewoon een superBoester met flinke poten.
Hij woog op cursus ong. 3,5 kg en toen werd er gezegd dat dit 1/3 van zijn uiteindelijke gewicht zou zijn.......
Ik zeg niets meer van Sjakie met 10 kg....
:P
groetjes, Alma

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Het is ook zo'n heerlijk hondje om te zien! Ik zie er ook altijd nog iets Phoebe-achtigs in, maar dat zou kunnen kloppen. ;)
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Jammer van je telefoon Alma, maar nu heb je wel mooi een hele nieuwe met camera :hihi: . Dat was je zonder Boester (nog) niet gelukt.

Was het niet om aan te zien, dat je blij bent dat niemand je zag hupsen? :crazy:
Maar ik kan mij niet voorstellen dat het zó erg was. :hmm:
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Alma

Bericht door Alma »

nou meer omdat het zo stom was dat die telefoon het water inging.....

enne...ik heb nog geen nieuwe, twee dagen zonder telefoon....valt niet mee

gr, Alma

Alma

Bericht door Alma »

Hoi allemaal,

tot vervelends toe weer eens een klein berichtje over Boester.
Wat is het toch een heerlijk hondje en zo makkelijk.
De twee diepe gaten in het gras niet meegerekend dan......Dick had er ffe niet opgelet...... :cry:
Sinds 2 dagen heeft Boester niets meer in huis gedaan en alles braaf opgehouden totdat we gingen wandelen of de tuindeur opendeden. :jeah2:
De plassen worden ook groter en dat is duidelijk een teken dat hij het goed gaat beheersen.....de techniek van de sluitspieren aantrekken....
:mrgreen:
Vanavond hadden we weer een soort van mijlpaal......we kwamen allemaal thuis van verschillende dingen en net om 22.30 uur kwam de kat op de bank liggen bij Inèz en mijzelf....wij lagen nogal onderuit gezakt...... Boester bedenkt zich geen moment, springt op Inèz haar dijbeen en gaat daar heerlijk liggen maar schuift steeds verder richting Feline........Feline blijft liggen en ze hebben met een paar centimers neusafstand zeker een minuut of 7 gelegen.....toen werd het Feline te gortig en verdween weer......foto's volgen dit weekend!!!

Trouwens jullie lezen het goed, dat hele kleine ienemienerige kleine smousje heeft het na nog geen 4 weken voor elkaar om gewoon op de bank te liggen, we zijn verder erg streng tegen hem (nee, Boester GEEN pizza uit de vuilnisbak eten......) maar hier kunnen we gewoon geen weerstand aan bieden...(sorry, Renate... :oops: ) Ook mijn ma vond het blijkbaar goed toen zij vanavond op Rhodé en Boester paste.......Hij lag gewoon in de grootste stoel.....

O,ja gisteren ben ik vol op Boester gaan staan met mijn schoenen en mijn heeeele gewicht, het was echt vreselijk. Wat een gepiep en geschreeuw en zijn pootje hing helemaal slap........Gelukkig knapte het na één uurtje weer op en liep hij toen niet mank meer..... :dog: groetjes, Alma

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Ja erg vervelend al die verhalen over Boester :mrgreen: :crazy:
Wat super dat Feline en Boester bijna hebben geneusd. Dat gaat helemaal goed komen.
Die bank, zou ik me niet druk over maken, als hij er maar af gaat als jij dat wilt. :thumbsup:
Jakkes, wat zul je geschrokken zijn....misschien gaat Boestertje iets beter uitkijken ...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Cilia

Bericht door Cilia »

Hartstikke leuk juist om al die verhalen / avonturen te lezen. Zo herkenbaar ook, Bruno is pas 5 maanden maar wat jullie mee maken, hebben wij ook gehad. Sommige dingen nog steeds, vooral dat graven in het gazon. Ik had voor in de tuin voor hem een plekje gemaakt om te graven, daar had ik meteen zand uitgehaald om de andere gaten te stoppen, maar meneer heeft zo zijn voorkeuren en maakt gewoon elke keer als ik even niet oplet een nieuw gat. Hij begraaft er ook zijn kauwstaafjes in, heel schattig. Dat heeft onze vorige hond nooit gedaan....

