Gijs > 7 weken
Re: Gijs > 7 weken
Sterkte voor je zus en de hele familie, Karin.
Een flinke klap bovenop het verlies van je vader. :hug:
Een flinke klap bovenop het verlies van je vader. :hug:
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Tjee Karin, dat is heftig, wens jou en je familie en vooral je zus heel veel sterkte toe.Gijs brengt je veel afleiding, ondanks deze flinke tegenslag wens ik je toch succes met Gijs a.s. Donderdag. Groetjes Alida 
Karin betershap voor je zusje, en sterkte voor haar en de hele familie.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Weer extra zorgen.
Sterkte, Karin.
Sterkte, Karin.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Heel veel sterkte voor jullie, Karin!
Dat Gijs maar veel fijne afleiding zal geven.
Dat Gijs maar veel fijne afleiding zal geven.

-
KarinB
Gijs en ik zijn donderdag geslaagd voor de basis cursus.
Geen euforiegevoel bij mij want het was met hakken over de sloot. Een flink voordeel van de twijfel gekregen. Wel lief hoorde van medecursisten dat ze het heel normaal vonden dat we door waren omdat we bij de besten van de cursus hoorden werd me verteld. Dat vond ik wel fijne opsteker.
We gingen ook goed van start. Keurig volgen en ook de zit ging goed en dat op een nat veld. Toen de af. Nou dat ging met de kont flink omhoog. Uiteraard iedereen lachen. En toen dacht Gijs..heey publiek
Echt helemaal door het lint zoals hji kan. Af en blijf kan hij als de beste maar besloot nu na eerst te wachten tot ik me na paar meter had omgedraaid om te gaan staan toen ik bijna bji hem was. Gevolg ik te laat met voet op de riem dus plat rug op het veld
en Gijs run langs het hek waar het publiek stond en daarna alle honden mee te nemen.
Krijg meneer dan maar weer te pakken
....gelukkig zat de riem er aan. Nu was het ook niet zo handig want de laatste les had hij mogen spelen om vanuit daar hier te oefenen. Dat nooit weer op traningsveld.
Ik was erg moe en beetje emotioneel na heftige week. (operatie zus wel goed gegaan hoor) dus geduld lag niet zo hoog dus kreeg hem echt niet meer rustig. En mezelf ook niet echt.
Beetje irri hij kan echt alle oefeningen zo goed. Dus de oefeningen werden afgebroken.
Vandaag maar weer door met de vervolg cursus. Lange lijn erbij zodat het spelen over het veld even over is. Ik hoop dat we dit er uit kunnen trainen want meneer weet echt wel wanneer er wel of niet een lijntje aan hangt
Ging gelukkig een stuk beter vandaag ondanks de wind en de geurtjes. Ik was minder moe en dus veel geduldiger. Ik kan hem dan makkelijker negeren als ie het op de heupen heeft. Dat terriër bloed komt er bij hem ook nog eens goed uit. Hyper en vasthoudend. Mooie uitdagende combi.
Afen thuis gaat het best goed. Hij loopt gewoon los op hei en bos en ik kan zelfs al vaker doorlopen bij hondjes en dan komt hij achter me aan gerend. Dus gaat helemaal goed komen. Zal binnenkort eens zien of ik een filmpje ergens kan uploaden en dan plaats ik heir een linkje.
Net als kinderen wil ik hem soms wel achter behang plakken en heb ik ook wel eens niet mijn dag.. Ondanks alles ben ik echt super blij en trots op mijn lieve, drukke, slimme, uitdagende smousenkind. En hebben we het heel leuk samen.
Vandaag hapt hij lekker op ijsblokjes en bevroren flossie want hij heeft flink last van de tandjes.
Geen euforiegevoel bij mij want het was met hakken over de sloot. Een flink voordeel van de twijfel gekregen. Wel lief hoorde van medecursisten dat ze het heel normaal vonden dat we door waren omdat we bij de besten van de cursus hoorden werd me verteld. Dat vond ik wel fijne opsteker.
