Lisa
Re: Lisa
Pracht resultaat! En, minstens net zo belangrijk, een goede dag.
Jammer inderdaad van het uitlaten. Je hebt als club meestal maar weinig te vertellen over waar je terecht komt, helaas....
Maar heerlijk dat Lisa blijft genieten van haar sport!
Jammer inderdaad van het uitlaten. Je hebt als club meestal maar weinig te vertellen over waar je terecht komt, helaas....
Maar heerlijk dat Lisa blijft genieten van haar sport!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
-
sammydesmous
Mooi resultaat.
En een leuk verslag weer Erna. Wat weet jij het toch altijd mooi te beschrijven.
Jammer dat er geen goede uitlaatplaaats voor de honden was. Toch ook heel belangrijk.
Nog maar een wedstrijd te gaan. Hoeveel wedstrijden zijn er dan eigenlijk per jaar?
José, Sammy & Lieveke

Jammer dat er geen goede uitlaatplaaats voor de honden was. Toch ook heel belangrijk.
Nog maar een wedstrijd te gaan. Hoeveel wedstrijden zijn er dan eigenlijk per jaar?
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Top van Lisa! Leuk om te lezen hoe het allemaal verloopt.
Groet,
Nienke
Olli Timmie van Abtswoude - 27-08-2015
Amber Moos x Frey Abel
https://instagram.com/timmie_smoushond/
https://instagram.com/nienkej3/
Nienke
Olli Timmie van Abtswoude - 27-08-2015
Amber Moos x Frey Abel
https://instagram.com/timmie_smoushond/
https://instagram.com/nienkej3/
Heerlijk om je avonturen weer mee te mogen lezen Erna!
Alles klinkt gewelding, behalve jullie vertrektijd!
Dan heb ik het gevoel dat ik er pas net in lig... Ik hoop dat ik ooit nog eens een ochtendmens wordt, maar voorlopig wijst nog niets daarop.
Jullie hebben een mooi resultaat behaald zeg! En wat is het jaar omgevlogen; nu alweer bijna de laatste wedstrijd!
Alles klinkt gewelding, behalve jullie vertrektijd!
Jullie hebben een mooi resultaat behaald zeg! En wat is het jaar omgevlogen; nu alweer bijna de laatste wedstrijd!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Sylvia & Bob
Wat een leuk verslag om te lezen en wat hebben jullie het getroffen met het weer!! Heerlijk als zowel baasjes als honden zo kunnen genieten!!
Ik heb eens met Bob een workshop flyball gedaan, hij vond het super
Het is jammer dat er hier in de buurt geen flyball verenigingen zijn..... Bob zou het helemaal te gek vinden.....
Ik heb eens met Bob een workshop flyball gedaan, hij vond het super
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent
http://www.facebook.com/Bobby6912.
http://www.fitklik.nl/resultaatpagina?s ... activiteit
Silvia misschien heb je hier iets aan. Ik ken deze verenigingen niet. Ze flyballen niet in dezelfde competitie als waar Lisa in loopt.
Misschien vindt je een vereniging bij jou in de buurt.
Als je het leuk vind kan je komen kijken in Purmerend. Even de sfeer proeven hoe het er op een wedstrijddag aan toe gaat.
https://www.youtube.com/watch?v=MQ48P-nLk3k
Een paar jaar geleden kon ik zelf niet mee naar de wedstrijd. Maar ze hadden die dag een hond te kort voor het team. Ik heb Lisa meegegeven.
Ze heeft de hele dag goed gelopen, maar in de middag had ze er geen zin meer in en bleef vlak voor de finisch staan en wilde geen stap meer verzetten.
Silvia misschien heb je hier iets aan. Ik ken deze verenigingen niet. Ze flyballen niet in dezelfde competitie als waar Lisa in loopt.
Misschien vindt je een vereniging bij jou in de buurt.
Als je het leuk vind kan je komen kijken in Purmerend. Even de sfeer proeven hoe het er op een wedstrijddag aan toe gaat.
https://www.youtube.com/watch?v=MQ48P-nLk3k
Een paar jaar geleden kon ik zelf niet mee naar de wedstrijd. Maar ze hadden die dag een hond te kort voor het team. Ik heb Lisa meegegeven.
