We waren lekker om half acht de deur uitgegaan voor de ochtendwandeling. Ik wilde Gijs even lekker laten rennen waarna ik thuis aan het werk zou. We nemen altijd een bal aan een touw mee om te spelen. Ik gooide deze en vlak voordat ie op de grond terecht kwam wilde Gijs hem pakken. Hij hapte mis waardoor de bal tegen zijn hoofd aanzwiepte. Gillen
Ik geprobeerd hem naar me toe te lokken want hij bleef op een metertje afstand en wreef maar over zijn rechter oog. Ik dacht eerst dat hij last van zijn bekje had ivm wisselen maar zag toen dat oog dicht zat. Daarna was hij heel timide en bleef binnen een halve meter van mij. Gelijk naar huis en dierenarts gebeld. Gelukkig konden we daar al om kwart voor negen terecht. Resultaat: een flink dik oog, het is helemaal gezwollen. Gelukkig is het hoornvlies niet beschadigd. Dat gelijk getest met oogkleuring. De DA verwacht dat met paar dagen stuk beter gaat en helemaal hersteld. We hebben zalfje meegekregen.
Gijs slaapt veel vandaag en door de zwelling kan hij aan die kant niet goed zien. Echt zielig. Maar niet meer spelen op deze manier