Eén van mijn favoriete woorden! Ik ben gek op schobbejakken en ken er dan ook de nodige .
Wel heerlijk dat de caravan zo goed bevallen is met jullie schobbejakje. Dat biedt perspectief voor de herfstvakantie
Reverse sneezing is voor ons een bekende kreet: onze eerste Beagle heeft het haar hele leven gedaan bij grote opwinding. Klonk alsof er een mini helikopter voorbij kwam. Maar ze kreeg het er niet benauwd van. De tweede Beagle ging het ook doen. Haar moesten we wel helpen met even neus dichthouden.
Stijnke doet het heel soms, maar heeft geen hulp nodig. Daarvoor duurt het te kort.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Ik wist niet dat het Reverse sneezing heet, maar Beer en Indy doen het ook weleens. Inderdaad, even de neus dichthouden en het is over. Ik heb me er nooit druk over gemaakt.
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Teun heeft t ook heel af en toe, na het drinken. Dan loopt ie al weg terwijl hij nog slobbert. Dan hoor je het heel even. Hij kijkt dan zelf ook zo verbaasd: wat is dat
Groetjes Maarten en Ellen
Teun (van Suubseto - 02-01-2015)
(Sub op de Ruiver x Safari van de Heideakkers)
Je zou haast gaan denken dat hij een Whippetkruising is....
Onze eerste Smous Mijntje had een Whippet vriendin. Die konden rennen samen, onvoorstelbaar en Stijnke racete vroeger met een Greyhound. Zou Dorus vast ook kunnen met zijn lange stelten .
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Zo grappig Gwen, als ik alle foto`s bekijk van Dorus. Die foto waar hij met zijn kop helemaal verdraaid ligt te slapen. Dat zit in de familie. Indy doet dat ook zo.
Het lijkt alsof ze een schroefdraad in hun hals hebben.
Dat kan toch nooit fijn zijn, denk je dan?
Maar blijkbaar vinden ze het "gewoon lekker".
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018