Rex...
-
marcel
foto geplaatst van mijn hond (Marcel)
hallo alemaal
nou gisteravond heb ik maar eens een leuke foto geplaats van mijn hond,zijn
naam is rex en heb hem nu bijna 12 jaar in huis.het is een kruising friese stabij/Heidewachtel het is een makelijke hond luistert goed en hout van lekker veel wandelen.heb hem gehaald als pup hier in mijn dorp niet ver van mijn huis af.op de dag dat ik hem zag was ik meteen verkocht deze hond koste mijn 50 gulden en eigenlijk niets geen kosten gehad.nou hoop dat hij nog een paar jaartjes mee gaat voor ik aan de smoushond in huis heb.
gr marcel
naam is rex en heb hem nu bijna 12 jaar in huis.het is een kruising friese stabij/Heidewachtel het is een makelijke hond luistert goed en hout van lekker veel wandelen.heb hem gehaald als pup hier in mijn dorp niet ver van mijn huis af.op de dag dat ik hem zag was ik meteen verkocht deze hond koste mijn 50 gulden en eigenlijk niets geen kosten gehad.nou hoop dat hij nog een paar jaartjes mee gaat voor ik aan de smoushond in huis heb.
gr marcel
Re: foto geplaats van mijn hond
Hij is wel lief hoor Marcel om te zien.marcel schreef:hallo alemaal
gr marcel
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Hallo Marcel
Wat een mooie hond is Rex. Je zou de foto van Rex ook naast je berichten kunnen plaatsen.
Dan moet je de foto wel eerst verkleinen, dat kan met
http://www.fotoverkleinen.nl
Je mag niet meer pixels gebruiken dan 110 x 110.
Sla hem op in je fotomap, dan ga je naar gebruikerspaneel, profiel, wijzig avatar.
Daar kan je dan de verkleinde foto uit je fotomap halen en hem in je avatar zetten.
Groetjes, Erna.
Wat een mooie hond is Rex. Je zou de foto van Rex ook naast je berichten kunnen plaatsen.
Dan moet je de foto wel eerst verkleinen, dat kan met
http://www.fotoverkleinen.nl
Je mag niet meer pixels gebruiken dan 110 x 110.
Sla hem op in je fotomap, dan ga je naar gebruikerspaneel, profiel, wijzig avatar.
Daar kan je dan de verkleinde foto uit je fotomap halen en hem in je avatar zetten.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mooi beestje, Marcel.
Vroeger hadden wij een Heidewachtel thuis. Ook een leuk en lief hondje, maar niet zo groot als jouw Rex.
Hoop dat je nog lang van hem mag genieten.
Vroeger hadden wij een Heidewachtel thuis. Ook een leuk en lief hondje, maar niet zo groot als jouw Rex.
Hoop dat je nog lang van hem mag genieten.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ik had hem al ontdekt in het fotoalbum !!!
Een erg lief dier om te zien.
Ik hoop dat je nog lang van hem mag genieten.
Een erg lief dier om te zien.
Ik hoop dat je nog lang van hem mag genieten.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Marcel wat leuk dat de foto nu naast je berichtjes staat.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat een mooie mix en wat ziet hij er goed uit.
Met een beetje geluk gaat hij nog jaren mee.
