Ik vind het nooit mooi als Lisa geplukt is. maar het haar moet er nu eenmaal vanaf.
Rose zal er straks best leuk uit zien hoor. Het is alleen even wennen.
Goed dat je met een bus loopt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het wisselt zeker nog met die oren tot ze klaar is met wisselen van het gebit. We hebben het hier al met een heel stel pups gezien. Leuk om te volgen.....
En misschien, nou ja, wel zeker heeft ze iets van pa en van ma en is ze vooral haar opgewekte zelf.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Tijdens het wisselen, wisselt de oordracht nog alle kanten op, daarna lijkt het een vaste stand te krijgen. Behalve dan natuurlijk wanneer ze "met hun oren praten". Want dat blijft uiteraard, dat ze daar heel wat mee te vertellen hebben.
Het schijnt iets met kraakbeen te maken te hebben, dat nog ontwikkelt voor en zolang ze wisselen, maar daarna niet meer.
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Bij Shelties zie je ook nog beweging, maar dan vooral in de puntjes. Die schijnen net te moeten hangen, terwijl de rest rechtop staat. Ik heb ze wel gezien met een klontje kauwgom aan dat puntje, om maar te zorgen dat het ging hangen. Zelfs met een jaar of zes, al heeft dat volgens mij geen enkele zin meer.....
Maureen
O ja, Ansje ik herken dat wel, dat verschil met de Appenzellers/ Entlebüchers.
Ik lag met Beer en Indy ook veel vaker in een deuk van de lach. Micos en Maira waren als pup rustiger, misschien door het formaat. Maar het gekke halfuurtje hadden ze wel allebei.
Dan vlogen hier de graskluiten om onze oren.
Trouwens, die kleine Rose krijgt zeker Pokon door haar water?
Wat groeit ze hard, zeg!
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018