Fietsen
-
H.v.witzenburg
Re: Fietsen
Corry, ik heb er twee zag nu pas dat je me zou bellen .ditweekend ben ik veel weg vavaf maandag ben ik te bereiken gr. hein
-
H.v.witzenburg
Niemand anders? zit de hele dag te wachten op een belletje. maar geen mens die reageert wel interesse maar niet bellen terwijl die gene die interesseheeft of had notabene zowat mijn buur had kunnen zijn maar dan gaan ze beiden maar naar de kringloopwinkel nog interesse dan even bellen tel.nr zie eerder bericht met vr. groeten Hein.
Je geeft aan pas maandag weer tijd voor de telefoon te hebben, dat is het toch vandaag.... Niet iedereen heeft de hele dag de tijd helaas. Ik zou het even de tijd geven, maar wie ben ik?! 
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Maar ja, als je de hele dag zit te wachten op de hulp en dan nu ook al op een telefoontje... Ik zou er gek van worden hoor! 
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Opzij opzij opzij..... 
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
H.v.witzenburg
Helemaal gelijk, maar ik ben even niet mezelf, alles wil niet zo als het zou moeten. dus maar even afwachten. ben vanmorgen onderuit gegaan met de fiets gelukkig geen lobke meegenomen, Nu maar de fiets even laten staan tot mijn goede fiets weer gemaakt is . met die andere fiets die veel lager is kan ik goed op stappen morgen word hij weggebracht . mijn buurman heeft de omafiets waar ik meege vallen ben in zijn schuur gezet ikmag er niet meer oprijden de instap is te hoog.ik kan mijn buurman wel dankbaar zijn mijn hele rechterkant is bont en blauw,maar morgen gaik toch weer lopen Lobke gaat niet graag met andere mee dus flink mijn been insmeren en gaan met die banaan, ook even langs de dokter gelukkiggeenlast van mijn heup althans niet meer dan anders, mijn neef gaat morgen mee wandelen, heb hem nog niet gezegd dat ik een stiefuurtje loopt met lobke hij is al moe als hij naar de voordeur loopt maar jawe zien het wel gr, hein ps, binnenkort volgen foto,s dat doet een ander voor mij . doei
Wat vervelend dat je gevallen bent Hein, hoop dat je morgen niet al te veel spierpijn zal hebben. Een fijne wandeling met Lobke en je broer.
Ik denk dat je met beide fietskarren forummensen erg blij zal maken, even geduld nog. Corrie had al gereageerd, maar zelf wilde je na het weekend pas gebeld worden. Misschien had zij vandaag geen tijd om je te bellen. De andere kar is misschien wel iets voor Marcel, denk dat hij het niet gelezen heeft.
Ik denk dat je met beide fietskarren forummensen erg blij zal maken, even geduld nog. Corrie had al gereageerd, maar zelf wilde je na het weekend pas gebeld worden. Misschien had zij vandaag geen tijd om je te bellen. De andere kar is misschien wel iets voor Marcel, denk dat hij het niet gelezen heeft.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hoi Hien.
Je was pas vandaag weer te bereiken. Ik had vandaag geen gelegenheid om te bellen. Zal ik morgen doen.
Vervelend dat je gevallen bent met de fiets. Hoop dat je er geen letsel aan hebt over gehouden.
groetjes Corrie
Je was pas vandaag weer te bereiken. Ik had vandaag geen gelegenheid om te bellen. Zal ik morgen doen.
Vervelend dat je gevallen bent met de fiets. Hoop dat je er geen letsel aan hebt over gehouden.
groetjes Corrie
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Leuk, Eva. heb je er nog iets van gaas overheen? Of gebruik je straks alleen een tuigje?

Aha, chic! Ik had ooit eens een tuigje, waar Beppie zich destijds uitwurmde, maar dat was vast niet zo'n goed geval. 

- Bijlagen
-
- hondje Vera 30 april bijna 8wk.jpgB.jpg (37.24 KiB) 6313 keer bekeken

Wat was/is het toch een schatje.
Ik probeer nog even onze twee-smouzen fiets.
Helaas niet te doen...te oud en te vaag.
Ik probeer nog even onze twee-smouzen fiets.
Helaas niet te doen...te oud en te vaag.
Laatst gewijzigd door Jeanette op 18 apr 2012, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ze was me er wel eentje als pup en nog wel, maar ook een gouden hondje voor mij. 
Ja, verschillend zijn ze.
Ja, verschillend zijn ze.