We gingen ook goed van start. Keurig volgen en ook de zit ging goed en dat op een nat veld. Toen de af. Nou dat ging met de kont flink omhoog. Uiteraard iedereen lachen. En toen dacht Gijs..heey publiek
Echt helemaal door het lint zoals hji kan. Af en blijf kan hij als de beste maar besloot nu na eerst te wachten tot ik me na paar meter had omgedraaid om te gaan staan toen ik bijna bji hem was. Gevolg ik te laat met voet op de riem dus plat rug op het veld
Ik was erg moe en beetje emotioneel na heftige week. (operatie zus wel goed gegaan hoor) dus geduld lag niet zo hoog dus kreeg hem echt niet meer rustig. En mezelf ook niet echt.
Vandaag maar weer door met de vervolg cursus. Lange lijn erbij zodat het spelen over het veld even over is. Ik hoop dat we dit er uit kunnen trainen want meneer weet echt wel wanneer er wel of niet een lijntje aan hangt
Ging gelukkig een stuk beter vandaag ondanks de wind en de geurtjes. Ik was minder moe en dus veel geduldiger. Ik kan hem dan makkelijker negeren als ie het op de heupen heeft. Dat terriër bloed komt er bij hem ook nog eens goed uit. Hyper en vasthoudend. Mooie uitdagende combi.
Afen thuis gaat het best goed. Hij loopt gewoon los op hei en bos en ik kan zelfs al vaker doorlopen bij hondjes en dan komt hij achter me aan gerend. Dus gaat helemaal goed komen. Zal binnenkort eens zien of ik een filmpje ergens kan uploaden en dan plaats ik heir een linkje.
Net als kinderen wil ik hem soms wel achter behang plakken en heb ik ook wel eens niet mijn dag.. Ondanks alles ben ik echt super blij en trots op mijn lieve, drukke, slimme, uitdagende smousenkind. En hebben we het heel leuk samen.
Vandaag hapt hij lekker op ijsblokjes en bevroren flossie want hij heeft flink last van de tandjes.
Fijn dat de operatie van je zus goed gegaan is.
Die Gijs, het lijkt me een echte show hond.
Met een beetje publiek erbij vermaakt hij zich als de beste.
gelukkig weet je dat het aan de omstandigheden ligt.
Het lijkt mij dat hij het super doet.,,,dat jullie het samen super doen.

Die Gijs, het lijkt me een echte show hond.
Met een beetje publiek erbij vermaakt hij zich als de beste.
gelukkig weet je dat het aan de omstandigheden ligt.
Het lijkt mij dat hij het super doet.,,,dat jullie het samen super doen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Heel verhaal Karin.
Ach, dat donderkopperige hebben veel (smous)pups.
Over het algemeen doen ze het ten opzichte van andere pups meestal zo gek nog niet en dat lijkt me van jullie samen ook. Komt dus vast allemaal goed.
Ach, dat donderkopperige hebben veel (smous)pups.
Over het algemeen doen ze het ten opzichte van andere pups meestal zo gek nog niet en dat lijkt me van jullie samen ook. Komt dus vast allemaal goed.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Je hebt hem helemaal door Karin!
Gefeliciteerd met je diploma. Hakken over de sloot maakt niet uit. Je weet dat hij het beter kan en jij ook. Soms ben je nou eenmaal moe en minder geduldig. En natuurlijk weet hij of er een lijntje aan hem hangt of niet. Maar over een poosje maakt dat niet zoveel meer uit. Buiten de les blijft hij ook bij je in de buurt en dat is belangrijker dan op het trainingsveld. Jullie zijn gewoon een goede match!
En gelukkig is de operatie van je zus goed gegaan. Dat scheelt in de emoties en dan kan je weer wat energie gaan opbouwen.
Gefeliciteerd met je diploma. Hakken over de sloot maakt niet uit. Je weet dat hij het beter kan en jij ook. Soms ben je nou eenmaal moe en minder geduldig. En natuurlijk weet hij of er een lijntje aan hem hangt of niet. Maar over een poosje maakt dat niet zoveel meer uit. Buiten de les blijft hij ook bij je in de buurt en dat is belangrijker dan op het trainingsveld. Jullie zijn gewoon een goede match!