Erna

Bericht door Erna »

Ik was een weekje achter met lezen, heb erg genoten van alle verhalen.
Die Boester is me er eentje, lekker pittig ding. Ik zie die renpartij op de brug ook voor me, je schrijft leuk Alma.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Alma

Bericht door Alma »

Dank je, Erna....ben een beetje van de hak op de tak.
In het 'echt' hou ik ook wel van kletsen, soms tot groot verdriet van de rest van de familie, ik blijf vaak staan voor een praatje of ik nu in een winkel sta of Boester uitlaat.......
Toen de kinderen klein waren vroegen ze vaak: Mam, ken je die meneer of mevrouw?
En dan zei ik altijd: Moet ik iemand kennen om mee te praten dan?

Ik zou misschien ook nog een stukje kunnen inleveren bij het clubblad, moet dat voor 25 juli??

Deze week komt het er echt niet van....als het lukt dan stuur ik het in...

groetjes, Alma

Erna

Bericht door Erna »

Ja stuur maar in, leuk voor het clubblad.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Alma

Bericht door Alma »

Het was lang wachten en staan vanavond op cursus....wel leuk maar echt koud op een gegeven moment.
We hebben niet veel gedaan, de paardenpoeptraining......dat is net zoveel als iets dat je echt af wilt leren, hoe doe je dat. En het aan de lijn goed doorlopen en daar nam ze zoveel de tijd voor dat ik om 21.50 uur toch echt naar huis ben gegaan.
Jammer voor Inèz...die had wel de tunnel willen zien.

Trouwens....iemand van een andere groep herkende Boester als een smous. Haar werkgeefster Roos de Visser (Hond Fleur) had eens een nest. Kennen jullie die?
Leuk hoor!

Boester heeft al een paar dagen niets in huis gedaan!!!
Geeft het niet aan hoor als hij moet, hij doet het gewoon prima tijdens het wandelen en af en toe in de tuin. We zijn ook verwend met prachtig weer tot nu toe.

dames....of heren.....ik moet slapen..... :cry:

Alma

Erna

Bericht door Erna »

Alma schreef: dames....of heren.....ik moet slapen..... :cry:
Ik ook.

Jammer dat de training een beetrje saai was.

Alma

Bericht door Alma »

Ondertussen is het met Boester nog steeds prima.
Volgens mij is hij nu wel zindelijk, hi,hi
Ik let er niet meer op en het gaat nog steeds goed.
Nu staat de deur met dit weer wel vaak open maar ook 's avonds gaat het goed.

Ik hou het kort.....
Moet verder met mn briefje voor die sollicitatie

groetjes, Alma

Renate

Bericht door Renate »

Ik las in de weekbrief van Dana's school dat ze een vacature open hebben staan voor een klassenassistent voor groep 7.

Jammer genoeg niet naast de deur...

Erna

Bericht door Erna »

Jammer Renate, want dat zou wel heel mooi zijn geweest.

Alma

Bericht door Alma »

ja maar...hier is een klassenassistent niveau 3 en een onderwijsassist niveau 4 en die mag dan ook lesgeven.......dat vind ik eigenlijk veel leuker dan ondersteunen met knutselen. :hihi:

mn briefje heb ik inmiddels verzonden
groetjes, Alma

Renate

Bericht door Renate »

Het is een onderwijsass. Ik wist niet dat daar nog verschil in zat.

Alma

Bericht door Alma »

niveau 3 mag eigenlijk niet voor de klas.

Ben jij bijna klaar of nog één week?
Lekker voor je, dan heerlijk uitrusten!

Boester haalt vandaag alle plassen en drolletjes in die hij deze week niet in huis heeft gedaan, hij is niet normaal.....

groetjes, Alma

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Maar terug naar de fokker? ;) :hihi:
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Renate

Bericht door Renate »

We komen hem zondagochtend wel ophalen. Ben je een beetje op tijd wakker, Alma? Dan kan Martijn hem oppikken als hij naar Sensation is geweest. :hihi:

Eerder komt me niet zo uit: eerst dinsdag mijn kennis- en casustoets (8 vakken), donderdag bewegingsonderwijs en drama en zaterdag muziek. En dan vakantie (en officieel een 3e-jaars)!!!!! :jeah2:

Gesloten