Morgenochtend is Ayana niet meer bij ons.
Ze gaat terug naar de fokker.
Ayana was met problemen geboren. Na 3 maanden door de fokker besloten om haar bij ons te plaatsen om te kijken hoe ze zich zou ontwikkelen.
Nu 8 maanden verder is duidelijk dat ze wel verbeterd is, maar dat het nooit een hond zou worden die in een gezin kan aarden. ook het leven buiten haar eigen terrein is heel moeilijk voor haar om te behapstukken.
8 maanden hebben we mogen genieten van dat heerlijke meisje met haar o zo moeilijke gebruiksaanwijzing, maar ook van haar zo ontzettend lieve inslag voor haar eigen mensen.
Meisje.. lief lief meisje... helaas kunnen wij je niet geven wat je verdiend. rust, regelmaat en bescherming. als onze kindjes groter worden komen er vriendjes en vriendinnetjes. daar moet jij niks van hebben. je raakt er helemaal van overstuur. de buitenwereld is eng. ook al ben ik als je vrouwtje daar om je te beschermen. dan nog kan je heel moeilijk genieten van al het moois op deze wereld.
Lief Ayaantje... het liefst had ik je verlost van deze martelgang wat voor jou het leven is, maar je fokker heeft anders beslist. Hopelijk vind hij iemand die jou het leven geeft waar je nog minstens 12 jaar mee kan leven.
dag lieve Yaan. dag lieve krullenbol, dag lieve prutschuiver.
Na Kendra, Pieps, nu ook afscheid van Ayana... 3 op 1 jaar..
Re: Na Kendra, Pieps, nu ook afscheid van Ayana... 3 op 1 jaar..
Maureen het zit jullie wel heel erg tegen het afgelopen jaar. Ook al wist je dat Ayana misschien weer weg zou moeten bij jullie, je hecht natuurlijk heel erg aan haar. Hoop dat de fokker het juiste besluit heeft genomen en hij een goed huis zal vinden voor Ayana.
Voor jullie sterkte, ook al is ze niet dood, je verliest haar toch.
Groetjes, Erna.
Voor jullie sterkte, ook al is ze niet dood, je verliest haar toch.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Hè Maureen, wat sneu dat je nu ook nog afscheid moet nemen van Ayana.
Ik wens je veel sterkte en hoop dat de fokker een goed thuis voor haar kan vinden.
Ik wens je veel sterkte en hoop dat de fokker een goed thuis voor haar kan vinden.
Ach Maureen, wat verschrikkelijk naar om alsnog afscheid te moeten nemen van Ayana.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Jij hebt vast gedaan wat je kon, Maureen.
Heel veel sterkte hoor!
Heel veel sterkte hoor!

-
Monique
Maureen, veel sterkte en ik hoop dat de fokker voor Ayana een plekje vindt dat bij haar beperkingen past.