Geef Dorus maar een lekkere knuffel terug van Beer, Indy en van mij natuurlijk!
Ik hoop dat we weer snel een wandeling kunnen maken.
Het weer knapt volgende week op.
Dan kunnen de computers even uitrusten....
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
En toen was het zomaar weer februari. We zijn even een weekendje weg. Naar Suyderoogh bij het Lauwersmeer.
We hebben hier een iets grotere vijver voor de deur en er sprong vanmorgen een ree op 4 meter afstand door de tuin. Die Dorus gelukkig niet zag, maar later bij het wandelen wel rook. Evenals de 1000 andere geursporen.
Dorus loopt hier als een kip zonder kop door het bungalowpark, want ALLES moet besnuffeld worden en het liefst binnen enkele minuten. Na een wandeling van 1,5 uur ligt ie nu gestrekt op de mat. En wij op de bank :wink2:
Fijn weekend allemaal!
Dorus heeft zijn eigen Instagram.
Dorus (Fake Freek) van Katoen, 21-01-2017 (Dieuwertje Bloem van Katoen X Boef)
Vorige week even met Dorus langs de dierenarts geweest, nadat hij een paar keer bij het spelen heel hard WHELP jankte en vervolgens met een lam pootje en een beschuldigende blik ging zitten.
Hij bleek een ontstoken nagelriempje te hebben.
Ondertussen is de kuur alweer bijna afgelopen. Het pootje werkt weer naar behoren.
Verder is Dorus erg blij dat de zon wat hoger aan de hemel staat, zodat ie binnen weer lekker in de zon kan liggen.
Dorus heeft zijn eigen Instagram.
Dorus (Fake Freek) van Katoen, 21-01-2017 (Dieuwertje Bloem van Katoen X Boef)
oeh, zo een zeer pootje is nix, gelukkig alweer achter de rug.
En de zon binnen genieten lijkt mij alleen maar verstandig gezien de koude wind vandaag .....
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018