En gelukkig is de operatie van je zus goed gegaan. Dat scheelt in de emoties en dan kan je weer wat energie gaan opbouwen.
Maureen
-
KarinB
Het is hier al een paar dagen verdacht rustig in huis. Bijna geen geren en geen geknaag. Gijs heeft flink last van zijn tandjes. Diaree, bloederig bekje en veel slapen. Heb 2 nachten op bank geslapen want hij kwam snachts paar x omdat hij er echt uit moest. Zo stoer. Niets in huis of bench. Ik geloof dat we het ergste gehad hebben. Vandaag bullrepeesje fkink meester gemaakt en zie geen bloed er meer op. Ook ontlasting gaat goede kant op. Ik weet niet waar hij alle tandjes gelaten heeft. Heb er 1 gevonden. Een kiesje.
Morgen naar puppieinloop kunnen ze gelijk even kijken of alles goed gaat. Ben benieuwd hoe zwaar hij nu is.
Zijn eetlust is er niet minder om.
Morgen naar puppieinloop kunnen ze gelijk even kijken of alles goed gaat. Ben benieuwd hoe zwaar hij nu is.
Dat is in ieder geval een goed teken!
Die tandjes en kiesjes zal hij wel doorgeslikt hebben.
Wel knap hoor dat hij zo goed aangeeft dat hij nodig moet.
Stijnke heeft er langer over gedaan om het ook 's nachts goed aan te geven.
Die tandjes en kiesjes zal hij wel doorgeslikt hebben.
Wel knap hoor dat hij zo goed aangeeft dat hij nodig moet.
Stijnke heeft er langer over gedaan om het ook 's nachts goed aan te geven.
Maureen
Het examen van jouw Gijs lijkt dat van Stien wel.
Ze heeft bij vooruit plaats het hele veld gezien.
Heb haar toen aan de lange lijn de zit/af en blijf laten doen.
Had er geen vertrouwen meer in.
Toch geslaagd!
Lekker door blijven gaan.
Dat hij zo'n last heeft van zijn tandjes?!
Fijn dat de operatie van jouw zus goed is gegaan.
Hopelijk rust.
Ze heeft bij vooruit plaats het hele veld gezien.
Heb haar toen aan de lange lijn de zit/af en blijf laten doen.
Had er geen vertrouwen meer in.
Toch geslaagd!
Lekker door blijven gaan.
Dat hij zo'n last heeft van zijn tandjes?!
Fijn dat de operatie van jouw zus goed is gegaan.
Hopelijk rust.
Charlotte
-
KarinB
Gijs is vandaag bij de puppie inloop geweest. Hij wisselt al flink, ook de hoektanden zijn er al uit.
Hij is inmiddels 11.5 kilo en stevent nog steeds af op de 17 kilo.
keurig op gewicht voor zijn bouw.
Hij was supperbraaf en ging heel stoer met tafel omhoog en omlaag. Alles voor een koekkie van de assistente
Hij is inmiddels 11.5 kilo en stevent nog steeds af op de 17 kilo.
Hij was supperbraaf en ging heel stoer met tafel omhoog en omlaag. Alles voor een koekkie van de assistente
De aandacht van de Gijs gaat door de maag..
en toch is hij geen holle bolle!
Fijn dat hij zo stoer is
Fijn dat hij zo stoer is
Maureen
KarinB schreef:
Hij is inmiddels 11.5 kilo en stevent nog steeds af op de 17 kilo.keurig op gewicht voor zijn bouw.
Jeetje wat een beer! Moos is een half jaar ouder en weegt al maanden zes kilo!
Die tandjes gaan hard he? Hopelijk heeft hij er niet al teveel last van.
-
KarinB
Heb net de schofthoogte gemeten. Gijs is 39cm hoog.
Heb net een foto gemaakt en in album geplaatst.
Heb net een foto gemaakt en in album geplaatst.
Waar zal Gijs stoppen?
Jij hebt nu al heel veel smous.
Jij hebt nu al heel veel smous.
Charlotte
Wat een lekker jong! En je hebt er veel van. 
Maureen
wat een knapperd die Gijs!! Mooie hond hoor.