Suske en Fien
Re: Suske
De wond van Suske ziet er mooi uit hoor, fijn dat het zo goed gaat. De buikfoto van Fien
Wat een lekker tevreden propje is het.
Leuk dat je schoonouders er waren, hebben ze Fien nog even vast willen houden, of gaat dat te ver.
Leuk dat je schoonouders er waren, hebben ze Fien nog even vast willen houden, of gaat dat te ver.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zelfs vastgehouden. Mijn schoonvader onwennig, maar niet onwillig, schoonmoeder wist van geen ophouden.
Leuk... mijn schoonmoeder heeft Lien. Vernoemen van baby,s vindt ze heel belangrijk, als het maar naar haar is.... woest was ze, toen ze het idee had dat wij Jetske naar haar zwaar psychiatrisch zieke zus Jet hadden genoemd... Nu vroeg Fredie (zus van schoonmoeder) zich met een knipoog af of Fien geen Lien had moeten heten.
Maar dat is natuurlijk
een samenstelling van Fredie en Lien... Nee hoor, in de hectiek heb ik geen moment aan mijn schoonmoeder gedacht.
Leuk... mijn schoonmoeder heeft Lien. Vernoemen van baby,s vindt ze heel belangrijk, als het maar naar haar is.... woest was ze, toen ze het idee had dat wij Jetske naar haar zwaar psychiatrisch zieke zus Jet hadden genoemd... Nu vroeg Fredie (zus van schoonmoeder) zich met een knipoog af of Fien geen Lien had moeten heten.
Maar dat is natuurlijk
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ze is letterlijk en figuurlijk "dik tevreden"....
groetjes, Karin
Leuk dat je schoonouders Fien hebben vastgehouden, is toch een stap in de goede richting.
Of je schoonmoeder die erg op haar strepen staat wat vernoemingen betreft blij zal zijn geweest als er een hond naar haar wordt vernoemt betwijfel ik.
Of je schoonmoeder die erg op haar strepen staat wat vernoemingen betreft blij zal zijn geweest als er een hond naar haar wordt vernoemt betwijfel ik.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
En dan houden we Suske al flinke periodes bewust bij haar weg.... ik zei het al... slagroom.
groetjes, Karin
Sorry, vandaag niet al te veel update. Ben maar anderhalf uur thuis geweest en verder op mijn werk.
Maar ze groeit nog steeds als kool en Suske doet het nog altijd prima!
Maar ze groeit nog steeds als kool en Suske doet het nog altijd prima!
groetjes, Karin
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Is inderdaad een hele fijne kruik, Fien kruipt er ook op als hij al afgekoeld is.
groetjes, Karin
Vandaag is Suske op na-controle geweest bij de dierenarts voor de keizersnede. En Fien is lekker mee geweest. Dat is wel weer het voordeel van één pup, die neem je nog eens mee. In een poezenmandje voorzien van handdoeken en een handdoekje er overheen.
De dierenarts was heeeeeel erg tevreden over zowel moeder als kind. Suske's wond zag er perfect uit, voor zover die nog zichtbaar was. Fien ging voortvarend.
Hij mocht zonder problemen aan Fien komen, Suske ging aan zijn voeten zitten om naar hem te kijken...
Trots op allebei de dames, ze doen het super.
De keizersnede was niet te voorkomen geweest, Suske had de bloeduitstortingen in haar baarmoeder geperst.
De dierenarts was heeeeeel erg tevreden over zowel moeder als kind. Suske's wond zag er perfect uit, voor zover die nog zichtbaar was. Fien ging voortvarend.
Hij mocht zonder problemen aan Fien komen, Suske ging aan zijn voeten zitten om naar hem te kijken...
Trots op allebei de dames, ze doen het super.
De keizersnede was niet te voorkomen geweest, Suske had de bloeduitstortingen in haar baarmoeder geperst.
groetjes, Karin
Dat klinkt allemaal heel goed!
Fien valt nu al niet meer weg te denken uit jullie huishouden...
Fien valt nu al niet meer weg te denken uit jullie huishouden...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes