In 1978 kwam hij, Jasper, mijn lieve golden.
Ik stond toen 4 jaar op de wachtlijst en had goed uitgezocht welke ik
beslist niet wilde hebben. Het was toen nog geen mode-hond.
Ik heb van zijn opvoeding heel veel werk gemaakt en daar heb ik veel
plezier van gehad. Hij is ruim 14 jaar bij ons geweest. Ik denk nog
regelmatig aan hem en het valt mij op dat de mensen die ik regelmatig
tegenkom tijdens het uitlaten van Pim ook nog vaak over hem beginnen.
Iedereen was dol op hem. We zijn nu al 15 jaar verder. Geweldig dat
zoveel mensen het nog weten, inclusief zijn naam.
Mijn trouwe golden retriever
Jasper.
Ach, zo'n lieve hond! Hij zal een best plekje hebben in je hart!
Een Golden Retriever: ik heb er ook allerlei positieve herinneringen aan. Die van een oom en tante, toen ik klein was en ik zelf ook zo graag een hond wilde. Die van mijn zus, die maar 7 werd... Hij staat hoog op mijn favorietenlijstje!
Wat fijn dat veel mensen er nog van weten van jouw Jasper. Mooi om die herinnering levend te houden.
Een Golden Retriever: ik heb er ook allerlei positieve herinneringen aan. Die van een oom en tante, toen ik klein was en ik zelf ook zo graag een hond wilde. Die van mijn zus, die maar 7 werd... Hij staat hoog op mijn favorietenlijstje!
Wat fijn dat veel mensen er nog van weten van jouw Jasper. Mooi om die herinnering levend te houden.
Mary zo heeft ieder dier dat je gehad hebt een speciaal plekje in je hart. Ik vind het bijzonder dat veel mensen Jasper nog weten te herinneren na zoveel jaren. Geeft je denk ik een warm gevoel als mensen over hem beginnen.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Monique
Hier in het dorp loopt ook zo'n golden retriever (Joerie) die iedereen kent omdat hij zo lief is. Alle honden zijn dol op hem. Het is een hond met charisma, als ze (mijn honden, maar bijv. ook de labrador van mijn vriendin) hem zien beginnen ze gewoon te janken van opwinding. En maar de bek van Joerie slikken; het is gewoon dringen wie er het beste bij kan