Met een beetje geluk gaat hij nog jaren mee.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
marcel
hallo
bedankt al vast voor juli leuke berichten,ja ik heb het tot nu nog goed getrofen met rex.zijn grootste ingrijp was zijn late casteratie dit moest nu een maal gebeuren wand hij had een grote bal die moest weg anders zou hij daar mee last krijgen nou zo gezecht zo gedaan.dit is nu ongeveer 1½ jaar geleden maar hij is meteen een stuk verandert,hij is veel angerig en luiw hij shokt maar een beetje achter mijn als ik hem uitlaat.en dan het verharen vrezelijk wand komt er tog ontzettend veel af voor zijn laaste ingreep was dit niet zo,de dierenarts vertelde dat ik daar niets aan kon doen afen toe eens douchen dan komt er veel af maar het verhelpt niet(een smoushond verhaart die ook veel).maar voor de rest heeft hij in zijn leven nog niets mee gemaakt een gezonde hond
gr marcel
bedankt al vast voor juli leuke berichten,ja ik heb het tot nu nog goed getrofen met rex.zijn grootste ingrijp was zijn late casteratie dit moest nu een maal gebeuren wand hij had een grote bal die moest weg anders zou hij daar mee last krijgen nou zo gezecht zo gedaan.dit is nu ongeveer 1½ jaar geleden maar hij is meteen een stuk verandert,hij is veel angerig en luiw hij shokt maar een beetje achter mijn als ik hem uitlaat.en dan het verharen vrezelijk wand komt er tog ontzettend veel af voor zijn laaste ingreep was dit niet zo,de dierenarts vertelde dat ik daar niets aan kon doen afen toe eens douchen dan komt er veel af maar het verhelpt niet(een smoushond verhaart die ook veel).maar voor de rest heeft hij in zijn leven nog niets mee gemaakt een gezonde hond
gr marcel
Hoi Marcel,
Het kan inderdaad zijn dat de vacht van een hond veranderd als hij gecastreerd is. Eigenlijk is douchen niet zo goed voor de vacht. Misschien kun je hem beter als hij echt in de rui is goed borstelen. En daarnaast dan weer zo min mogelijk (als dat lukt)
Goed nieuws...een smous verhaart helemaal niet, maar moet wel ongeveer twee keer per jaar geplukt worden. Dan moet, met de hand, zijn hele rijpe vacht eraf gehaald worden. Behale zijn koppie. Dan loopt hij weer een poosje in z'n ondervacht en groeit de nieuwe vacht weer aan. Dus weinig haren in huis!!!
Fijn dat Rex zo gezond is.
Het kan inderdaad zijn dat de vacht van een hond veranderd als hij gecastreerd is. Eigenlijk is douchen niet zo goed voor de vacht. Misschien kun je hem beter als hij echt in de rui is goed borstelen. En daarnaast dan weer zo min mogelijk (als dat lukt)
Goed nieuws...een smous verhaart helemaal niet, maar moet wel ongeveer twee keer per jaar geplukt worden. Dan moet, met de hand, zijn hele rijpe vacht eraf gehaald worden. Behale zijn koppie. Dan loopt hij weer een poosje in z'n ondervacht en groeit de nieuwe vacht weer aan. Dus weinig haren in huis!!!
Fijn dat Rex zo gezond is.
-
marcel
zou hij zamen kunnen met een smous pup wand stel ik krijg bericht eind volgend jaar(ja ik weet het is nog ver) maar als ik tegen die tijd meer geld heb om het te doen dan doe ik dat,ik had vanmorgen met iemand gepraat die zij dat het hastikke leuk kan zijn.en dat de ene hond iets van de andere overneemd enz
Marcel de wachtlijst voor een reutje is ongeveer twee jaar, ik zou er nog maar niet op rekenen dat je eind volgend jaar al aan de beurt bent.
Hoe reageert Rex op pupjes, je moet er wel heel zeker van zijn dat hij het leuk vindt. Je wilde Rex toch een rustige oude dag geven!
Groetjes, Erna.
Hoe reageert Rex op pupjes, je moet er wel heel zeker van zijn dat hij het leuk vindt. Je wilde Rex toch een rustige oude dag geven!
Groetjes, Erna.
Maar...als Rex dan nog wel goed in z'n vel zit, kan hij ook wel weer erg opleven van een pup. Kijk maar naar Anja met Desi en Janka !!!!! Die is weer helemaal jong geworden.
Je kunt het pas beslissen als het zover is Marcel.
Je kunt het pas beslissen als het zover is Marcel.