Finny is veel te groot voor een mand.
Guusje zou wel gaan.
Eigenlijk moeten we een fietskar, maar daar trek ik niet zo aan.
Wij fietsen dus nooit met de honden erbij, wat mij wel heel fijn lijkt.
Guusje zou wel gaan.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
En Guusje in de mand en Finny aan een springer?
Ik vond het verrassend soepeltjes gaan; de hond aan de springer.
Van de zomer komt hier een hele leuke oppas in huis, zonder auto. Ik moet echt mijn fiets weer eens tevoorschijn toveren en de banden oppompen; dan kan ze lekker overal naartoe met de fietskar. (want ze heeft zelf ook een hondje) Maar misschien vind ik het fietsen wel een stuk leuker, nu ik zelf een stuk lichter ben; zodra Bobbie het weer aan kan, zal ik dat eens gaan uitproberen.
Ik vond het verrassend soepeltjes gaan; de hond aan de springer.
Van de zomer komt hier een hele leuke oppas in huis, zonder auto. Ik moet echt mijn fiets weer eens tevoorschijn toveren en de banden oppompen; dan kan ze lekker overal naartoe met de fietskar. (want ze heeft zelf ook een hondje) Maar misschien vind ik het fietsen wel een stuk leuker, nu ik zelf een stuk lichter ben; zodra Bobbie het weer aan kan, zal ik dat eens gaan uitproberen.
Finny zal vast niet groter dan Pim zijn.Charlotte schreef:Finny is veel te groot voor een mand.
Guusje zou wel gaan.
Foto met mand in mijn album.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
(Jeanette, ik zie hem zo voor me!)
Ja, dat is zo'n leuke foto èn handige mand, Mary.
Ben net gaan fietsen. Los waar de dames kunnen en netjes aangelijnd naast de fiets als het moet. Goed voor de lijn zo.
Wat leuk, Martine, zo'n oppas!
Kun je zo'n fietskar en fiets wel bij het strand parkeren of is ie dan zo weg?
Ja, dat is zo'n leuke foto èn handige mand, Mary.
Ben net gaan fietsen. Los waar de dames kunnen en netjes aangelijnd naast de fiets als het moet. Goed voor de lijn zo.
Wat leuk, Martine, zo'n oppas!
Kun je zo'n fietskar en fiets wel bij het strand parkeren of is ie dan zo weg?

Geen idee Ariënne, ik heb het nog nooit uitgeprobeerd...
Ik verwacht het niet, maar ik zal voor de zekerheid twee extra kettingsloten halen, één voor de kar en één voor de fiets; dan moet het vast wel goedkomen. Terugfietsen naar huis is een kwartiertje, maar lopen nadat hij is gejat duurt een stuk langer... Bedankt voor de tip!
Ik verwacht het niet, maar ik zal voor de zekerheid twee extra kettingsloten halen, één voor de kar en één voor de fiets; dan moet het vast wel goedkomen. Terugfietsen naar huis is een kwartiertje, maar lopen nadat hij is gejat duurt een stuk langer... Bedankt voor de tip!
Lisa heeft als pup meteen in een mandje voorop gezeten. Toen ze groter werd in een mand achterop. Totdat zij ineens in haar tuig naast mijn fiets hing, ze heeft daarna nooit meer achterop gezeten. Daarna een fietskar gekocht, die bevalt me prima. Wij hebben ook extra sloten op fiets en kar als hij ergens geparkeerd staat, je weet maar nooit.
Lisa loopt ook aan een springer naast de fiets, nu even niet, eerst moet mijn arm weer in orde zijn.
Lisa loopt ook aan een springer naast de fiets, nu even niet, eerst moet mijn arm weer in orde zijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Finny is inmiddels een beetje te oud om nog naast de fiets te lopen.
Heeft ze t/m Guusje erbij kwam wel gedaan.
Finny zou inderdaad ook in zo'n mand voorop de fiets moeten passen, maar dat lijkt mij zo enorm wiebelig met sturen.
Heeft ze t/m Guusje erbij kwam wel gedaan.
Finny zou inderdaad ook in zo'n mand voorop de fiets moeten passen, maar dat lijkt mij zo enorm wiebelig met sturen.
Charlotte