Hoi Renate,
ja we vinden het altijd leuk om foto's te maken. Ik moet zeggen dat ik ook heel veel in de drukte vergeet foto's te maken.
Zo wil ik al steeds naar puppycursus een fototoestel meenemen en nog wat filmen.......
Boester heeft gisteren niets binnen gedaan maar dat komt ook omdat we er zelf goed op proberen te letten, hij gaat nog steeds niet piepen of voor de deur zitten...
Wel heeft hij de weg naar de bank gevonden

en zit hij met zn bruine kraaloogjes helemaal tegen de leuning als we terugkomen uit de keuken ofzo......je ziet hem denken.....ah voor één keer dan? Maar als we alleen al Boester zeggen dan floept ie er meteen vanaf.......
Dat zal wel een zwak puntje worden, hi,hi
Verder luistert hij eigenlijk erg goed en wil gewoon lekker alles meedoen. Nu ik dit schrijf is hij voor het eerst uit zichzelf in de bench gaan liggen met open deur, dit heeft ie nog niet eerder gedaan, en ligt heerlijk te slapen.
Het gaat wel verschrikkelijk hard, hoor! Ik vind dat ie al hoger op zn pootjes staat en zn vacht begint ook meer te groeien.
snachts is het erg fijn dat we nog steeds niets horen, ik ga er vanuit dat dit goed blijft gaan.
zo, ik stop moet de meisjes nog wakker maken, schoolfotograaf vandaag dus er moet nog wat getut worden.
Rhodé heeft sinds afgelopen zaterdag een bril, had steeds hoofdpijn en zag ons kleiner en groter worden. Het kan zijn dat deze bril maar voor een half jaar is ofzo. Ze is er wel trots op!!
Groeten aan Martijn en de kids en Phoebe
groetjes, Alma