-
marcel
Rex...
hallo allemaal
nou net terug van vakantie merkte ik aan rex iets wat niet goed pluis was,beetje onrustig wat meer water drinken dan voor mijn vakantie zuurderig,tot halverwege vorige week toen was ik aan het wandelen toen hij plozeling stond te trillen op zijn benen en was bijna zijn evenwicht kwijd.toen was het er zomaar een paar dagenj niet meer maar hij was niet de oude rex hoor nog steets veel drinken.en toen vanmiddag ik wandelen ik was bijna thuis van een rondje van 20 min ongeveer,maar ik was bijna thuis had hij het weer trillen op zijn benen bolle rug en kon bijna geen stap meer geven en rolde bijna om ik moest hem bijna dragen hij stond helemaal verkramt.en in huis glijd hij ook zo maar uit of zakt door zijn poten.toen heb ik vanmiddag de dierenarts gebeld heb dit verhaal uitgelecht zij denken dat het te maken heeft met zijn nieren om dat hij veel water drinkt het dat het zijn nieren nog wel eens kon zijn dan stoot hij stoffen af in zijn lijf het was varstandig om te komen met rex dan nemen ze bloed af en word hij goed onderzocht en dader hand van zijn bloet onder zoek kunnen ze zien wat hij mankeert,dus morgen ga ik om 15:30 wor ik opgehaald door de dierenabulandse en weer thuis gebracht spannent weer
gr marcel
nou net terug van vakantie merkte ik aan rex iets wat niet goed pluis was,beetje onrustig wat meer water drinken dan voor mijn vakantie zuurderig,tot halverwege vorige week toen was ik aan het wandelen toen hij plozeling stond te trillen op zijn benen en was bijna zijn evenwicht kwijd.toen was het er zomaar een paar dagenj niet meer maar hij was niet de oude rex hoor nog steets veel drinken.en toen vanmiddag ik wandelen ik was bijna thuis van een rondje van 20 min ongeveer,maar ik was bijna thuis had hij het weer trillen op zijn benen bolle rug en kon bijna geen stap meer geven en rolde bijna om ik moest hem bijna dragen hij stond helemaal verkramt.en in huis glijd hij ook zo maar uit of zakt door zijn poten.toen heb ik vanmiddag de dierenarts gebeld heb dit verhaal uitgelecht zij denken dat het te maken heeft met zijn nieren om dat hij veel water drinkt het dat het zijn nieren nog wel eens kon zijn dan stoot hij stoffen af in zijn lijf het was varstandig om te komen met rex dan nemen ze bloed af en word hij goed onderzocht en dader hand van zijn bloet onder zoek kunnen ze zien wat hij mankeert,dus morgen ga ik om 15:30 wor ik opgehaald door de dierenabulandse en weer thuis gebracht spannent weer
gr marcel
Re: rex zijn gezondheid word minder
Nou zeker spannend, Marcel. Arme Rex, het lijkt me dat hij pijn heeft als hij zo verkrampt. Goed dat je de dierenarts inschakelt.
Hopelijk komt het goed.
Sterkte en beterschap voor Rex!
Hopelijk komt het goed.
Sterkte en beterschap voor Rex!

Wat naar dat Rex niet in orde is. Goed dat je hem meteen laat onderzoeken.
Denk ook dat hij pijn heeft op het moment dat hij verkrampt blijft staan.
Sterkte morgen, ik hoop dat het mee zal vallen. Fijn dat je wordt opgehaald.
Denk ook dat hij pijn heeft op het moment dat hij verkrampt blijft staan.
Sterkte morgen, ik hoop dat het mee zal vallen. Fijn dat je wordt opgehaald.
Sterkte Marcel, het is maar niets als je merkt dat je hond niet lekker in zijn vel zit. Wel fijn, dat het met de dierenambulance kan worden geregeld, dat is toch een zorg minder.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ach..die arme Rex..sterkte Marcel. 
-
renske
Sterkte Marcel,
ik hoop dat de dierenarts kan vinden wat het is. Netjes dat je hiervoor de dierenambulance kunt bellen! Volgens mij doen ze dat bij ons niet.
ik hoop dat de dierenarts kan vinden wat het is. Netjes dat je hiervoor de dierenambulance kunt bellen! Volgens mij doen ze dat bij ons niet.
Sterkte met Rex. Tja, ouderdom komt met gebreken en bij honden blijft dat vaak heel lang ongemerkt.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004