belevenissen van banjer
Re: belevenissen van banjer
Marcel het is niet altijd zo dat mee doen aan het dekken, Bickel is een mooie smous en had een mooi rapport maar gebeld ben ik nog nooit dus tsja. 

Laatst gewijzigd door andrea21 op 30 okt 2013, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Toen ik Bickel laatst voor het eerst "in het echie" zag, kon ik me echt niet voorstellen dat je nog niet gebeld bent. Het is net Bobbie en daar stonden ze destijds voor in de rij.
Misschien woon je gewoon niet dichtbij genoeg bij de teefjesmensen die een deklijst hadden opgevraagd, of was Bickel te nauw aan hen verwant. Zou zomaar kunnen, bedacht ik me later...
Maar het kan toch nog? Bickel is toch pas 4?

Misschien woon je gewoon niet dichtbij genoeg bij de teefjesmensen die een deklijst hadden opgevraagd, of was Bickel te nauw aan hen verwant. Zou zomaar kunnen, bedacht ik me later...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Misschien zijn sommige reuen ook wel laatbloeiers en geeft de, soms op te zoeken RITS foto, geen goed beeld.
Ik zou daar zelf ook naar op zoek gaan n.l.
Ik zag laatst de RITS foto van onze Bloem...oei...
Ik zou daar zelf ook naar op zoek gaan n.l.
Ik zag laatst de RITS foto van onze Bloem...oei...

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dat is toch een prima beoordeling, Marcel
Heerlijk toch, zo'n levendige hond! Wij hebben er bewust voor gekozen.........beweeglijk en levendig.
Niet luisteren is een ander verhaal, vind ik.

Heerlijk toch, zo'n levendige hond! Wij hebben er bewust voor gekozen.........beweeglijk en levendig.
Niet luisteren is een ander verhaal, vind ik.

Ja Bickel is bijna 4 jaar idd ik denk het enigste wat kan zijn dat de moeder van Bickel 2 kleurig is dat mee speelt.Martine schreef:Toen ik Bickel laatst voor het eerst "in het echie" zag, kon ik me echt niet voorstellen dat je nog niet gebeld bent. Het is net Bobbie en daar stonden ze destijds voor in de rij.![]()
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Wij hadden op ons lijstje met reutjes voor Stijnke geen info over de ouders van de reu. D.w.z. wel van eentje, omdat z'n vader ook op het lijstje stond, maar verder niet. Dus een tweekleurige moeder zouden we niet geweten hebben.....maar jullie Bickel zat er niet bij Andrea. Waarschijnlijk te nauw verwant, maar dat zou ik op moeten zoeken.
De reueigenaren zijn bij ons wel een paar keer op bezoek geweest en we hopen ze ook op de RITS weer te zien. Maar bij Lienkes nestjes indertijd hadden de reueigenaren geen interesse in het nageslacht.............Het verschilt dus allemaal enorm. Gewoon duimen dat Banjer gevraagd wordt en door mensen die jouw belangstelling ook waarderen Marcel!
De reueigenaren zijn bij ons wel een paar keer op bezoek geweest en we hopen ze ook op de RITS weer te zien. Maar bij Lienkes nestjes indertijd hadden de reueigenaren geen interesse in het nageslacht.............Het verschilt dus allemaal enorm. Gewoon duimen dat Banjer gevraagd wordt en door mensen die jouw belangstelling ook waarderen Marcel!

Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
kijk ik ben zelf een warm persoon ik maak het wel een beetje gezellig hoor,dus de hondjes zullen het hier wel naar de zin hebben.maar of er al teefjes zijn hier in deze uithoek week ik niet heb daar geen kijk op.
ik heb vandeweek nog een erg leuk filmpje gemaakt van banjer zamen met een shetlander pony is zo lief maar vanavond zet ik dat er ff op nu ga ik naar de manege
gr marcel
ik heb vandeweek nog een erg leuk filmpje gemaakt van banjer zamen met een shetlander pony is zo lief maar vanavond zet ik dat er ff op nu ga ik naar de manege
gr marcel
Denk niet dat hitsige hondjes kijken of het gezellig is bij jemarcel schreef:kijk ik ben zelf een warm persoon ik maak het wel een beetje gezellig hoor,dus de hondjes zullen het hier wel naar de zin hebben.maar of er al teefjes zijn hier in deze uithoek week ik niet heb daar geen kijk op.
gr marcel

Voor smouzen is de Achterhoek beslist geen uithoek, want er wonen er zat. Bovendien zijn er ook eigenaren die de moeite en tijd nemen om wat verder te reizen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Koele kikker hoor, dat paardje.
Banjer vindt alles wel leuk.
Rot draad trouwens, dat prikkeldraad.
Die boer kan er beter een schrikdraadje omheen doen.
Banjer vindt alles wel leuk.
Rot draad trouwens, dat prikkeldraad.
Die boer kan er beter een schrikdraadje omheen doen.
nog geen teefje voor banjer....voor de rest alles naar wens heeft echt de streken van een smous dan weten juli wel wat ik bedoel hiermee
gr marcel
gr marcel
vanavond kwam banjer bij me leggen op de stoel toen na een tijd wilde opstappen had hij duidelijk ergens last van een appertje gil geen gejank of zo,en dat heeft hij nog 2 x gedaan je zie niets aan hem als je over voel laat hij niet merken speeld goed.maar hij is onrustig al de hele avond gaat ook niet slapen ik kan echt niet aan hem merken
gr marcel
gr marcel
Dat klinkt toch vreemd Marcel.
Eet hij goed, valt hij om?
Als hij morgen nog zichzelf niet is zou ik toch even naar de dierenarts gaan.
Eet hij goed, valt hij om?
Als hij morgen nog zichzelf niet is zou ik toch even naar de dierenarts gaan.
-
Hou Banjer maar goed in de gaten en morgen misschien even langs de dierenarts.
Jose, Sammy & Lieveke

Jose, Sammy & Lieveke

Laatst gewijzigd door sammydesmous op 07 dec 2013, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Loops teefje in de buurt?
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
ik heb net een rondje gelopen en hij wou wel graag mee overal plassen en hij moest ook poepen niet mis ofzo
gr
gr
Hoe is het nu met Banjer?
Maureen
Dat is een hele opluchting! 

Maureen