Erbarmelo
Fotoverhaaltjes.
Re: Fotoverhaaltjes.
Ja, ik vond het ook heerlijk om met de jongeman in Vierhouten te werken i.p.v. gewoon thuis in Zeist. Het was wel een hele reis met bus en trein en dan werd ik opgehaald in Nunspeet op het station. We maakten dan vaak een flinke fietstocht met de tandem met z'n allen en hij genoot daar enorm van. Maar ook van een wandeling in de bossen. En voetballen in de tuin of opa en oma helpen met hun tuinonderhoud..... Hun huisje was buiten het dorp, naast dat van opa en oma, dus je stond meteen in het bos. Heb ik geen foto's van...
Erbarmelo
wel heel treffend Martine! Maar wel ook een prachtige omgeving..
Erbarmelo
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Bart heeft zich voor de NK skeeleren geplaatst op verschillende afstanden.
Vrijdag, zaterdag en zondag wedstrijden, dus een druk weekend.
Vandaag zijn Pim en ik wezen kijken.
We hebben genoten, wat een leuke dag.
Bart zit geconcentreerd te wachten tot hij aan de start mag verschijnen.
Ik heb de rit gefilmd. Hij heeft het klasse gedaan, Bart is tweede geworden op de 300 meter.
De nummers een, twee en drie op het podium, Bart heeft startnummer 140.
Bart kreeg een mooie medaille en een bos bloemen.
Vrijdag, zaterdag en zondag wedstrijden, dus een druk weekend.
Vandaag zijn Pim en ik wezen kijken.
We hebben genoten, wat een leuke dag.
Bart zit geconcentreerd te wachten tot hij aan de start mag verschijnen.
Ik heb de rit gefilmd. Hij heeft het klasse gedaan, Bart is tweede geworden op de 300 meter.
De nummers een, twee en drie op het podium, Bart heeft startnummer 140.
Bart kreeg een mooie medaille en een bos bloemen.
Laatst gewijzigd door Erna op 12 jun 2016, 17:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het was een feestje, en niet alleen omdat hij tweede was geworden, Bart was n.l. ook nog jarig.
14 jaar, wat een vent wordt het al.
Dus mocht Bart lekkere tompoezen uitdelen met zijn foto erop.
Niet alleen leuk, maar ook lekker.
Jeanette had ze bij de Hema vandaan.
14 jaar, wat een vent wordt het al.
Dus mocht Bart lekkere tompoezen uitdelen met zijn foto erop.
Niet alleen leuk, maar ook lekker.
Jeanette had ze bij de Hema vandaan.
Laatst gewijzigd door Erna op 12 jun 2016, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Daarna de start van de 1000 meter.
Twee keer een halve finale. De twee winnaars en de zes tijdsnelste over de twee ritten plaatsten zich voor de finale.
De start van Bart zijn halve finale.
Bart heeft de rit gewonnen, dus door naar de finale.
Bart had niet alleen zijn rit gewonnen, maar was ook sneller dan nummer een van de andere halve finale.
De finale zou dus heel spannend worden. Bart zou zo maar nog een medaille kunnen winnen.
Heb de finale gefilmd.
Helaas liep het anders dan verwacht.
Bart lag met nog een ronde te gaan op de tweede plaats. Toen werd hij zeer hardhandig onderuit geduwd. Helaas einde wedstrijd voor Bart.
Zijn pak, handschoenen en helm stuk.
Misselijk, elleboog stuk en zijn linker onderbeen gehavend.
Volgens de EHBO geen hersenschudding, elleboog en onderbeen werden netjes verzorgd. En Bart, die was alleen maar heel erg kwaad.
De scheidsrechter had de duw niet gezien, dus de jongen die hem geduwd had werd niet uit de wedstrijd gehaald en won daardoor ook nog een medaille.
Twee keer een halve finale. De twee winnaars en de zes tijdsnelste over de twee ritten plaatsten zich voor de finale.
De start van Bart zijn halve finale.
Bart heeft de rit gewonnen, dus door naar de finale.
Bart had niet alleen zijn rit gewonnen, maar was ook sneller dan nummer een van de andere halve finale.
De finale zou dus heel spannend worden. Bart zou zo maar nog een medaille kunnen winnen.
Heb de finale gefilmd.
Helaas liep het anders dan verwacht.
Bart lag met nog een ronde te gaan op de tweede plaats. Toen werd hij zeer hardhandig onderuit geduwd. Helaas einde wedstrijd voor Bart.
Zijn pak, handschoenen en helm stuk.
Misselijk, elleboog stuk en zijn linker onderbeen gehavend.
Volgens de EHBO geen hersenschudding, elleboog en onderbeen werden netjes verzorgd. En Bart, die was alleen maar heel erg kwaad.
De scheidsrechter had de duw niet gezien, dus de jongen die hem geduwd had werd niet uit de wedstrijd gehaald en won daardoor ook nog een medaille.
Laatst gewijzigd door Erna op 12 jun 2016, 17:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Tsja, even bijkomen en afwachten of Bart nog de puntenkoers zou gaan rijden.