Ze heeft de hele dag goed gelopen, maar in de middag had ze er geen zin meer in en bleef vlak voor de finisch staan en wilde geen stap meer verzetten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Sylvia & Bob
Dank je wel... ik heb al even gekeken, er zijn inderdaad wel wat verenigingen in NH, waaronder Purmerend/Heemstede/Zaandam (evengoed nog een half uurtje rijden hiervandaan maar dat is nog te doen). Gelijk maar even gekeken bij de RvB wat een werkboekje/rashondenlogboek inhoud.... weer wat wijzer geworden
Misschien inderdaad een idee om zondag eens te gaan kijken maar ik wil ook al vanaf verleden jaar eens naar een van de Ritsdagen en dat is ook nog niet gelukt
Ik ga volgende keer eerst maar eens kijken of er geen geplande activiteiten zijn of leuke evenementen voordat ik op mijn werk ja zeg op de vraag of ik kan werken.......
(daar zullen ze het thuis ook helemaal mee eens zijn!!)
Bedankt!!!
Misschien inderdaad een idee om zondag eens te gaan kijken maar ik wil ook al vanaf verleden jaar eens naar een van de Ritsdagen en dat is ook nog niet gelukt
Ik ga volgende keer eerst maar eens kijken of er geen geplande activiteiten zijn of leuke evenementen voordat ik op mijn werk ja zeg op de vraag of ik kan werken.......
Bedankt!!!
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Silvia de wedstrijd in Purmerend is op zondag 4 oktober.
Laatste wedstrijd van het seizoen. Het nieuwe seizoen begint eind april weer.
KC Waterland
Westerweg 68 A
1446 AG Purmerend.
KC Waterland (Purmerend) en Hondensportvereniging WIK (Zaandam) lopen net als Lisa bij KC Pampus (Almere) hun wedstrijden via de Raad van Beheer.
Heemstede valt daar niet onder, weet niet bij wie zij zijn aangesloten.
Een werkboekje (alle honden zonder stamboom) en een rashondenlogboek (honden met een stamboom) heb je nodig als je t.z.t een hondensport wil beoefenen dat via de Raad van Beheer loopt. Dat zal je wel gelezen hebben, maar anderen vinden het misschien ook leuk om te weten.
Laatste wedstrijd van het seizoen. Het nieuwe seizoen begint eind april weer.
KC Waterland
Westerweg 68 A
1446 AG Purmerend.
KC Waterland (Purmerend) en Hondensportvereniging WIK (Zaandam) lopen net als Lisa bij KC Pampus (Almere) hun wedstrijden via de Raad van Beheer.
Heemstede valt daar niet onder, weet niet bij wie zij zijn aangesloten.
Een werkboekje (alle honden zonder stamboom) en een rashondenlogboek (honden met een stamboom) heb je nodig als je t.z.t een hondensport wil beoefenen dat via de Raad van Beheer loopt. Dat zal je wel gelezen hebben, maar anderen vinden het misschien ook leuk om te weten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wij hadden voor Mijntje, onze eerste Smous, een werkboekje voor de UV-proef.
Zij had een voorlopige registratie en dus nog geen (officiële) stamboom.
Maar wat je nodig hebt voor een hond in de bijlage weet ik niet. Voor Baukje (en Lienke) hebben we nooit een boekje aangevraagd.....
Zij had een voorlopige registratie en dus nog geen (officiële) stamboom.
Maar wat je nodig hebt voor een hond in de bijlage weet ik niet. Voor Baukje (en Lienke) hebben we nooit een boekje aangevraagd.....
Maureen
We hebben in de vakantie een klein dierenparkje bezocht.
Lisa en de wasbeertje hier vol aandacht voor elkaar.
Was heel verbaast dat Lisa zo rustig bij ze bleef.
De wasbeertjes leven in een grote groep. Op het moment dat wij er waren kregen ze hun fruit.
dat werd op verschillende plekken aangeboden.
Deze wasbeertje zitten op een plank op paal. De voorste was er het eerste bij en wilde alles in zijn eentje opeten.
Vond het ronduit zeer vervelend dat er een kaper op de kust was.
Het fruit werd met lichaam afgeschermd zodat de ander er niet bij kon.
Maar deze wist toch met moeite enige stukjes fruit te bemachtigen.
Lisa en de wasbeertje hier vol aandacht voor elkaar.
Was heel verbaast dat Lisa zo rustig bij ze bleef.
De wasbeertjes leven in een grote groep. Op het moment dat wij er waren kregen ze hun fruit.
dat werd op verschillende plekken aangeboden.
Deze wasbeertje zitten op een plank op paal. De voorste was er het eerste bij en wilde alles in zijn eentje opeten.
Vond het ronduit zeer vervelend dat er een kaper op de kust was.
