Ik dacht dat dat sandaal heette . Zie de laatste tijd wel peepknees: broeken met gaten op de knie, die duidelijk zo gemaakt zijn.....
Zullen we toch maar niet aan Lotje vragen...al die pluizen in haar buik zou vast niet gezond zijn.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Je verhaal van de wandeling is zo herkenbaar. Hoe lang dat puberen duurt? Hier bij ons is die puberteit denk ik ook behoorlijk ingezet, vanaf het begin moet er weer getraind worden ben ik bang. Als mevrouw op een kussen moet liggen met haar bot en dat niet wil, probeer ik dit aan te geven. Sta ik teveel met mijn rug naar voren gebogen denk ze dat we gaan spelen en wordt de hele bank gebruikt voor als behendigheidsbaan
Rimco, Karin en Nienke
-----------------------------------------------------------
Moen op de Ruiver/ Indy = Stien x Guus-Lucky (08-05-2015)
Ik hoef gelukkig alleen maar "dag Sarah" of "puppie!!" te roepen en ze staat al naast mij maarrrrr wij hebben dan geen peeptoos of peepknees in huis maar wel een heleboel gevilde knuffels........
Bob wil nog wel eens weglopen...... ik roep een paar keer en zeg dan helemaal niets meer.... als hij uiteindelijk wel komt lijn ik hem aan en zeg nog steeds helemaal niets.... ik negeer hem volledig....hij weet dan niet meer waar hij het moet zoeken en doet heeeel erg zijn best om voorbeeldig gedrag te laten zien...... (Bob kan overigens ook heel goed negeren.... ik lig dan helemaal in een deuk!)
En Martina is Lotje al eens loops geweest? Sarah was met 6 1/2 maand al loops en volgens mij wordt ze het nu weer bijna (wat ik overigens wel snel vind)
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent http://www.facebook.com/Bobby6912.
Nee, loops was ze nog niet, tenminste heb ik niets gezien, en er waren ook geen heren ergens te spotten, die een date met de kleine meid wilden hebben.
Wij hebben weer meer aandacht besteed aan de kommandos wacht en zit. Het fijne aan de smousjes is, dat ze wel heel snel leren. Wij moeten het geleerde gewoon nog beter bijhouden, en dan gaat het weer stukken beter. Maar met een konijn als concurrentie? ..... en weg is ze .....
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Wat leuk Loes !! Lotje op de voorpagina van het fotoarchief
.... onze kleine, loopse meid.... ben benieuwd, wanneer de eerste heren serieus geïnteresseerd zijn in een eerste date. Uiteraard maken wij geen afsprak voor een date met vreemde heren
Jaaaa, ik vond het park zo mooi in de bloei en wilde eigenlijk een foto van een zwaan, die in de achtergrond op en sloot zwom maken. Maar L♥tje vond, dat zij op het foto moest ..... bij deze
Hij draaide juist op het moment toen ik het foto wilde maken opzij , toen kwam Lotje Ik vond de bloemen erg mooi, heb wel zin in de zomer. Dat is ook het leuke aan wandelingen - genieten van je prachtige omgeving EN van je smousje
De laatste dagen plast Lotje weer in huis. Wel (meestal) in de beurt van de deur, maar ze geeft het niet aan Ik snap het niet. Nu zit er nog de betonnen vloer in, maar over een dag of 10 komt de nieuwe houten vloer erin Ze is loops, zou hier en verband kunnen zijn? Ze plast tijdens het uitlaten wel vaker. Iemand ervaring hiermee?
Ja, hoor, dat zal vast met de loopsheid te maken hebben.
Een enkele keer heeft een van onze dames het ook gedaan.
Dan mopper ik wel, want het heeft niets met onzindelijkheid te maken. Ze hoeft mij verdorie niet te vertellen dat ze loops is.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Oei, lastig hoor. Gelukkig ligt de nieuwe vloer nog niet. Hoop dat je het af kan leren.
Kan natuurlijk met de loopsheid te maken hebben. Geen blaasprobleem?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Jeanette schreef:Ja, hoor, dat zal vast met de loopsheid te maken hebben.
Een enkele keer heeft een van onze dames het ook gedaan.
Dan mopper ik wel, want het heeft niets met onzindelijkheid te maken. Ze hoeft mij verdorie niet te vertellen dat ze loops is.
Haha nee, dat hoeft bij mij ook niet - heb het al door . Ook omdat ze een spoor achter laat
Tja Erna -dat met een blaasontsteking had ik ook al in mijn achterhoofd. Ze heeft ook ineens zo een tussenhouding als of ze of poept of plast. ik denk ik hou ze nog even goed in de gaten