Lisa was ook mee vandaag, ze heeft zich wel vermaakt.
Lekker rollen in het gras, naast haar labje, hoorde ook bij de groep.
En Lisa had een nieuw vriendinnetje waar ze zich uitgebreid door liet vertroetelen.
Lisa was ook mee vandaag, ze heeft zich wel vermaakt.
Lekker rollen in het gras, naast haar labje, hoorde ook bij de groep.
En Lisa had een nieuw vriendinnetje waar ze zich uitgebreid door liet vertroetelen.
Laatst gewijzigd door Erna op 12 jun 2016, 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Bart is een bikkel, hij stond later op de middag gewoon weer aan de start voor de puntenkoers.
Helaas weer in zijn oude pak, het pak dat hij bij de val aan had droeg hij vandaag voor de eerste keer. Met gaten in zijn handschoenen en een geleende helm. Hij ging er weer voor, ze zitten altijd op een kluitje, dus hou je af en toe je hart vast. Bart heeft zelfs nog punten verzameld door voorop te rijden. Maar dit niet vol kunnen houden, hij had toch wel last van de val.
Maar onze bikkel heeft de rit wel uitgereden, vier en halve km is een heel eind als je niet zo lekker gaat.
Al met al een hele leuke dag, prachtig weer. Op een stoel langs de baan, of bij de tent. Lisa zo veel mogelijk in de schaduw gehouden.
Morgen moet Bart de 500 meter rijden en de afvalkoers.
Voor zondag weet ik niet wat er voor hem op het programma staat.
Eerst maar afwachten hoe hij zich morgen voelt.
Maar Bart kennende staat hij gewoon weer aan de start.
En wij......zijn morgen niet van de partij.
Helaas weer in zijn oude pak, het pak dat hij bij de val aan had droeg hij vandaag voor de eerste keer. Met gaten in zijn handschoenen en een geleende helm. Hij ging er weer voor, ze zitten altijd op een kluitje, dus hou je af en toe je hart vast. Bart heeft zelfs nog punten verzameld door voorop te rijden. Maar dit niet vol kunnen houden, hij had toch wel last van de val.
Maar onze bikkel heeft de rit wel uitgereden, vier en halve km is een heel eind als je niet zo lekker gaat.
Al met al een hele leuke dag, prachtig weer. Op een stoel langs de baan, of bij de tent. Lisa zo veel mogelijk in de schaduw gehouden.
Morgen moet Bart de 500 meter rijden en de afvalkoers.
Voor zondag weet ik niet wat er voor hem op het programma staat.
Eerst maar afwachten hoe hij zich morgen voelt.
Maar Bart kennende staat hij gewoon weer aan de start.
En wij......zijn morgen niet van de partij.
Volgens. Mij moeten wij die naam onthouden
BART KLAVER.
Wat goed zeg , en nu maar hopen dat hij vandaag niet al te veel hinder ondervind van zijn val .
Heel veel succes vandaag !!
BART KLAVER.
Wat goed zeg , en nu maar hopen dat hij vandaag niet al te veel hinder ondervind van zijn val .
Heel veel succes vandaag !!
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Wat een dag Erna!! En wat een superritten heeft Bart gereden. Ik kan me goed voorstellen dat hij boos was toen hij onderuit gehaald werd. Ik vind het sowieso een keiharde sport...brrr... Gelukkig is hij een bikkel, dat moet je ook wel zijn tussen die 'mannen'.
Maar hij doet het grandioos. Er gewoon weer staan! Dat is winnaarsmentaliteit.

Maar hij doet het grandioos. Er gewoon weer staan! Dat is winnaarsmentaliteit.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wat een super prestatie van Bart
jammer van de val dat door iemand anders is veroorzaakt, maar wat een doorzettingsvermogen
om toch weer aan de start te verschijnen
veel succes vandaag! Groetjes Alida 
Een bikkel inderdaad!
Heel jammer van die duw, maar ik neem aan dat dat wel vaker zal gaan gebeuren. Niks voor mij, ik word woest van zoiets.
Heel jammer van die duw, maar ik neem aan dat dat wel vaker zal gaan gebeuren. Niks voor mij, ik word woest van zoiets.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Een jongen met karakter. Doorgaan, ook al ben je letterlijk én figuurlijk beschadigd.
Jij hebt die duw niet op film staan?
Gek dat zoiets gemist word. Zou van die hele rit toch opnames gemaakt moeten kunnen worden, zodat het nagekeken kan worden.
Hou helemaal niet van zulk soort oneerlijkheden.
Maar jullie hebben evengoed genoten, enne....gefeliciteerd met zijn 14e verjaardag.
Jij hebt die duw niet op film staan?
Gek dat zoiets gemist word. Zou van die hele rit toch opnames gemaakt moeten kunnen worden, zodat het nagekeken kan worden.
Hou helemaal niet van zulk soort oneerlijkheden.
Maar jullie hebben evengoed genoten, enne....gefeliciteerd met zijn 14e verjaardag.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Gefeliciteerd met Bart z'n 14de verjaardag!
Wat een kanjer!