Het fruit werd met lichaam afgeschermd zodat de ander er niet bij kon.
Maar deze wist toch met moeite enige stukjes fruit te bemachtigen.
Laatst gewijzigd door Erna op 05 okt 2015, 13:08, 2 keer totaal gewijzigd.
- e kuilboer
Goh wat leuk Erna! Fijn da tLisa zo rustig bleef. 
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Leuk om met je hond naar een dierentuin te gaan.
Weet niet of er een bij jullie in de buurt is waar honden worden toegelaten.
Wij zijn ook vaak met Lisa naar de dierentuin van Amersfoort geweest.
Veel verblijven hebben ramen tot op de grond zodat de dieren elkaar kunnen zien.
Hier maakt Lisa kennis met de apen, eerst door haar poten heen om daarna de aap proberen aan te vallen. De aap reageerde geërgerd, maar goed dat er dik glas tussen hen in zat.
Weet niet of er een bij jullie in de buurt is waar honden worden toegelaten.
Wij zijn ook vaak met Lisa naar de dierentuin van Amersfoort geweest.
Veel verblijven hebben ramen tot op de grond zodat de dieren elkaar kunnen zien.
Hier maakt Lisa kennis met de apen, eerst door haar poten heen om daarna de aap proberen aan te vallen. De aap reageerde geërgerd, maar goed dat er dik glas tussen hen in zat.
Laatst gewijzigd door Erna op 05 okt 2015, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke foto's Erna
Wij zijn een keer in de dierentuin van Nordhorn geweest, een kleine dierentuin.Kasper is ook meegeweest, en vond het super interesant, al die beesten,konden ook heel dichtbij komen. Helaas de
vergeten, anders had ik ook even een foto geplaatst.Groetjes Alida 
Fijn dat Lisa mee kon naar dat kleine park.
Mag lang niet overal.
Mag lang niet overal.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
sammydesmous
Leuk Erna! Welke dierentuin is dit?
Wij zijn met Sammy & Lieveke al een paar keer naar Ouwehands Dierenpark geweest in Rhenen. Vonden ze geweldig.
was leuk om te zien hoe ze erop reageerden. Alle dieren zo dichtbij maar toch op een veilige afstand. Vooral de giraffen waren favouriet. Wisten feilloos waar ze zaten.
Zo kun je ze ook trainen er niet achterheen te gaan, wat toch niet kan
José, Sammy & Lieveke

Wij zijn met Sammy & Lieveke al een paar keer naar Ouwehands Dierenpark geweest in Rhenen. Vonden ze geweldig.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Wat leuk toch om dat allemaal met Lisa te ondernemen.
Wij zijn maar saai hoor.
Ze moeten het hier van de eekhoorn in eigen tuin hebben.
Wij zijn maar saai hoor.
Ze moeten het hier van de eekhoorn in eigen tuin hebben.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Leuk zo met Lisa op stap. Mooie foto's ook weer.
Wij zijn ook wel in Amersfoort geweest. Alweer jaren geleden moet ik bekennen.
Die van ons moesten niks hebben van de roofdieren. Dikke paniek, maar omdat wij rustig bleven, werden ze iets rustiger. Maar leuk werd het niet.
De andere dieren waren wel heel interessant voor ze.
Wij zijn ook wel in Amersfoort geweest. Alweer jaren geleden moet ik bekennen.
Die van ons moesten niks hebben van de roofdieren. Dikke paniek, maar omdat wij rustig bleven, werden ze iets rustiger. Maar leuk werd het niet.
De andere dieren waren wel heel interessant voor ze.
Maureen
http://www.eropuitinlimburg.com/eveneme ... rk-born-2/sammydesmous schreef:Leuk Erna! Welke dierentuin is dit?
José, Sammy & Lieveke![]()
De foto met de wasbeertjes is gemaakt in kasteelpark Born, Zuid Limburg.
De foto met de apen is al oud hoor, deze is gemaakt in de dierentuin van Amersfoort.
Lisa wilde de eerste keer dat wij met haar in Amersfoort waren ook niet in de buurt van de leeuwen komen, ze ruiken ze al op afstand en dat betekend toch gevaar.
We hebben Saar ook een keer meegenomen, wat een schrik dat ze zich ineens uit haar tuig gewurmd had. Stond ik met een leeg tuig aan de riem en Saar weg. Gelukkig was ze nog in de buurt en kwam meteen weer naar me toe.
Met Corrie en Cock en de drie dames zijn we een keer naar het Ouwehands dierenpark in Rhenen geweest, ook een heel mooi park.