Tweede op de 300 meter en na onderuit te zijn gehaald toch weer aan de start verschijnen. Hij is een echte BIKKEL.
Mooie foto's ook om het verhaal te illustreren.
Ik vind het wel heel sneu voor hem dat zo'n rotjoch hem ongestraft onderuit haalt en dan ook nog met een medaille wegkomt. Om woest van te worden.
Hopelijk heeft hij er vandaag niet al teveel last meer van....
Wat een kanjer!
Mooie foto's ook om het verhaal te illustreren.
Ik vind het wel heel sneu voor hem dat zo'n rotjoch hem ongestraft onderuit haalt en dan ook nog met een medaille wegkomt. Om woest van te worden.
Hopelijk heeft hij er vandaag niet al teveel last meer van....
Maureen
Gefeliciteerd met de 14-de verjaardag van Bart. En met zijn prestaties. Met zo'n mentaliteit komt hij er wel.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Vanochtend had Bart wel spierpijn. maar na het inrijden ging het wel weer goed.
De series van de 500 meter stonden op het programma.
Bart haalde de finale, in elke rit starten vier deelnemers.
Bart is derde geworden, mooi resultaat voor zijn eerste deelname aan het Nederlandse kampioenschap. Het leuke is dat de jongen die hem gisteren onderuit haalde vierde is geworden in de finale. Dus net naast het podium.
De series van de 500 meter stonden op het programma.
Bart haalde de finale, in elke rit starten vier deelnemers.
Bart is derde geworden, mooi resultaat voor zijn eerste deelname aan het Nederlandse kampioenschap. Het leuke is dat de jongen die hem gisteren onderuit haalde vierde is geworden in de finale. Dus net naast het podium.
Derde is geweldig voor een eerste NK en gisteren al een tweede plaats.
Heeft hij nou morgen ook nog een afstand?
Maureen
Volgens mij is Bart nu klaar. Zondag de lange afstanden nog, daar doet hij niet aan mee. Mag ook nog niet op zijn leeftijd.
Op de afvalkoers is hij 14e geworden van de 40. Dat is niet helemaal zijn ding.
Het is spannend, maar ook wel link. De 40 jongens rijden hun rondjes en zitten heel dicht op elkaar.
Om het rondje vallen de twee achterste jongen af, dat willen ze niet dus geven ze extra gas om er bij te blijven. Op hetzelfde moment gaan de eerste jongens over de lijn en nemen gas terug en strekken hun rug. Doordat ze vooraan langzamer gaan en achteraan sneller schuifen de jongens erg dicht op elkaar. Zaterdag ging het goed, maar als er eentje valt buitelen er meteen een aantal overheen.
Dat Bart zijn helm zaterdag stuk was kwam niet door de val zelf, maar toen hij overeind kwam wilde er net een jongen die achter hem zat over hem heen springen.
Hij kwam met zijn skeeler tegen Bart zijn helm. De trainer vertelde dat ze met een snelheid van 40 a 50 km door de bochten gaan.
Op de afvalkoers is hij 14e geworden van de 40. Dat is niet helemaal zijn ding.
Het is spannend, maar ook wel link. De 40 jongens rijden hun rondjes en zitten heel dicht op elkaar.
Om het rondje vallen de twee achterste jongen af, dat willen ze niet dus geven ze extra gas om er bij te blijven. Op hetzelfde moment gaan de eerste jongens over de lijn en nemen gas terug en strekken hun rug. Doordat ze vooraan langzamer gaan en achteraan sneller schuifen de jongens erg dicht op elkaar. Zaterdag ging het goed, maar als er eentje valt buitelen er meteen een aantal overheen.
Dat Bart zijn helm zaterdag stuk was kwam niet door de val zelf, maar toen hij overeind kwam wilde er net een jongen die achter hem zat over hem heen springen.
Hij kwam met zijn skeeler tegen Bart zijn helm. De trainer vertelde dat ze met een snelheid van 40 a 50 km door de bochten gaan.
Gelukkig maar dat hij een goede helm op had. Kan me voorstellen dat het niet helemaal iets voor hem is, zo'n afvalrace. Teveel factoren die je niet zelf in de hand hebt.
Wel fijn dat hij nog even een dag kan bijkomen voor de school weer begint.
Hij is toch wel een reuze kanjer hoor!
Wel fijn dat hij nog even een dag kan bijkomen voor de school weer begint.
Hij is toch wel een reuze kanjer hoor!
Maureen
Heel knap van Bart, 
Laatst gewijzigd door Trix op 13 jun 2016, 06:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Jolanda en Trix
Brr... zo'n afvalrace, dat klinkt erg link.
Bart heeft het weer fantastisch gedaan.

Bart heeft het weer fantastisch gedaan.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
sammydesmous
Nog gefeliciteerd met Barts 14e verjaardag en met de goede resultaten op het NK. Wat een rotjong om Bart onderuit te halen en er zelf met de eerste plaats vandoor te gaan. Maar Bart nam de volgende dag revanche en werd 3e en die rotjongen viel buiten de prijzen.
Van Bart gaan we zeker nog meer horen.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)